JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091006/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091006/170179-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie projektu budowlano wykonawczego, wielobranżowego robót remontowych dla budynku pływalni-Polonez i garażu w OSiR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170179 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3389587, 3389586, faks 022 675 18 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.targowek.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu budowlano wykonawczego, wielobranżowego robót remontowych dla budynku pływalni-Polonez i garażu w OSiR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1	Ustalenie, uzasadnionych technologicznie zadań, na które można podzielić prace remon-towe z uwzględnieniem;
2.1.1	technologicznej prawidłowości realizacji robót,
2.1.2	Możliwości etapowania prac remontowych, w miarę posiadanych środków lub senten-cji ugody,
2.1.3	Kolejności wykonania zapewniającej maksymalną ochronę wykonanych elementów, zarówno w czasie eksploatacji przed ukończeniem prac remontowych, jak i w trakcie wy-konywania następnych zadań.
W wyniku powyższego podziału należy wskazać, w harmonogramie rzeczowo-finansowym, terminy wykonania poszczególnych zadań.
2.2	Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji, budowlano wykonawczej, dla każdego wydzielonego, jak wyżej (punkt 2.1), zadania odrębnie,
wraz z opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów prawa,
2.3	scenariusza pożarowego.
2.4	dokumentacji kosztorysowej w poszczególnych branżach, dla każdego zadania odręb-nie:
2.4.1	kosztorysy inwestorskie - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestor-skiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389),
2.4.2	przedmiary z podziałem na grupy wg Wspólnego Słownika Zamówień, za podstawę do wyliczenia i zestawienia ilości jednostek przedmiarowych należy przyjąć katalogi KNR.
Kosztorysy i przedmiary robót, o których mowa w pkt. 2.4.1 i 2.4.2, należy opracować w układzie szczegółowym oddzielnie dla każdego rodzaju robót z podziałem zakresu rzeczo-wego, który umożliwi ustalenie kosztów poszczególnych obiektów inwentarzowych zgodnie z Klasyfikacją Środków Trwałych. W kosztorysach, o których mowa w pkt. 2.4.1, należy ustalić środki trwałe o wartości powyżej 3 500 zł i pozostałe środki trwałe w bazie cen kosz-torysu inwestorskiego.
2.5	Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich bran-żach objętych zakresem dokumentacji - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projekto-wej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
2.6	Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdro-wia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126),
2.7	Opracowania informacji o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania wy-tworzonymi odpadami - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.),
2.8	Sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia we wszystkich branżach - zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
2.9	Wykonanie dodatkowo kompletu dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach, w tym:
a)	kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie ATH oraz PDF (kosztorysy inwe-storskie na oddzielnych płytach CD),
b)	projekty, uporządkowane w katalogach branżowych, w formacie PDF oraz DOC i XLS a rysunki w DWG (do wersji acad 2000),
c)	Pozostałe opracowania, opisane w pkt 2.3, 2.5 ÷ 2.8 i 2.10, w formatach PDF oraz DOC.
2.10	Wykonanie innej dokumentacji niezbędnej do realizacji remontu budynków pływalni POLONEZ i garażu w OSiR Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 w Warszawie.
2.11	 Wykonawca zobowiązany jest w szczególności, w uzgodnieniu z Zamawiającym, do opracowania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem art. 29 i art. 30 Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w spra-wie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, w tym do podania parametrów technicznych materiałów i urządzeń, które przez Zamawiającego będą uznane jako równoważne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.70.00-6, 71.31.43.10-8, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1	Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 
5 000,  zł  (słownie: pięć tysięcy złotych).
2	Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
2.1	pieniądzu,
 
2.2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
2.3	gwarancjach bankowych,
2.4	gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5	poręczeniach udzielanych przez podmioty w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych:
1.1	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 wielobranżowych pro-jektów budowy, przebudowy lub modernizacji, budynków zaliczanych do grupy Nr 1268, 1130, 1211, 1220, 1230 wg polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB). Co naj-mniej jedna dokumentacja musi dotyczyć przebudowy lub modernizacji.wśród wykonanych projektów musi być, co najmniej jeden, dla budynku krytej pły-walni lub z basenem pływackim dł. min. 25 m, umiejscowionym wewnątrz budynku,
dokumentacja przebudowy lub modernizacji musi obejmować zakresem minimum konstrukcje, przegrody budowlane, instalacje wentylacji mechanicznych oraz instalacje elektryczne.
1.3	Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału tech-nicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, co najmniej po dwie (2) osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń (do sporządzania i oceny projek-tów), w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, w specjalnościach jn.:
a.	architektonicznej, bez ograniczeń, 
b.	konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, 
c.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodocią-gowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, 
d.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycz-nych, bez ograniczeń.
1.4	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 75 000,- zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych).
1.5	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1	Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w dziale V SIWZ.
1.1	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden-cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2	oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 usta-wy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści z wzorem formularza przekazanym przez Zamawiającego - załącznik Nr 3 do oferty,
1.3	oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści z wzorem formularza przekazanym przez Zamawiającego - załącznik Nr 4 do ofer-ty,
1.4	wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmio-towi zamówienia wypełniony zgodnie z warunkami opisanymi w dziale V, ustęp 1 pkt 1.2 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dokumentacji projektowej wy-szczególnionej w wykazie - załącznik Nr 5 do oferty, 
1.5	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wypełniony zgodnie z warunkami opisanymi w dziale V ustęp 1 pkt 1.3, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczest-niczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do projektowania, należą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnie-nia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik Nr 8 do oferty (wg formularza stanowiącego załącz-nik Nr 5 do SIWZ),
1.6	informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 75 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 10 do oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.targowek.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Dzielnicy Targówek 
ul. Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, pokój 202 II piętro,Opłata za dokumentację 20,00 zł, płatne w kasie Urzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Dzielnicy Targówek 
ul. Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, biuro podawcze parter budynku..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com