Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/168825-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa worków foliowych do odpadów medycznych i komunalnych oraz pojemników z tworzywa na odpady medyczne na rok 2010</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 168825 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660119, faks 071 7660630.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.4wsk.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa worków foliowych do odpadów medycznych i komunalnych oraz pojemników z tworzywa na odpady medyczne na rok 2010.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa worków foliowych do odpadów medycznych i komunalnych oraz pojemników z tworzywa na odpady medyczne na rok 2010.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7, 34.92.84.80-6, 30.19.28.00-9, 44.17.40.00-0, 18.42.50.00-4.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> <p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 PZP. Spełnienie wymogu będzie oceniane według formuły spełnia - nie spełnia. 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Spełnienie wymogu będzie oceniane według formuły spełnia - nie spełnia. Spełnienie powyższych warunków uczestnictwa oceniane będzie na podstawie dokumentów określonych poniżej..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie wynikające z treści art. 44 PZP. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: -dokument określony w pkt. 1 składają Wykonawcy wspólnie, -dokument określony w pkt. 2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.4wsk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Politechniką SP Z.O.Z. 50-981 Wrocław, ul. Weigla 5 Budynek Logistyki - Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 16.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Politechniką SP Z.O.Z. 50-981 Wrocław, ul. Weigla 5 Budynek Administracji Ogólnej, pok. nr 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>